Donald Trump

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu

Heh😁 milloin Suomessa virastoihin ja esim. entisen Rautaruukin työntekijöille saadaan samanlainen kysely: "jokainen raportoi, mitä on työviikon aikana saanut aikaiseksi" Nytkin esim.osa Ruukin työntekijöistä saavat noin 10% palkankorotukset tekemättä yhtään mitään, kun oikea osoite olisi antaa monoa! Ammattiliittojen ansiosta tämä on mahdollista.

Samaten jos mietitään jenkkien isoa aseteollisuutta, niin jenkit ajaa 40% puolustusbudjetista alas ja samaan aikaan Trump polttaa välejä euroopan ja muiden liittolaisten kanssa. Saako nämä yritykset kasvua mistään jatkossa?

Venäjältä kyllä löytyy markkinaa jenkkien ase tekniikalle. Sitä kautta sitten alkaa terroristeiltakin löytyyn länsimaista varustusta ainaisten kalashnikovien sijaan.

Käsittääkseni Donaldin virallinen profiili jakelee tälläistä. Vaikka kai tässä tapauksessa sanoisin olevani löyhästi Israelin puolella (tarkoitan löyhällä että en ole tehnyt niin isoja tutkimuksia ton härdellin ja historian kanssa että alkaisin väittelemään mutta oma sympatia ollut nykyisessä konfliktissa Israelin puolella.)

Mun mielestä toi on aivan kuvottavan mautonta paskaa ja tarvitaan just sellanen trailer park redneck röhönauramaan tolle. En itse varsin vaikutusvaltaisena poliittisena henkilönä tuollaisia jakaisi.

Käsittääkseni Donaldin virallinen profiili jakelee tälläistä. Vaikka kai tässä tapauksessa sanoisin olevani löyhästi Israelin puolella (tarkoitan löyhällä että en ole tehnyt niin isoja tutkimuksia ton härdellin ja historian kanssa että alkaisin väittelemään mutta oma sympatia ollut nykyisessä konfliktissa Israelin puolella.)

Mun mielestä toi on aivan kuvottavan mautonta paskaa ja tarvitaan just sellanen trailer park redneck röhönauramaan tolle. En itse varsin vaikutusvaltaisena poliittisena henkilönä tuollaisia jakaisi.

Haha sehän oli oikein hauska video! Donaldin ansiota se oli pitkälti että Gazan sota eli tappaminen loppui, Netanyahu tiesi ettei Donu siedä sellaista tappamista.
Videossa naurettiin vähän Donaldin fanitukselle ja vasemmiston bearded lady unelmille. Ja sen takia sille voi hyvinkin vapautuneesti nauraa, koska Bidenin ajan kauheudet nyt enimmäkseen ohi ja Trump rakentaa parempaa maailmaa myös palestiinalaisille. Toivottavasti nyt kuolisi tämä Hamas pois olemasta, että palestiinalaiset(kin) voisivat tuonne asettua elämään rauhassa vähän normaalimpaa elämää.

Ja Biden on/oli erittäin kova Israelin mies. Puolueessa vaan porukkaa joka pisti hanttiin, niin ei voinut olla oma itsensä.

Joe Biden says if Israel didn't exist, the US would have to invent one to protect US interests

View: https://www.youtube.com/watch?v=FYLNCcLfIkM

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom