Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se on niin että Ali oli nynny joka ei uskaltanu lähtee sotaan.

Nyt en ole ihan varma sarkasmin määrästä. Voi toki olla, että ei ole yhtään. Sori, jos menin ansaan. Mielenkiintoinen keskustelu tästä kyllä tulee..

Alin kanta Vietnamin sodasta oli aika selkeä. Hän vastusti sotaa ja rasismia eikä halunnut olla tappamassa toisen maan kansalaisia, jotka "eivät ole koskaan kutsuneet minua neekeriksi. " Toki voi olla, että Ali myös pelkäsi, mistä minä voin sitä tietää.

Ihan mahtava kaksikko! Mike on kova kyseenalaistamaan, mikä luo keskustelua, ja Allulla on ihan mahtava kyky keksiä puheenaiheita, jotka on oikeesti kiinnostaviakin. Jatkakaa samaan malliin!

On kyllä hauska kaksikko ku Allu tollanen hyväuskoinen romantisoija ja Mike enemmän kyynisempi realisti näin vähä kärjistetysti ilmaistuna. :D

Nyt en ole ihan varma sarkasmin määrästä. Voi toki olla, että ei ole yhtään. Sori, jos menin ansaan. Mielenkiintoinen keskustelu tästä kyllä tulee..

Alin kanta Vietnamin sodasta oli aika selkeä. Hän vastusti sotaa ja rasismia eikä halunnut olla tappamassa toisen maan kansalaisia, jotka "eivät ole koskaan kutsuneet minua neekeriksi. " Toki voi olla, että Ali myös pelkäsi, mistä minä voin sitä tietää.
Älähän nyt puhu höpöjä :D Mistäköhän tämän vedit? Ali tuki Mustia Panttereita ja oli sitä mieltä ettei valkoisen ja mustan tulisi olla yhdessä saati tehdä lapsia.
Toki siitä voi olla montaa mieltä mikä on RAZZIISMIA.

Älähän nyt puhu höpöjä :D Mistäköhän tämän vedit? Ali tuki Mustia Panttereita ja oli sitä mieltä ettei valkoisen ja mustan tulisi olla yhdessä saati tehdä lapsia.
Toki siitä voi olla montaa mieltä mikä on RAZZIISMIA.

Kyllä, olet oikeassa ja esität faktoja. Todella huono sanavalinta itseltäni tuo rasismi. Mutta siis muuten, kun puhutaan ko. Vietnamin sodasta, Alilla oli aika selkeät perustelut sille miksi vastustaa koko sotaa ja miksi ei sinne halunnut lähteä. Eli ihan vaan "nynnyksi" leimaaminen on mielestäni aika leväperäinen heitto. Mutta samapa tuo, ollutta ja mennyttä.

Ali oli omasta mielestä hieno ukko. Uhosi paljon mutta seisoi sanojensa takana kuin mies. Mies teki ilmiömäisen uran ja eli poikkeuksellisen elämän.

Juurikin näin. Paljon enemmän kuin vain urheilija. Todella moniulotteinen kaveri, niin hyvässä kuin pahassakin.

Olisko muuten mitään mahdollisuutta, Allu, että edes snadisti avaisit mitä se poisleikattu Tony Halme-keskustelu koski? Kiinnostaisi ihan pirusti tietää :D

Ihan mielenkiinnosta Allu, kerroit jossain lyhentyneesi armeija-ajoista neljä senttiä! Voiko tämä pitää paikkansa vai onko kyseessä kenties mittaus/muistivirhe?. Olen varmaan 15 vuotta vanhempi enkä ole lyhentynyt käytännössä lainkaan tai joka tapauksessa alle sentin. Kyllähän ihmiset kasaan menee ja paljon enemmänkin mutta silloin puhutaan jo oikeasti korkeaan ikään ehtineistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom