Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko Mike tsekannu kaikki ääni ja kuvapiuhat + liittimet? Jos läppärin pohja on metallia, niin se saattaa ottaa häiriöitä esim. kännykästä pöydän kautta, jos on samalla pinnalla. Samalla periaatteella, jos joku piuhoista on viallinen ja piuhat koskettavat toisiaan/ viallinen piuha koskettaa elektroniikkaa, saattaa se ottaa häiriötä videossa näkyvällä tavalla. Kuvansiirtopiuha kaikista herkin ottamaan häiriötä, tarkistaisin liittimet, ettei ole murtunu, taipunu tai kovettunu. Paineilmalla vois koittaa puhdistaa aukot myös kamerasta ja läppäristä.

Ja seuraavaksi tulossa.

45.jpg

Oli monipuolinen ja mielenkiintoinen podcast. Mukava kuunnella aiheita bodauksen ulkopuoleltakin. Kiitti äijät.

Itse myös kavereiden kanssa tuli tehtyä kaikenmaailman kepposia nuorena. Välillä juostiin kovaa karkuun milloin ketäkin. Pimeässä yritettiin pysyä anonyymina, mutta ei aina onnistunut.

Timoa selkeästi vainoaa alapeukut. Kuuntelin itse podcastia puhelin taskussa ja kun sitten vilkasin näyttöä olin peukuttanut alaspäin... :hyper:
Vastustin kuitenkin suurempia voimia ja uskalsin muuttaa peukun ylös. Hieman kyllä pelotti mennä nukkumaan viime yönä.

Kuulokkeilla kuunnellessa Mike kuuluu vasemmasta ja Allu oikeasta kajarista. Mikä juttu kun normaalisti tulee ääni molemmista?

Kuulokkeilla kuunnellessa Mike kuuluu vasemmasta ja Allu oikeasta kajarista. Mikä juttu kun normaalisti tulee ääni molemmista?

Soundcloudi näköjään jostain syystä noin tekee, kun itsekin kokeilin äskön. YouTubessa pelittää kyllä ihan normaalisti, sitä kautta itse ainakin aikaisemmin sen katselin.

Suositut

Back
Ylös Bottom