PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä. Suosittelen interfaceksi plexia. Vaikka tuo onkin hyvä olkkarissa, niin monen ihmisen taloudessa tuo ei oikein toimi. Koska miniä ei ole oikeasti tehty tuohon käyttöön, niin pientä säätöä vaatii. Itse kyllä opin käyttämään laitetta, mutta odotakus kun vaimo haluaisi tallentaa ohjelmia tai muuta vastaavaa...

Onko siis niin, että tämä Plex on vain eri videoiden katseluun tarkoitettu ohjelma... Mitä tossa ylempänä EyeTV:tä hehkuttelin, ni liittyi sen kykyyn toimimaan loistavana digiboxina. Tai voiko tohon Plexiin jotenkin liittää ominaisuuden, että pystyy katsomaan tv:tä ja arkistoimaan tallennukset jne?

Eye TV 3 ainakin omaa maukkaan combon tv:n katseluun ja monipuoliseen tallenteluun ja arkistointiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietin itse tota trackpadia mutta itsellä normi "pitkä" applen näppis ja magic mouse joten pitäis vaihtaa samalla näppiskin.

mulla on muistitikulla peli asennettuna joka on .exe muodossa, mut sen cd kuoressa lukee myös että mac (blizzardin peli diablo 2) voinko saada sitä .exe peliä toimiin mun macilla millään vai pitääko asentaa uudestaan?

mulla on muistitikulla peli asennettuna joka on .exe muodossa, mut sen cd kuoressa lukee myös että mac (blizzardin peli diablo 2) voinko saada sitä .exe peliä toimiin mun macilla millään vai pitääko asentaa uudestaan?

Sillä cd:llä pitäisi olla se mac-version asennus erikseen. Ne .exet ei toimi macissa.

nyt on trackpad ollut viikon käytössä, ihan jees mutta tarkemmat hommat jätän vielä hiirelle.

Tuli käytyä muutama päivä sitten omena kaupassa. Testailin ensimmäistä kertaa MacBook Pro:ta. Toista kymmentä minuttia sillä surffailin ja ihailin muita toimintoja ja täytyy sanoa että vaikutta loistavalta koneelta. Jos vielä joskus pitää kannettava hommata niin se on 100% varmuudella jokin MacBook kannettavista.

No niin... Nyt on pari viikkoa ollut iimäkki käytössä..

Hain tuon "vanhan" 27" i5 Quad-mallin kun uudemmissa ei ollut tarpeeksi uutta oikeuttaakseen hinnan lisäyksen.. Itse lisäsin siihen toiset 4GB-muistia.. Ja vanhasta koneesta jäi 24"-näyttö kakkosnäytöksi..

Kaikki on toiminut tähän mennessä hyvin ja suunnilleen vastaavat ohjelmat mitä käytin pc:llä ovat löytyneet..

pari päivää kesti orientoitua Mac-mualimaan pc:n jälkeen mutta nyt sujuu jo melko sujuvasti..

No toivottavasti tuo kestää sitten pidemmän aikaa mutta otin siiihen sen apple caren jos jotain radikaalia ongelmaa tulee..

Olisi muutama kysymys enemmän tietäville... Kolmisen vuotta vanha MBP alkaa ikävästi hidastelemaan monissa toiminnoissa. Kovalevytilaa on reilusti (yli puolet) jäljellä, onko jotain tehtävissä / mitä kannattaa tehdä?

Onko jotain helppoa tapaa saada kone täysin tyhjäksi ja käyttis (Snow Leopard) perusasetuksiin myyntiä varten?

Mikähän asetus on päällä, kun email lähettää vain pieniä thumbnaileja ?
Kyseessä siis OSX:n oma Mail-ohjelma.
Mitään en ole muuttanut, mutta jostain syystä näin käy..

Olisi muutama kysymys enemmän tietäville... Kolmisen vuotta vanha MBP alkaa ikävästi hidastelemaan monissa toiminnoissa. Kovalevytilaa on reilusti (yli puolet) jäljellä, onko jotain tehtävissä / mitä kannattaa tehdä?

Onko jotain helppoa tapaa saada kone täysin tyhjäksi ja käyttis (Snow Leopard) perusasetuksiin myyntiä varten?

Nopeushommiin en osaa sanoa, mutta tyhjennys onnistuu sillä Snowin levykkeellä uudelleen asentamalla.

Mikähän asetus on päällä, kun email lähettää vain pieniä thumbnaileja ?
Kyseessä siis OSX:n oma Mail-ohjelma.
Mitään en ole muuttanut, mutta jostain syystä näin käy..

Lähetätkö kuvat Iphotosta vai raahaatko kuvat jostain muualta mailiin? Jos Iphoton ulkopuolelta, niin onhan sinulla uudenviestin ikkunan alalaidassa täppä kohdassa actual size.

Nopeushommiin en osaa sanoa, mutta tyhjennys onnistuu sillä Snowin levykkeellä uudelleen asentamalla.

Onnistuukohan sillä päivityslevyllä, muuta ei ole...

Suositut

Back
Ylös Bottom