Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska auto on firman kirjanpidossa.Ehkä tyhmä kysymys mutta miks Mike otat aina tankatessa kuitin?
Olipa hyvä hyvä podcast. Vaikka se ei edes podcastilta tuntunut, niin kuin olisi salakuunnellut kahden kaverin spontaania keskustelua :D
Itse pidän vietnemin sotaa tärkeänä koska mielestäni kommunismia vastaan ei ole koskaan väärin taistella. Ja pidän sitä epäreiluna muita sinne lähteneitä kohtaan.Nyt en ole ihan varma sarkasmin määrästä. Voi toki olla, että ei ole yhtään. Sori, jos menin ansaan. Mielenkiintoinen keskustelu tästä kyllä tulee..
Alin kanta Vietnamin sodasta oli aika selkeä. Hän vastusti sotaa ja rasismia eikä halunnut olla tappamassa toisen maan kansalaisia, jotka "eivät ole koskaan kutsuneet minua neekeriksi. " Toki voi olla, että Ali myös pelkäsi, mistä minä voin sitä tietää.
No niinhän minä jo alun alkaen olen sanonut,että ei se mikään "luonnollinen" ole =) Käyryys on siis tauti/joku luonnon oikullinen tila =D
Peyronien tauti eli peniksen käyryys
Peniksen käyristyminen on harvinainen urologinen vaiva, joka voi olla synnynnäinen tai myöhemmin ilmaantuva.
Synnynnäinen käyristymä johtuu paisuvaiskudosten epäsuhtaisesta kehittymisestä. Tällöin penis käyristyy erektiossa usein alaspäin.
Aikuisiällä ilmaantuvaa käyristymää kutsutaan Peyronien taudiksi. Aikuisiällä ilmaantuvan käyristymän tarkkaa syytä ei tunneta.
Todennäköisempänä syynä pidetään peniksen paisuvaista ympäröivän kalvon toistuvia pieniä vammoja, joiden seurauksena ilmaantuu tulehdusreaktio ja arpimaisen kudoksen muodostuminen.
Perinnöllinen alttius, jotkin sairaudet ja tupakointi voivat olla osallisena tälle sidekudoksen toimintahäiriölle. Kyseessä voi olla myös siittimen murtuman tai vamman jälkitila.
Peyronien taudissa arpimainen kudos estää siittimen normaalin venymisen erektiossa ja alkaa käyristää penistä erektiossa. Seurauksena on kivulias erektio, yhdyntä vaikeudet sekä erektiohäiriö.
Hoito
Varsinaisesti parantavaa hoitoa ei ole, mutta taudin kulkua voidaan yrittää hidastaa tai pysäyttää. Kovettumaan voidaan ruiskuttaa arpimaista kudosta hajottavaa lääkeainetta. Vaikea käyristymä vaatii kirurgista korjaamista.
Siittimen käyristymän hoitaminen kollagenaasipistoksin (Xiapex) johtaa kovan arpimaisen kudoksen hajoamiseen ja käyristymän korjaantumiseen.
Pistos voidaan antaa, kun siittimessä on tunnusteltavissa oleva kova alue ja siittimen käyristyminen erektiossa on vähintään 30 astetta. Injektion saa antaa tuotteen oikeaan antotapaan koulutettu urologi.
Ei noissa vissiin ole yhdessäkään mitään ideaa ollut.. Mike virittää vehkeet, Mikki nenän eteen (10cm suusta. Tämä on ollut ohjeistus) ja sitten vaan ruvetaan höpöttelee.. Aiheita tulee ja menee jotkut on tosiaan aika privaattejakin mutta tilanne nauhoitukset aikana on melko privaatti kun siinä kaksin lähekkäin istumme, joten ihan luonnolliselta tuntuu puhua aremmistakin aiheistaAika avoimesti ukot noissa podcasteissa höpöttää, plussaa siitä. Oliko se alunperinkin ajatuksena että höpötetään ainakin omasta elämästä noin avoimesti, vai onko homma vain ajautunut tuolle uralle? Helvetin hyvää viihdettä nämä ainakin on, eilinen automatka meni melkein kokonaan kuunnellen miesten turinoita. Jatkakaa samaan malliin.