PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2megan liittymällä vaikuttas tulevan abput tuplavauhdilla saitit sisään (n. sekunnissa) tietty en oo välimuisteja tyhjennellyt yms. enkä jaksanu muutenkaan mittaroida, ihan empiiristä havaintoa.

Sainpas asennettua, mulla ainakin oli hitaampi kuin Firefox 3 enkä oikein muutenkaan diggaa tuosta käyttöliittymästä. Foxi pysyy ainakin toistaiseksi.

Mulla auttoi kun asensin Safari 3.2.2:n uudelleen, asensin kaikki OSX:n päivitykset ja boottasin koneen.
Äh, ei jaksa sitten alkaa säätää. En muutenkaan diggaa Safarista vs Firefox. Näytti vaan toi coverflow-homma siistiltä...

Mulla tuntu hidastuvan tällä 4:lla! koko macbookki tuntuu tahmaaman. Välillä kyllä on yhtä nopee ku safari ennenkin. Beta on beta

Toimiiko muilla hiiren rulla Safarilla? Tuo tabi systeemi on hiukan erikoinen, mutta varmaan tottuu kun hetken aikaa jaksaa käyttää.

Safarissa on aina ottanut pattiin tuo ulkoisten linkkien avaaminen kun ne aukeavat aina uuteen ikkunaan. Ei mene kauaa kun ikkunoita on aivan vitusti. Miten ne saisi aukeamaan ilman omppu+click komboa omaan tabiinsa suoraan?

Sama juttu täällä, siksi ei ole hermo kestänyt käyttää Safaria varsinaisena selaimena. En mä halua surffailla käsi näppiksellä...

Lisäksi kun on Operasta tottunut hiiren napeista, tai z/x käyttämään eteenpäin/taaksepäin selaamiseen, niin en tykkää Safarista.

Sama juttu täällä, siksi ei ole hermo kestänyt käyttää Safaria varsinaisena selaimena. En mä halua surffailla käsi näppiksellä...

Lisäksi kun on Operasta tottunut hiiren napeista, tai z/x käyttämään eteenpäin/taaksepäin selaamiseen, niin en tykkää Safarista.

mikset laita safariin niitä nappeja kun haluut?

läppärillähän noi menee vaan sormilla pyyhkäisemällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom