Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vatasen kanssa ens viikolla podcast, haluatteko ehdottaa jotain pääaihetta meille?
Se video tulee sitten keskiviikkona.Mites meni sikakyykyt Leskisen kanssa?
Voi kuule kun itsekin haluaisin tietää miten. tämän korjaa, mulla on todella vahva alaselkä ja ne putket hermottuneet tosi hyvin kyykyissä. Harmillisesti vähän kasvaa enemmän toiselta puolelta ja huomaan sen että kyykkään kovissa toistoissa vähän enemmän vasemmalla jalalla.@Mike Podcast 49 Leskisen kanssa kohdasta 54:40 puhuit, että lukosta johtuen vasemman puolen pitkät selkälihakset ottaneet enemmän osumaa ja pari senttiä paksummat. Itselläni on ollut sama ongelma jo useamman vuoden ja olen parillakin eri osteopaatilla pk-seudulla käynyt, mutta en ole apua saanut, vaikka puolierot on jo silmämääräsesti todettu.
Olisitko voinut vinkata osteopaatin, jolta sait apua tähän? Myös jos on kokemusta pätevästä kiropraktikosta?
Kiitos kaikesta tuotannosta!
Voi kuule kun itsekin haluaisin tietää miten. tämän korjaa, mulla on todella vahva alaselkä ja ne putket hermottuneet tosi hyvin kyykyissä. Harmillisesti vähän kasvaa enemmän toiselta puolelta ja huomaan sen että kyykkään kovissa toistoissa vähän enemmän vasemmalla jalalla.