Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos nuo Eizon näytöt millaisia vs. sanotaan nyt iMac? Pitäisi kakkosnäyttö laittaa taas pitkästä aikaa rullaamaan sivuun ja varmaan tuo Eizo olisi yksi harvoista potentiaalisista ehdokkaista.
Se mikä on ainakin tämän mulla olevan Eizon huono puoli, on harmaasävyjen "banding", eli jos teen sävyliun mustasta valkoiseen, liuku ei aina näytä ruudulla tasaiselta. On se paperilla tietenkin ok, joskus on vain vittumaista säätää kuvaa kun ei heti tiedä johtuuko sävyjen pykällus monitorista vai kuvankäsittelystä. Tämä on kyseisen mallin ominaisuus jonka olemassaoloa ei ainakaan Eizon maahantuoja myöntänyt olevan olemassa. Eli googleta hakemasi mallin "ominaisuudet" hiukan paremmin ennen ostoa kuin minä ;)
.
Its color performance is excellent, but with a price of $999, it costs twice as much as a layperson's 19-inch LCD; only graphics pros should consider this monitor.
Applen näyttöä vain peliin, sitä käyttää kaikki ammattilaiset ja ainakin itse olen huomannut vitun hyväksi. Ja ihan sama mitä helvettiä joku neropatti selittää, niin jos kuva näyttää lehdessä samalta mitä näytöllä, niin näyttö tekee tehtävänsä tasan eikä melkein.
Mut osta Keijo multa ainakin varmasti hyvä monitori, jolla voit zekkaa kuvat. Olis Lacien 319 myynnissä.
Normaalikäyttöni on tekstinkäsittelyä ja taulukoiden pyörittelyä sekä netissä surffailua. Välillä tulee myös elokuvia katsottua. Olisiko macci minulle sopiva? Tekisi mieli ostaa kannettava, mutta 17 tuumaisesta macbook prosta saa maksaa aivan sikana, joten imac olisi varmaan valintani. Onko kokemuksia tuosta mopomallista elikkä 21,5 tuumaisella näytöllä 3,06 Ghz? Luulisi että riittää peruskäyttöön hyvin?
Kyllä varmasti riittää. Noita macbook pro:itakin saa aika halvalla jos vähän käytettynä haluaa ostaa, tsekkaappas hopeisen omenan myyntifoorumit.Normaalikäyttöni on tekstinkäsittelyä ja taulukoiden pyörittelyä sekä netissä surffailua. Välillä tulee myös elokuvia katsottua. Olisiko macci minulle sopiva? Tekisi mieli ostaa kannettava, mutta 17 tuumaisesta macbook prosta saa maksaa aivan sikana, joten imac olisi varmaan valintani. Onko kokemuksia tuosta mopomallista elikkä 21,5 tuumaisella näytöllä 3,06 Ghz? Luulisi että riittää peruskäyttöön hyvin?
Applen näyttöä vain peliin, sitä käyttää kaikki ammattilaiset ja ainakin itse olen huomannut vitun hyväksi. Ja ihan sama mitä helvettiä joku neropatti selittää, niin jos kuva näyttää lehdessä samalta mitä näytöllä, niin näyttö tekee tehtävänsä tasan eikä melkein.
Applen omaa kalibrointia on kehuttu kovasti ja sillä itsekin kalibroin.Onkos tuossa Applen näytössä jo hardis-kalibrointi niinkuin noissa Eizon kalliimmissa malleissa vai mennäänkö vielä ihan softasäädöilä?
Jättinäyttöjen vertailua... Eizo näyttää vievän Applea 6-0 mutta maksaakin se tonnin enemmän kuin Applen näyttö.. http://www.tietokone.fi/lehti/tietokone_13_2008/5_teravaa_jattia_599