PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän siellä skype-entry on. Kun painelee "show password", kysyy se login-salasanaa. Syöttää sen siihen, niin palaa takaisin vaan tuohon formiin, näyttämättä mitään. Password-kenttä on siis tyhjä niin ennen kuin jälkeen - eikö salasana sitten ole tuohon talletettu?

Harmillista. Skypestä itsestäänhän ei ilmeisesti mailiosoitetta voi muuttaa, my profilesta vaihdoin sen olemaan kohdillaan, mutta sivuilta kirjautuessa tuo ei ilmeisestikään ole sinne päivittynyt.

Piti ihan kokeilla. Näyttää bugittavan skype tahallaan tai tahattomasti. Minullakaan ei näytä salasanaa Skypen kohdalla, kaikissa muissa kyllä näyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ens viikolla ajattelin tilata MacBookin vanhan PC:n tilalle. iPhonen kun ostin, niin tuli hirveä kuume saada mäkki. :)
Onnittelut loistavasta valinnasta, ette tule katumaan.

Mutta katsokaas tätä.

Liitteet

• photo-10.jpg
    photo-10.jpg
    95,8 KB · Katsottu: 318
Tänään pistän macbookin pakettiin ja postiin. Tuo yks levy pitäs vaihtaa ja samaten akku vähän tahtoo porrastaa. Onko muilla ton akun kanssa ollu ongelmia, muistelisin että Huppe valitti joskus samaa..?

Lähinnä nauratti kyseisessä artikkelissa mainittu "raivostuminen" :D
Itse itseäni lainaten :D

Kohta tulee taas maailmalta tietoa raivostuneista käyttäjistä ja luurien valmistajista: http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article254927.ece

Vaikka olen Apple mies henkeen ja vereen, joudun ihmettelemään miksi moisesta ei ole annettu mitään tietoa etukäteen tai shufflen sivuilla tyyliin: "käytettävien luurien pitää sisältää ominaisuus xyz, tarkista ennen luurien ostoa...".

Tai siis kenelle siitä olisi pitänyt kertoa? Mulle varmaan... Kuulostaa vaan jotenkin tutulta toiminnalta.

Itse itseäni lainaten :D

Kohta tulee taas maailmalta tietoa raivostuneista käyttäjistä ja luurien valmistajista: http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article254927.ece

Vaikka olen Apple mies henkeen ja vereen, joudun ihmettelemään miksi moisesta ei ole annettu mitään tietoa etukäteen tai shufflen sivuilla tyyliin: "käytettävien luurien pitää sisältää ominaisuus xyz, tarkista ennen luurien ostoa...".

Tai siis kenelle siitä olisi pitänyt kertoa? Mulle varmaan... Kuulostaa vaan jotenkin tutulta toiminnalta.

Onhan tuo ihan kiistatta huono juttu kuluttajan kannalta. Valikoima kuulokkeiden suhteen vähenee aika radikaalisti.

Varsinkin kun kaikki Applen omat kuulokkeet on aivan paskoja niin tolla laitteella ei tee kyllä yhtään mitään.

Viimeksi muokattu:
Osaakohan kukaan jeesiä kun ton viimeisimmän päivityksen jälkeen on toi Finder alkanut hyppiä tuolta esiin itsestään, siis suomenkielisellä käyttiksellä varmaan Etsin. En löytänyt mitään mistä sen saisi poiskaan enkä usko että se tarkoituksella muutenkaan sieltä aina esiin pomppaa. Avasti tuli kanssa ladattua ja tsekattua kone läpi, ei virusta tai mitään muutakaan paskaa, vaikka 3,5v kohta kone ollut käytössä.

Osaakohan kukaan jeesiä kun ton viimeisimmän päivityksen jälkeen on toi Finder alkanut hyppiä tuolta esiin itsestään, siis suomenkielisellä käyttiksellä varmaan Etsin. En löytänyt mitään mistä sen saisi poiskaan enkä usko että se tarkoituksella muutenkaan sieltä aina esiin pomppaa. Avasti tuli kanssa ladattua ja tsekattua kone läpi, ei virusta tai mitään muutakaan paskaa, vaikka 3,5v kohta kone ollut käytössä.

Oiskohan sulla vaihtunut pikanäppäimet jotenkin, että painat vahingossa finderin esiin?

Mitä sillä tekee mäkissä? Ei näissä viruksia ole.

Ajattelin vain katsoa, notta onko mitään vikaa koneessa muuten. Eipä ollut ei, eikä kyllä mitään maksanutkaan sen testaaminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom