PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites jengi on saanut Applen langattomia näppiksiään puhtaaksi? Joku munapää kaatoi viinaa tähän mun omaani ja alkaa rasittaa tää rutina mikä tästä kuuluu, ei tunnu puhdistuvan millään.

Mites jengi on saanut Applen langattomia näppiksiään puhtaaksi? Joku munapää kaatoi viinaa tähän mun omaani ja alkaa rasittaa tää rutina mikä tästä kuuluu, ei tunnu puhdistuvan millään.
Langalliset voi ainakin heittää astianpesukoneeseen ja pestä. Olen pessyt useaan kertaan jo. Pitää antaa vain kuivua muutama päivä huoneenlämmössä.

Langalliset voi ainakin heittää astianpesukoneeseen ja pestä. Olen pessyt useaan kertaan jo. Pitää antaa vain kuivua muutama päivä huoneenlämmössä.

Tää alkaa olla siinä kunnossa että vois kohta ottaa riskin ja kokeilla tota. On tuolla langallinen kaapissa siltä varalta että esim pesukone räjähtää.

Sanoit aiemmin, että langattomankin voi heittää kun antaa vaan kuivua tarpeeks kauan?

MacBook Pro - Apple Store (Suomi)

Uudet päivitykset tarjollla. Aika kova gäppi mielestäni tuossa 13" -> 15" välillä noin niinkuin hintamielessä. Vaikea keksiä syytä ostaa tuo kalliimpi 13" kun taas hyppy 13" -> 15" on melko arvokas temppu.

Ei mitään järkeä tuossa kalliimmassa 13" mallissa. Mitätön ero prossutehossa ja hieman isompi kovo. 15" mallissa on siinä mielessä kovasti järkeä, että siihen saa noin miljoona kertaa paremman näytön, eli suuremmalla resolla ja ilman peilipintaa. 1280x800 vs 1680x1050 tarkoittaa 58% eroa työpöydän koossa.

MDcover_marielle.jpg

mäkdirektöri

Eikös tuo mainos mene kohderyhmästä ohi että paukkuu?

Ei ole hetkeen tullut tsekattuakaan, mutta jumalauta noita hintoja!? kaks ja puoli tonnia 17" läppäristä! Halvin 15":kin pari kiloa.

Eikös tuo mainos mene kohderyhmästä ohi että paukkuu?

Ei ole hetkeen tullut tsekattuakaan, mutta jumalauta noita hintoja!? kaks ja puoli tonnia 17" läppäristä! Halvin 15":kin pari kiloa.
No onhan noi vähän eri laatuakin, kyllä varmaan ymmärrät. Et sä nyt voi verrata Macin läppäreitä johonkin halvimpaan Aceriin.

En huomannut ainakan tässä ketjussa vielä keskustelua uudesta Mac Ministä. Erittäin seksikäs laite ulkoisesti, mutta hinta pikkasen suolainen, että lähtisi heti ostoon. Olohuoneeseen mediakeskukseksi olin kaavaillut, mutta toi 800€ kuulostaa aika pahalta näin alkuun. Mutta kun keskittyy noihin hyviin puoliin, niin varmaan ei kauaa pysty olee ostamatta tota. Raha on vain rahaa. :D

Eli siis muotoilu on uskomattoman hieno olohuoneeseen hyllylle, ja nyt kun on hdmi lähtö, niin saa suoraan äänet ja kuvan yhdellä piuhalla helposti... Tohon kun vielä saisi blu-ray soittimen, niin olisi ihan kuningaslaite.

overview_hero1_20100615.png

Kyllä. Olohuoneeseen nimenomaan ja tohon kiinni Elgato Digi-tv-tikku (Eye Tv3), jolloin hakkaa kaikki maailman digiboxit ja muut. Samalla kun kelailee, että mitä muuta tolla pystyy tehä, niin toi 800€ ei enään tunnu niin pahalta. Pahalta se oikeestaan tuntuu vaan, kun kelailee vanhojen mac minien hintoja...

Onko pakkiksella kuinka monella jo mini + elgato kombo käytössä? Tuntuu olevan aika suosittu yhdistelmä kun googlettelee yleensä...

Kyllä. Olohuoneeseen nimenomaan ja tohon kiinni Elgato Digi-tv-tikku (Eye Tv3), jolloin hakkaa kaikki maailman digiboxit ja muut. Samalla kun kelailee, että mitä muuta tolla pystyy tehä, niin toi 800€ ei enään tunnu niin pahalta. Pahalta se oikeestaan tuntuu vaan, kun kelailee vanhojen mac minien hintoja...

Onko pakkiksella kuinka monella jo mini + elgato kombo käytössä? Tuntuu olevan aika suosittu yhdistelmä kun googlettelee yleensä...

Täällä. Suosittelen interfaceksi plexia. Vaikka tuo onkin hyvä olkkarissa, niin monen ihmisen taloudessa tuo ei oikein toimi. Koska miniä ei ole oikeasti tehty tuohon käyttöön, niin pientä säätöä vaatii. Itse kyllä opin käyttämään laitetta, mutta odotakus kun vaimo haluaisi tallentaa ohjelmia tai muuta vastaavaa...

Onko jollain joku fiksu keino saada iCal tai Google Calendar työpöydälle, Rainlendarin tapaan? Rainlendarin vika on se maksullisuus.. Kokeilin tosin myös sitä vapaata versiota, mutta ongelmaksi muodostui se, ettei osannut hakea kaikkia merkintöjä Google Caledarista. On siis kaksi kalenteria linkitetty Googlessa ja molempien merkintöjen pitäisi näkyä. Sama ongelma on myös joissain widgeteissä, jotka näyttävät iCalin tapahtumia - eivät näytä kuin ne minun omani, vaikka itse iCalissa näkyvät "edustettuina" ne muutkin (juhlapyhät, viikkonumerot ja toisen kalenterin merkinnät).

Ja samaan syssyyn kysymys iCalista: kun on tapahtuma, joka kestää useamman päivän, mutta on merkitty alkamis- ja loppumisaika, niin miksi iCal näyttää vain alkamispäivänä sen? Koko päiväksi merkkaaminen tekee siitä yhtenäisen palkin, mutta esim työvuorojen kohdalla on mukavampi nähdä kellonaika milloin se alkaa ja loppuu..

Joo, tohon törmäsinkin. En oo vaan noihin scriptihommiin ikinä perehtyny, niin vaikutti turhan jännältä. Mut tartteepa kattoo, josko osaisin sen kanssa vekslata. Kiitos.

Google calender menee näin. Aika hankala saattaa olla, jo ei ole noiden kanssa ennen pelannut.
http://www.devangoldstein.com/87/bringing-google-calendar-to-my-desktop/

Icalin saa helpommin.
http://www.macosxtips.co.uk/index_files/display-ical-events-to-do-list-on-desktop.html

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom