Virhe on myönnetty moneen kertaan jo tässä ketjussa, mutta on myös selitetty miksi näin tehtiin. Ja jokainen, joka selittää, että tämä on negatiivista mainosta, voi katsoa kaksi kertaa palkintojen yhteissummaa, yli 3000 euroa. Ykkössijaa vain ei tällä kertaa jaettu, eikä tulla jakamaan.Tuosta mä olen myös samaa mieltä. Sen nyt jo jotenkin hyväksyn että tuomaristo päättää ketkä palkitsee jne.
Mutta näkyvyyden ja tulevaisuuden kannalta Mikelle kysymys:
Kumpi on pienempi paha, reilusti myöntää virhe että säännöistä puuttui tämmöinen pykälä JA naisten taso ei ollut mikään kova? --> Palkinnot jakoon ja tehdään selväksi että ens vuonna ei palkita ilman kunnon tulosta.
Vaiko, teit niin kuin teit ja seurauksena negatiivinen julkisuus. Mä en henkilökohtaisesti usko että tuo taloudellisesti mihinkään hetkauttaa, toisin kuin muutama jo heitti. Mutta eikö reilu kuva kilpailusta kaikin puolin ja uudet säännöt ens vuonna, ole tilanne jossa voittaa kaikki?
Kun tuo taloudellisuus otettiin esiin, niin Suomesta ei löydy toista tahoa, joka tarjoaa ilmaiseksi näin valtavan tietopaketin kuin Pakkotoisto, eikä myöskään löydy yhtä isoa kisaa, jossa jaettaisiin yli 3000 euroa palkintoja. Jengi aina negatiivisessa kiimassa unohtaa kaiken perustan. Jos vain paikka tulee, niin silloin valitetaan oikein urakalla. Mun mielestä ne, jotka haluavat nyt jotenkin boikotoida Pakkotoistoa tämän takia, voivat vapaasti ignoorata koko forumin historian merkittävänä suomalaisena sivustona ja vaihtaa sivua tai tehdä mitä ikinä lystää, mutta vittuilu loppuu nyt.