PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Nätin näkönen, mutta miksi ohjain namiskat on Applen paskoissa napeissa eikä itse soittimessa? Jos en väärin ymmärtänyt Applen sivuilta niin musiikkia ei voi kuunnella ilman Applen nappeja. Typerää...

Toi on kyllä todella syvältä. Itsellä ei ainakaan tavalliset napit pysy korvassa edes paikallaan istuessa, saatikka sitten lenkillä tai salilla...
Eli mini ja shuffle saavat sittenkin lisää armonaikaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei pysy mitkään korvissa. Oon koittanut ihan kaikkia. Paitsi niitä yksiä mitä Mike suositteli, mutta sitten se sano että ne onkin paskat.

Koskas lurkin iMac saapuu?

Mulla ei pysy mitkään korvissa. Oon koittanut ihan kaikkia. Paitsi niitä yksiä mitä Mike suositteli, mutta sitten se sano että ne onkin paskat.
Ne modat hajoaa. Nyt on nuo Boset, jotka soivat vitun hyvin, mutta mutta. Niistä irtoilee todella iisisti silikoniplugit ja olen jo kahdet tiputtanut. Onneksi niitä sai Apple storesta rahalla lisää. Paska design siis sen puolesta.

Koskas lurkin iMac saapuu?

Heti kun tiedän varmaksi, että kesäksi on töitä :) Ei uskalla vielä tuhlata viimeisiä säästöjään, jos ei saakkaan kesäksi hommia...

Mutta voin kertoa, että mäkki kuume alkaa olla jo aika kova :)

Meikäläisellä on toiminut hyvin sellaiset muotoiltavat napit. Ovat samanlaista materiaalia kuin korvatulpat. Nyt käytössä ovat tällaiset

Ootko kattonu Klipschin nappeja? Kovasti kehuvat itseään ja näyttäis sellasilta jotka pysyis päässä kovemmassakin vauhdissa. Hinta vaan on aika kohdallaan.

http://store.apple.com/ca/product/TS426VC/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MjQzMzMwNA&p=1&s=topSellers
http://www.klipsch.com/world/eu/en/products/lists/headphones-4.aspx

Ne modat hajoaa. Nyt on nuo Boset, jotka soivat vitun hyvin, mutta mutta. Niistä irtoilee todella iisisti silikoniplugit ja olen jo kahdet tiputtanut. Onneksi niitä sai Apple storesta rahalla lisää. Paska design siis sen puolesta.
Millain ne sitte irtoo? Siis ihan käytännössä.

Ootko kattonu Klipschin nappeja? Kovasti kehuvat itseään ja näyttäis sellasilta jotka pysyis päässä kovemmassakin vauhdissa. Hinta vaan on aika kohdallaan.
No hinta ei oo ongelma, mutta on vaan vähän homosta lähtee sitten lähettelemään takas, ellei sovi.
Onko noi just sellaset korvatulppien tapaset? Perustulpista ky saa päänsäryn helposti, eikä nekään kaikki pysy. Nyyh.

Jos kaipaa noita korvakäytävään asetettavia kuulokkeita, suosittelen tutustumaan Shuren kuulokkeisiin. Olen ainakin omiini ollut erittäin tyytyväinen, äänenlaatu on erittäin hyvä ja silikoniplugit pysyvät paikallaan. Toki noista saa maksaa hunajaa, jos OVH:lla joutuu ostamaan. Onneksi ainakin silloin, kun omani ostin, Ebayn kautta noita löysi edullisesti...

Toinen arvostelujen mukaan erittäin laadukas korvakäytävään asetettavien kuulokkeiden valmistaja on Etymotic Research niminen firma, mutta ko. puljun tuotteista mulla ei ole omaa kokemusta.

Meitsin päähän ei vain yskinkertaisesti mene se, että tuostakin itketään. No vittu haloo! Siis ihan sama kun vinkuisi autosta kun sillä ei voi lentää, no vittu ei voi kun se ei ole siihen tarkoitettu. Applella on siis nyt vaihtoehtona tuo tuote, ei se nyt jumalauta korvaa koko maapallon mp3 soittimia.

Vain Apple on tarpeeksi kova firma saadakseen itkua aikaan joka vitun ikisestä tuotteesta.

Simppelisti laitettuna. Uusi omanlainen tuotteensa, ei pakota ketään ostamaan ja Applella on kyllä soittimia muitakin. Joten SHUT THE FUCK UP!

Autoviikosta bongattua:

Uusi 1.6 litrainen Volvo raivostuttaa kun se ei kiihdy alle 6sec 0-100kmh. Autoilijat ovat raivoissaan kummasta ratkaisusta.

Periaatteessa tuo iPodin uus ratkasu on ihan fiksu. Ei tarvi koko soitinta kaivaa taskusta ku haluaa vaihtaa kappaletta. Jos haluaa pienen soittimen jossa ne kontrollit on ite soittimessa nii ostaa iPod nanon, ei muistaakseni uusin malli kovin kookas ole ja siinä taitaa olla se ravistelu-shuffle-toiminto.

Periaatteessa tuo iPodin uus ratkasu on ihan fiksu. Ei tarvi koko soitinta kaivaa taskusta ku haluaa vaihtaa kappaletta. Jos haluaa pienen soittimen jossa ne kontrollit on ite soittimessa nii ostaa iPod nanon, ei muistaakseni uusin malli kovin kookas ole ja siinä taitaa olla se ravistelu-shuffle-toiminto.

No onhan tuossa aivan eri koko- ja hintaluokan vehkeestä kyse. Itse ostaisin heti tuon Shufflen jos siinä olisi napit kyljessä.

Simppelisti laitettuna. Uusi omanlainen tuotteensa, ei pakota ketään ostamaan ja Applella on kyllä soittimia muitakin. Joten SHUT THE FUCK UP!
Kuten jo totesin, olisin vaihtanut jos ei olisi tuollainen, nyt menen vanhalla shufflella. En ainakaan minä sen enempää asiasta vingu kun ei ole pakko ostaa. Lähinnä nauratti kyseisessä artikkelissa mainittu "raivostuminen" :D

Jos ne osoitteet ovat Macin omassa Address Book -ohjelmassa, ne tarrat voi tulostaa suoraan sieltä... omppu-näppäin pohjassa valitset tulostettavat henkilöt, ja File > Print > Mailing Labels

Kiitokset tästä, toimi juuri kuten oli toivottukin. Näköjään iPhotostakin voi teetättää kuvat suoraan, ja (kymppikuvat) vieläpä 3 senttiä halvemmalla kuin ifin kautta :)

Hei, tähän kohtaan joku voisi heittää tosi kovan vinkin. Elikkä olen hukannut Skypen salasanani. OSX kirjautuu kyllä skypeen automaattisesti, mutta miltään muulta koneelta sitä en voi tehdä. Sivuilla on toki password reminder, vaan tuo sähköpostiosoite siellä on entiselle koululleni, jonka postilaatikkoon en enää pääse käsiksi..

Windowsissa tuo ainakin onnistuu, vaan miten on OSX-version kanssa? Saako sitä salasanaa ongittua jotenkin selville, kenelläkään aavistusta?

Hei, tähän kohtaan joku voisi heittää tosi kovan vinkin. Elikkä olen hukannut Skypen salasanani. OSX kirjautuu kyllä skypeen automaattisesti, mutta miltään muulta koneelta sitä en voi tehdä. Sivuilla on toki password reminder, vaan tuo sähköpostiosoite siellä on entiselle koululleni, jonka postilaatikkoon en enää pääse käsiksi..

Windowsissa tuo ainakin onnistuu, vaan miten on OSX-version kanssa? Saako sitä salasanaa ongittua jotenkin selville, kenelläkään aavistusta?
Löytyykö se salasana tuolta "Ohjelmat - Lisäohjelmat - Avainnipun käyttö"?

iTunes

Osaisikohan joku osaavaa auttaa seuraavien kysymysten kanssa, eli pystyykö iTunesilla toimimaan siten, että soittaessa CD:ltä tiedoston, se ei automaattisesti tallentuisi musiikkikirjastoon? Työhön liittyvät nauhoitteet kun eivät oikein sovi musiikkikirjastoon...

Toinen kysymys kuuluu, pystyykö iTunesilla (tai muilla Applen vakio-ohjelmilla) muuttamaan wav-tiedostot esim. mp3 muotoon? AAC muotoon kyllä onnistuu iTunesilla, mutta kun vastaanottaja ei saa noita auki.

Ja vielä tuli kolmas kysymys mieleen. Miten saa .ts muotoiset (digiboksin) tiedostot, jotka kyllä aukeavat VLC:llä, poltettua DVD:lle?

Löytyykö se salasana tuolta "Ohjelmat - Lisäohjelmat - Avainnipun käyttö"?

Kyllähän siellä skype-entry on. Kun painelee "show password", kysyy se login-salasanaa. Syöttää sen siihen, niin palaa takaisin vaan tuohon formiin, näyttämättä mitään. Password-kenttä on siis tyhjä niin ennen kuin jälkeen - eikö salasana sitten ole tuohon talletettu?

Harmillista. Skypestä itsestäänhän ei ilmeisesti mailiosoitetta voi muuttaa, my profilesta vaihdoin sen olemaan kohdillaan, mutta sivuilta kirjautuessa tuo ei ilmeisestikään ole sinne päivittynyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom