Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei siinä työpaikan menetyksellä uhkailla vaan toisiin työtehtäviin siirrolla mikä on täysin perusteltua influenssakautena sairaalassa.Hoitajat olleet viisaita kun tajunneet välttää tuon influenssa rokutuksen. Jatkossa heidät sitten pakotetaan työpaikan uhalla ottamaan rokote.
On myös vitun yksinkertaista, että potilaat toipuvat nopeammin jos heitä ei sairaalassa altisteta ja infektoida turhaan ylimääräisillä viruksilla. Vai onko sulla joku nerokas lääketieteellinen oivallus, että lisääntynyt patogeenialtistus parantaa nopeammin jotain tiettyä sairaalahoidossa olevaa potilasryhmää? Jaa toki viisautesi.Dovera; ottakoot ketkä haluaa rokotteen ja ovat sitten suojassa sinun mielestäsi ja ne ketkä ei halua ottaa, eivät ota.. niin vitun yksinkertaista se on.
Mä sain neljä piikkiä ja eipä ole ollut mitään jäykkäkouristusta, kurkkumätää tai aivokalvontulehdusta. En voi valittaa, paitsi että perse oli kipeä pari päivää jäykkiksen jälkeen.Kävin armeijan muistaakseni 2002 ja silloin kaikille pistettiin mielipidettä kysymättä molempiin käsiin rokotukset muistaakseni ainakin jäykkäkouristukselle, kurkkumädälle ja jollekin muulle.
Vain mielisairaudet lasket poikkeuksiksi? No entäs yleisvaaralliset tartuntataudit? http://ohjepankki.vsshp.fi/fi/6309/9954/Käytännössä vastustan rokotuspakkoa. Kuten aika suurta osaa muistakin "pakoista". Ihmisellä tulee olla oikeus päättää omasta terveydenhoidostaan (tietyt vakavat mielisairaudet poikkeuksena), johon sisältyvät myös rokotukset.
Eihän terveitä ihmisiä pakolla hoideta. Yleisvaarallisia tauteja kantavia voidaan eristää ja hoitaa tahdosta riippumatta jos nyt vaikka joku tuo jonkun kivan pikku keltakuumeen Afrikasta.Menee totalitarismin ja ihmisoikeuksien rikkomisen puolelle ryhtyä pakkohoitamaan jopa vielä aivan terveitä ihmisiä vastoin näiden tahtoa.
Sulle mainittiinkin jo käsitteestä laumaimmuniteetti. Ymmärrätkö, se vaatii käytännössä täyden rokotuskattavuuden yhteisöstä, jotta kulkutaudit eivät alkaisi taas levitä. Britanniassa ja yhdysvalloissa on tietyillä alueilla jo alkanut näkyä tätä, kun rokotehysteerikot eivät rokota lapsiaan. Esim. Yhdysvalloissa ei ole ollut kymmeniin vuosiin hinkuyskätartuntoja, 2010 vakavia tartuntoja oli jo satoja ja kuolleita 10 - kaikki rokottamattomilla lapsilla. Jos CDC:n tiedotteita lukee niin lukemat ovat vain nousussa.Dovera; hienoa, että te otatte niitä rokoitteita niin me muut voidaan olla ilman.
Mulla on aika monta lääkäri- ja sairaanhoitajakaveria +sukulaisia ja tuttuja ja kaikki ovat ottaneet. He eivät tahdo tartuttaa potilaitaan vahingossa, koska se voi olla tappavaa tietyissä tapauksissa.Niin monet lääkärit ja hoitajatkin ovat ilmeiseti idiootteja kun eivät ota influenssarokotetta. Ja miksikähän eivät ota, koska he todella tietävät, mitä niistä loppujen loppujen lopuksi tulee enemmän haittaa kuin hyötyä ja nimenomaan tästä influenssarokotteesta..
Eikös tämä ole vähän niin kuin kaiken viranomaistoiminnan taka-ajatuksena. Kouluttaa ihmisiä ja asettaa heidät tekemään tiettyjä töitä just siksi, että he tietävät asioista enemmän kuin keskivertakansalainen. Tästä syystä esim. minäkin käyn lääkärissä, kun tunnen itseni sairaaksi - koska se lääkäri suurella todennäköisyydellä tietää enemmän sairauksista, niiden oireista ja hoidosta kuin minä ja osaa mahdollisesti jopa auttaa. Kokemukseni ovat vahvistaneet oletukseni ja olen saanut sairauksiini hoitoa, olen kunnossa ja elävien kirjoissa. Ei tämän näin vaikeaa pitäisi olla tajuta. Sama periaate kaikessa viranomaistoiminnassa on sitten kyse jätehuollosta, tiestöstä, ympäristöstä jne.Dammann annetaan viranomaisten päättää kaikesta kun ihmisiset ei näköjään ole itse kykeneviä tekemään päätöksiä. Mää määä...
Niin mitä tietoa sulla on ja mistä se on peräisin? "Rokotteet on vaarallisia. Lähde: Rokotusinfo ry"?Mulla on omalle kohdalle ihan tarpeeksi tietoa päättää itse- -
Niinpä tää on tämmöistä sana-rokotusta ;)Dragon, nehän sanat esiinty jo sinun itsesi kirjoittamana. Turhaan enää niitä odottelet, mitä muuten tarkoitat noilla sanoilla? Mistä löysit tuollaisia sanoja? Ethän vain ole käynyt huuhaa sivuilla.
Minulla ei ole valtaa päättää rokotteista kieltäytyjien työtehtäviä, kun en työskentele sairaalassa.Mihin toisiin tehtäviin meinaat kaikki kieltäytyjät sijoittaa ja ketkä otetaan tilalle?
Tätä päivää en olis odottanut näkeväksi... sun kirjoittamaa tekstiä, jossa esitetään järkevänä rokottaa jokin ihmisryhmäEikö olisi järkevintä rokottaa riskiryhmä ja lapset kuten possun kohdallakin?
En, mutta sairaalan henkilökunta on eniten tekemisissä potilaiden kanssa, jolloin kaikenlaiset tartunnat heidän kauttaan ovat se todennäköisin tartuntatie.Meinaatko myös, että ainostaan hoitajien/lääkarien kautta taudit kulkee?
No kun ne kaikki lääkäritkään eivät ole mitään rokottamisen tai infektiotautien spesialisteja... kuten esim. surullisen kuuluisa ortopedi Heikkilä on netissä todistanut omilla kirjoituksillaan. Lääkäri MirjaLeena Isoaho on myös kirjoittanut mielenkiintoista skeidaa verkkoon http://mirjaleenaisoaho.puheenvuoro...-on-nanorokote-ja-meita-on-raskaasti-huijattuSinä käyt lääkärissä kun tarvit apua sairauresi kanssa ja olet jopa elävien kirjoissa sen takia, mutta sinun mielestä se sama lääkäri ei ole pätevä päättämään omasta rokotuksesta, Niinkö?
Siis nythän puhutaan ainoastaan siitä, että vaadittaisi sairaaloissa työskenteleviltä hoitajilta ja lääkäreiltä rokotuksen ottamista ehtona potilaiden kanssa työskentelylle, sillä se todistetusti vähentäisi potilaiden tartuntariskiä. Sinun mielestäsi lääkäreillä ja hoitajilla pitäisi kuitenkin olla oikeus olla ottamatta rokotusta näin halutessaan. Mitä muita oikeuksia heillä pitäisi olla? Pitäisikö kirurgilla olla oikeus olla pesemättä käsiään jos vaikka sattuu käymään paskalla ennen leikkausta? Pitäisikö bussikuskilla tai lentäjällä olla oikeus tulla töihin kännissä?Ei ole perusteluita sille, että (kaikkia) rokotuksia tulisi välttää. Mutta ihmisillä tulisi olla oikeus toimia niin halutessaan. Lääkärit, lääkefirmat ja poliitikot eivät todellakaan ole aina oikeassa ja siksi meillä on myös oikeus kieltäytyä hoidosta.
kertokaapa rokotteiden vastustajat mitä haittavaikutuksia pelkäätte rokotteista? Vai onko kyse vain perustavanlaatuisesta vastarannan kiiski -syndroomasta?