PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tämähän on taas Beta joka tulee kunnolla ulos vasta lumileopardissa. Katsotaan mitä hyö fiilailevat siihen vielä mukaan. Ja mitä Google on mieltä tuosta topsites jutusta. Jotenkin näyttää samalta kuin Chromen topsites...

Ei ne voi olla oikein mitään mieltä. Jostain Googlekin sen on napannut....

... Operasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1 mukava homma tohon TOP-sitesiin ois, jos vois drag 'n dropilla pudottaa siihen ne sivustot. Nyt en ainakaan vielä ole löytänyt tuolta vaihtoehtoa, jolla niihin sais ne mitä haluaa. Se käy kyllä historiaa läpi, mutta mä jättäisin jotain ja jotain laittaisin erilailla.

Editoitu tuota on jo, joten se ei ole ongelma vaan se, että miten niihin saa just ne mitä itse haluaa, ilman historian pläräämistä.

Onko jotain keinoa saada tolkkua tähän multitouchin nipistyszoomaukseen? Vaikka kuinka varovasti koittaa sormia liikutella, niin joko mennään toiseen ääripäähän tai sitten täysin päinvastaiseen. Ja tuon zoomauksen teen siis yleensä vahingossa ekan kerran, ja sitten menee hetki kun koittaa saada tolkullista näkymää aikaiseksi...
Kiitos ja anteeks.

Morjes ! Olen ajatellut ostaa : IMAC 20" 2.4GHZ/1GB/250GB/SD

Niin olisin kysellyt sellasta että riittää kö kyseinen kone pyörittämään hyvin photoshopit ja lightroomit?
Harrastan valokuvausta ja olen päättänyt vakaasti irtautua windows maailmasta ja siirytä macin ihmeelliseen maailmaan :) Eli riittäkö kyseinen kone hyvin minulle kuvienkäsittelyyn?

t. Tuomas

Oisko mäcille mitään järkevää ilmaista FTP ohjelmaa, olen tuollasta classicFTPtä käytellyt mutta se aina miettii joka uppauksen jälkeen joopa minuutin ajan. Jostain syystä aika vähissä ilmaset ftpeet, tuntuu että joka softa minkä imuttelet on vaan joku triali.

Morjes ! Olen ajatellut ostaa : IMAC 20" 2.4GHZ/1GB/250GB/SD

Niin olisin kysellyt sellasta että riittää kö kyseinen kone pyörittämään hyvin photoshopit ja lightroomit?
Harrastan valokuvausta ja olen päättänyt vakaasti irtautua windows maailmasta ja siirytä macin ihmeelliseen maailmaan :) Eli riittäkö kyseinen kone hyvin minulle kuvienkäsittelyyn?

t. Tuomas

Muistia tuossa on vähänlaisesti, mutta sitä saa halvalla lisää. 20" mallin näyttö taitaa olla tn-paneelilla, joka ei mikään huippu ole. Riippuu kovasti vaatimuksista riittääkö se.

Voi tulla itku silmään glossy näytön takia. Pari gigaa lisää muistia niin pyörittelee photaria ja lighroomia ilosesti kyllä. Tuolla gigallakin pyörittää, mutta en tiedä miten sujuvasti.

Miten tn-paneelinen näyttö vaikuttaa esim RAWien käsittelyyn lightroomissa /photarissa.?
Mitä toi tn-Paneelinen näyttö tarkoittaa?

-Tuomas

Olen pohdiskellut, ipod touchin ostoa kun pitäisi saada mp3-soitin jossa on tarpeksi suuri näyttö videoiden katselua varten, kuitenkin hinta on noin kolme hunttia ja ominaisuuksina pelien pelaaminen, tilaa 16 gb, ja netti. Iphonessa on ulkoisesti lähes samalainen ja sen ominaisuudet ovat paljon laajemmat ja toimii vdeoiden katselussa samalla lailla. Hintaero ei ole mielestäni tarpeeksi suuri touchin hyväksi. Ovatko muut joutuneet samalaisen pohdiskelun eteen? Miksiköhän Apple on hinnoitellut laitteet näin, Iphonen myynnin edistämiseksi??

No tuo on vielä kuule pientä verrattuna Nokian täysin homoon tuotevalikoimaan.

Nokialla se menee niin, että löytyy puhelimia:

- Wlan on, hsdpa ei
- Hsdpa on, wlan ei
- Wlan on, hsdpa on, bluetooth ei
- Bluetooth on, wlan on, hsdpa on, kamera ei
- Kaikki mahdolliset löytyy, hinta enemmän kuin Macbookilla

Noniin tääl on taas yksi , joka jätti puuceen ja visvan taakseen vikoineen ja siirtyi omenamiesten ihmeelliseen maailmaan . Tilasin tänään : iMac 20" 2.66 GHz Core 2 Duo :n
Ai että kun on fiilis korkeella :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom