Pakkorokotukset tulee! Oletko valmis?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rokotusten vastustaminen on vaarallista leikkiä, johon on varaa vain niillä, joita muiden rokottaminen suojaa. Hieman niin kuin pasifismikin on vain suojeltujen etuoikeus. Mun kokemus rokotusten vastustamisesta ei liity terveeseen järkeen tai siihen, että oltaisiin hiukan kriittisiä, vaan käsitykseni on se, että rokotusinfon erikoismaallikot yrittävät vaihtoehtolääketieteellisi​n metodein todistaa rokotusten olevan vain lääketehtaiden ja korruptoituneiden lääkäreiden salajuoni suomalaisten lasten terveyden tuhoamiseksi.

Mun yksi lempilukemistoni on lista ~sadan vuoden takaisista kuolinsyistä. Kun sitä katselee, niin tulee mieleen, että ei ne lääkärit tainneetkaan meidän lasten terveyttä tuhota, ne on vaan estäneet niitä menehtymästä sulkutautiin, rantatautiin, runsaaseen veriyskään, luumätävammoihin, suolikouristuksiin, mätäkuumeeseen ja matoihin. Tästä huolimatta me saadaan luultavasti esimerkiksi tuberkuloosi takaisin täkäläiseen sairauskantaan. Lasten calmetointi lopetettiin 2006 ja ensimmäinen imeväisikäisten uusi tartunta oli 2009. Pääsääntöisestihän tubi on nuorten aikuisten tauti, ja toistaiseksi vielä rokotettujen suuri osuus suojelee myös osaa rokottamattomista. Rokotusohjelmasta poisto on tapahtunut aivan äskettäin, mutta kyllä tässä vielä keuhkoparantolat saadaan käyttöön. Sitä odotellessa.

Hoitajat olleet viisaita kun tajunneet välttää tuon influenssa rokutuksen. Jatkossa heidät sitten pakotetaan työpaikan uhalla ottamaan rokote.

Dovera; ottakoot ketkä haluaa rokotteen ja ovat sitten suojassa sinun mielestäsi ja ne ketkä ei halua ottaa, eivät ota.. niin vitun yksinkertaista se on.

Tajusitko sinä yhtään mitä mä kirjoitin? Rokotettujen suuri osuus suojelee myös rokottamattomia.

Kun rokotusten vastustajat vielä saavat lisää vauhtia, he lakkauttavat varmaan tuhkarokkorokotuksen. Sitten elämä vasta mielenkiintoiseksi muuttuukin. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin rokotettu tai sairastanut lapsena tuhkarokon, tartuntamahdollisuuksia on niin vähän, että nämä rokottamattomat voivat hyvinkin päästä aikuisikään ennenkuin tuhkarokon saavat ja kun sitten kun saavat, heistä 60% kuolee. Se se vasta jännittävää onkin, kun nuoria aikuisia alkaa sen vuoksi tippua.

Hoitajat olleet viisaita kun tajunneet välttää tuon influenssa rokutuksen. Jatkossa heidät sitten pakotetaan työpaikan uhalla ottamaan rokote.

Dovera; ottakoot ketkä haluaa rokotteen ja ovat sitten suojassa sinun mielestäsi ja ne ketkä ei halua ottaa, eivät ota.. niin vitun yksinkertaista se on.
Tajuatko yhtään, mihin rokotusten välttäminen johtaa? Mitkä ovat ne syyt, joiden takiat et halua rokotuksia?

Jos jokaiselle ihmiselle annettaisiin oikeus päättää elämässään kaikesta, niin elinikämme olisi luultavasti noin 24 vuotta, kielemme venäjä ja noitaroviot palaisivat edelleen.

Sanopas dovera (vai pitääkö sanoa Markku?) kolme asiaa:

- kuinka monta potilasta on Suomessa saanut tartunnan hoitajalta tai lääkäriltä?

- kuinka monta tervettä ihmistä on saanut oireita rokotteista?

- olen sairastanut tulirokon 3-vuotiaana, mutta en ole sen jälkeen ollut kipeä. Enkä näin ollen ottanut koskaan esim. buranaa. Miksi mun pitäisi ottaa tuo rokote? Voitko vakuuttaa, että siitä on mulle ja muille enemmän hyötyä kuin haittaa?

Kävin armeijan muistaakseni 2002 ja silloin kaikille pistettiin mielipidettä kysymättä molempiin käsiin rokotukset muistaakseni ainakin jäykkäkouristukselle, kurkkumädälle ja jollekin muulle.
Kyllä siitäkin kai olisi voinut teoriassa kieltäytyä kuten myös tuosta uudesta influessanrokotteesta. Mutta käytännössä noita rokotuksia on annettu jo vuosikymmeniä varusmiehille käytännössä pakollisena (siis erikseen lupaa keneltäkään kysymättä).

Käytännössä vastustan rokotuspakkoa. Kuten aika suurta osaa muistakin "pakoista". Ihmisellä tulee olla oikeus päättää omasta terveydenhoidostaan (tietyt vakavat mielisairaudet poikkeuksena), johon sisältyvät myös rokotukset.
Menee totalitarismin ja ihmisoikeuksien rikkomisen puolelle ryhtyä pakkohoitamaan jopa vielä aivan terveitä ihmisiä vastoin näiden tahtoa.

a?

- olen sairastanut tulirokon 3-vuotiaana, mutta en ole sen jälkeen ollut kipeä. Enkä näin ollen ottanut koskaan esim. buranaa. Miksi mun pitäisi ottaa tuo rokote? Voitko vakuuttaa, että siitä on mulle ja muille enemmän hyötyä kuin haittaa?

Mä totean tähän uudelleen ton doveran pointin. Rokotettujen runsans lukumäärä suojaa myös rokottamattomia. Välttämättä juuri sinun ei sitä tarvitse ottaa ja saat silti samat hyödyt kuin sinut olisi rokotettu. Mutta jos valtaosa väestöstä jättää rokotteen ottamatta, niin silloin voin vakuuttaa että tuosta piikistä on hyötyä myös sinulle. Tällä on ihan oma termikin, laumaimmuniteetti. Rokotteen ottamisella suojaat sekä itseäsi, että niitä ihmisiä jotka rokotetta eivät halua.

Kyllä noilla ihan tarkoitusperää on, ilman rokotteita isorokko tekisi tälläkin hetkellä aika mittavaa tuhoa, mutta se on WHO:n mukaan saatu hävitettyä pallolta juuri rokotteiden ansiosta (paitsi jostain IV luokan labroista joissa tota säilytetään)

Dovera; hienoa, että te otatte niitä rokoitteita niin me muut voidaan olla ilman. Niin monet lääkärit ja hoitajatkin ovat ilmeiseti idiootteja kun eivät ota influenssarokotetta. Ja miksikähän eivät ota, koska he todella tietävät, mitä niistä loppujen loppujen lopuksi tulee enemmän haittaa kuin hyötyä ja nimenomaan tästä influenssarokotteesta..

Dammann annetaan viranomaisten päättää kaikesta kun ihmisiset ei näköjään ole itse kykeneviä tekemään päätöksiä. Mää määä...

Dammann annetaan viranomaisten päättää kaikesta kun ihmisiset ei näköjään ole itse kykeneviä tekemään päätöksiä. Mää määä...
No oliko sulla perusteluita sille, että rokotuksia pitäisi välttää? Voisiko olla niin, että reilut 40 vuotta lääketiedettä tutkinut ihminen osaisi paremmin kuin määkivä lammas, joka on lukenut netistä pari uutista, ja päättää itse sen perusteella? Sullako on riittävästi tietoa päättää, että ottaako rokote, joka sisältää skvaleenia?

Sinähän se määkivä lammas olit, en minä vai olitko se sinä jolla oli se 40 vuoden kokemus? Sieltä se määkinta ainakin tuli. Mulla on omalle kohdalle ihan tarpeeksi tietoa päättää itse ja muillakin pitäisi olla itsellä oikeus päättää ottaako rokotteen vai ei. Nyt se oikeus viedään sitten pois eli hoitajilta ja lääkäreiltä ja varmaan myöhemmin muiltakin.

Luojalle kiitos googlesta. Asiantuntijoita ei enää tarvita, kun anonyymit nettipersoonat kertovat meille miten asiat ovat. Ja jos et tee kuten he sanovat, niin olet muita seuraava ääliö.

Uskonnollisen rokotteiden vastustuksen sijaan energia kannattaisi suunnata päätöstentekijöiden valvontaan. Kuka valitsee rokotteen kenellekin ja mitä hän itse siitä hyötyy. Mutta sokea "follow the money!"-perustelu ei kuitenkaan vielä riitä yksinään.

http://www.youtube.com/watch?v=RfdZTZQvuCo

Lääkärit ja hoitajat ääliöitä kun eivät ota rokotteita ja sillä siisti. Pakotetaan heidät ottaamaan rokote kun netistä lukevat anonyymien nettipersoonien kertomuksia rokotteiden haitoista eivätkä uskalla sen jälkeen ottaa rokottetta.

Missä se nyt kerrotaan, että lääkärit/hoitsut ei ota rokotteita? Mutsini oli hoitsu lähemmäs 40 vuotta kyllä hän otti ihan kiltisti kaikki rokotteet ja kehoitti minuakin ottamaan. Samoin ne lääkärit joiden kanssa minä olen puhunut rokotteista (sikaflunssan aikaan näistä puhuttiin jonkin verran).

Vai valehteleeko ne minulle, onko kyseessä sittenkin valtava salajuoni ihmisyyttä vastaan. Pitää varmaan käydä kyselemässä Clas Ohlsonilta foliohattua.

No oliko sulla perusteluita sille, että rokotuksia pitäisi välttää? Voisiko olla niin, että reilut 40 vuotta lääketiedettä tutkinut ihminen osaisi paremmin kuin määkivä lammas, joka on lukenut netistä pari uutista, ja päättää itse sen perusteella? Sullako on riittävästi tietoa päättää, että ottaako rokote, joka sisältää skvaleenia?

Ei ole perusteluita sille, että (kaikkia) rokotuksia tulisi välttää. Mutta ihmisillä tulisi olla oikeus toimia niin halutessaan. Lääkärit, lääkefirmat ja poliitikot eivät todellakaan ole aina oikeassa ja siksi meillä on myös oikeus kieltäytyä hoidosta.

Otetaanpa vaikka nyt tämä surullisenkuuluisa sikainfluenssarokotus, joka on osoittautunut myöhemmän tiedon perusteella täysin ylimitoitetuksi hysteriaksi ja jopa haitalliseksi (narkolepsiatapaukset). Mitäs, jos se olisi ollut pakollinen? Narkolepsia, jotta saat vältettyä jonkun syysnuhan?

Entäpä, jos joku talidomidi olisi ollut aikoinaan pakollinen kaikille raskaanaoleville naisille? Eiväthän lääkärit voi erehtyä?
Tietysti tämä on vain äärimmäinen kauhukuva. Mutta myös näitä on syytä miettiä, kun ryhdytään tällaisia erittäin pitkälle kansalaisten oikeuksiin puuttuvia lakeja rustaamaan. Siinä tulee helposti luovutettua viranomaisille ja valtiolle vähän liikaakin omaa määräysvaltaansa ja vapauttaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom