Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Langalliset voi ainakin heittää astianpesukoneeseen ja pestä. Olen pessyt useaan kertaan jo. Pitää antaa vain kuivua muutama päivä huoneenlämmössä.Mites jengi on saanut Applen langattomia näppiksiään puhtaaksi? Joku munapää kaatoi viinaa tähän mun omaani ja alkaa rasittaa tää rutina mikä tästä kuuluu, ei tunnu puhdistuvan millään.
Langalliset voi ainakin heittää astianpesukoneeseen ja pestä. Olen pessyt useaan kertaan jo. Pitää antaa vain kuivua muutama päivä huoneenlämmössä.
Nappaa patterit vain pois siitä ja pesuun.Tää alkaa olla siinä kunnossa että vois kohta ottaa riskin ja kokeilla tota. On tuolla langallinen kaapissa siltä varalta että esim pesukone räjähtää.
Langalliset voi ainakin heittää astianpesukoneeseen ja pestä. Olen pessyt useaan kertaan jo. Pitää antaa vain kuivua muutama päivä huoneenlämmössä.
MacBook Pro - Apple Store (Suomi)
Uudet päivitykset tarjollla. Aika kova gäppi mielestäni tuossa 13" -> 15" välillä noin niinkuin hintamielessä. Vaikea keksiä syytä ostaa tuo kalliimpi 13" kun taas hyppy 13" -> 15" on melko arvokas temppu.
mäkdirektöri
No onhan noi vähän eri laatuakin, kyllä varmaan ymmärrät. Et sä nyt voi verrata Macin läppäreitä johonkin halvimpaan Aceriin.Eikös tuo mainos mene kohderyhmästä ohi että paukkuu?
Ei ole hetkeen tullut tsekattuakaan, mutta jumalauta noita hintoja!? kaks ja puoli tonnia 17" läppäristä! Halvin 15":kin pari kiloa.
Kyllä. Olohuoneeseen nimenomaan ja tohon kiinni Elgato Digi-tv-tikku (Eye Tv3), jolloin hakkaa kaikki maailman digiboxit ja muut. Samalla kun kelailee, että mitä muuta tolla pystyy tehä, niin toi 800€ ei enään tunnu niin pahalta. Pahalta se oikeestaan tuntuu vaan, kun kelailee vanhojen mac minien hintoja...
Onko pakkiksella kuinka monella jo mini + elgato kombo käytössä? Tuntuu olevan aika suosittu yhdistelmä kun googlettelee yleensä...
Joo, tohon törmäsinkin. En oo vaan noihin scriptihommiin ikinä perehtyny, niin vaikutti turhan jännältä. Mut tartteepa kattoo, josko osaisin sen kanssa vekslata. Kiitos.
Joo, tohon törmäsinkin. En oo vaan noihin scriptihommiin ikinä perehtyny, niin vaikutti turhan jännältä. Mut tartteepa kattoo, josko osaisin sen kanssa vekslata. Kiitos.