PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tosiaan sitten laitettua se MBP tilaukseen. Tilausta tehdessä tuli sellainen juttu mieleen, että jos tuohon joskus haluaa lisää muistia (siihen tulee se 4gb), niin mikä on järkevä tapa (=halvin tapa) sitä muistia lisäillä?

En tiedä miten paljon muisti maksaa applestoressa nykyään.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/161385

Mutta itse ostaisin kaksi tuollaista ja laittaisin kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Eli noihin voi tunkea mitä tahansa vastaavaa muistia, eikä tule mitään yhteensopivuusongelmia?

Kyllähän toi neljä gigaa alkuun riittää, mutta voi sitä jossain vaiheessa varmaan lyödä lisääkin koneeseen.

Eli noihin voi tunkea mitä tahansa vastaavaa muistia, eikä tule mitään yhteensopivuusongelmia?

Kyllähän toi neljä gigaa alkuun riittää, mutta voi sitä jossain vaiheessa varmaan lyödä lisääkin koneeseen.

Jep noita voi laittaa. Kannattaa ostaa melkein kittinä. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=21189
Ohjekirjassa on tarkat ohjeet miten muisti vaihdetaan. Helppo homma, oikeasti siis. Kunhan on vain oikeat välineet.

Lisääkin voi laittaa mutta rupeaa olemaan jo hinnat kohdillaan.
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/230228

Laitetaas vielä lisää tyhmiä kysymyksiä, kun ei sitä konetta vielä ole, että pääsis itse katselemaan...

Eli jos/kun asennan siihen myös sen windowsin, jota sitten käytä bootcampin kautta, niin se kone toimii Windows puolella ilmeisesti ihan niinkuin mikä tahansa windows pc?
Eli tietoturva, ajureiden asennus yms. pitää huomioida ihan samoin, kun normi pc:tä käyttäessä?

Laitetaas vielä lisää tyhmiä kysymyksiä, kun ei sitä konetta vielä ole, että pääsis itse katselemaan...

Eli jos/kun asennan siihen myös sen windowsin, jota sitten käytä bootcampin kautta, niin se kone toimii Windows puolella ilmeisesti ihan niinkuin mikä tahansa windows pc?
Eli tietoturva, ajureiden asennus yms. pitää huomioida ihan samoin, kun normi pc:tä käyttäessä?

Jep. Juurikin näin.
Win-virukset eivät voi kuitenkaan vahingoittaa sitä kaikkein kauneinta;) Eli OS X:ää.

Miten toimii jos ostaisi vain yhden 4Gt palikan koneeseen. Toimiiko MacBook Pro (2009) 5 Gt:n muistilla (1+4) ? Sitten myöhemmin voisi investoida toiseen palikkaan, jos tarvetta tulisi.

Eikö noi MBP:t toimiteta 2*2G kamoilla (siis 4 gigasella muistilla varustetut), ja koneesas ei taida olla kuin 2 muistipaikkaa. Joten, jos lisää haluaa, niin pitäisi ilmeisesti ostaa 4 gigaset ja ne taitaa maksaa hunajata?

En jaksanut kahlata koko ketjua läpi niin ajattelin kysäistä, että miten pelaaminen onnistuu macillä? Itse ajattelin vaihtaa pc:n macbookprohon ja olis mukava tietäää onnistuuko sillä pelaaminen mitenkä jos töissä on tylsää?

En jaksanut kahlata koko ketjua läpi niin ajattelin kysäistä, että miten pelaaminen onnistuu macillä? Itse ajattelin vaihtaa pc:n macbookprohon ja olis mukava tietäää onnistuuko sillä pelaaminen mitenkä jos töissä on tylsää?
No ihan yhtä hyvin kuin PC:lläkin mielestäni. Macille on jotain omia pelejä, mutta tietenkin niukempi valikoima. Jos tarvii pelata Windowsille tehtyjä pelejä ni aina voi asentaa Windowsin siihen rinnalle bootcampin avulla. Jotkut pelit pyörii kuulemma ihan hyvin myös parallelsin kautta eli ei tarvitse OS X:ää edes sulkea vaan voi ajaa virtuaalisesti sen päällä Windowsia ja siinä pelejä. Sitä en itse tosin ole kokeillut, mutta ainakin bootcamp toimii mainiosti.

Mitä aattelit pelata? Joistain peleistä on tehty osx-versiot, mutta windows pelit toimii vain windowsissa. Tietenki voit asentaa siihen sen winukan ja pelata sitte, kai jossain mbp:ssä riittää puhti pyörittään jotain kämäsiä pelejä. Omassa macbookissa (13" alumiini) alkaa tuuletin vähitellen hyrskyttään kun vähän enemmän joutuu 3d-grafiikoita pyöritteleen. Testattu jollain lego batmanilla :D

Itellä MBP 13" karvalakkimalli ja kyllä tällä Sims 3 ainakin pyörii tarpeeksi sulavasti kunhan vain detaileja laskee reilusti. Muita pelejä en oo koittanu, mutta luulis että jotku pari vuotta vanhat pelit pyörii jo suht mukavasti.

Ei ole mitään tiettyä kunhan yleisellä tasolla kyselin. Lähinnä juuri ajattelin noita os x:lle käännettyjä pelejä. Ainakin uusinta call of dutyä olen nähnyt pelattavan mbp:llä

Kertoo jo paljon jos simssistä pitää laskea detaileja :D Mutta vakavasti sanottuna, eipä nuita oo pelikoneiksi suunniteltu, eikä pahemmin harmita.

No eipä se simssi ees lähe millään karvalakkiwintoosaläppärillä pyörimään, että siitä lähetään.

Tuskin eroa hirveästi on jos laitetaan prikulleen samoilla spekseillä olevat mac ja pc kannettavat vierekkäin ja simssi käyntiin. Ja pistetään siihen pc-läppäriin vaikka win7, niin ei käyttis kaikkea tehoa rohmua. Sitäpaitti, 13" alubookki ei oo karvalakki :curs:

No senverran on vähäistä ollut pc:llä pelaaminenkin, että eiköhän tollanen 17'' mbp lähde tilaukseen ja pc lähtee kuusankoskelle :)

Tuskin eroa hirveästi on jos laitetaan prikulleen samoilla spekseillä olevat mac ja pc kannettavat vierekkäin ja simssi käyntiin. Ja pistetään siihen pc-läppäriin vaikka win7, niin ei käyttis kaikkea tehoa rohmua. Sitäpaitti, 13" alubookki ei oo karvalakki :curs:

Viittasin vaan aiempaan karvalakkipostiin. Tosa muutama posti ylempän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom