Basso
Nalle
Trackpad puuttuu? WTF? Kai siinä nyt normi levy on kun on aikaisemminkin ollut? Pystyy kahdella sormella scrollaan jne?
Juu on, lasista multitouch-trackpadia varmaan meinattiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trackpad puuttuu? WTF? Kai siinä nyt normi levy on kun on aikaisemminkin ollut? Pystyy kahdella sormella scrollaan jne?
Joo itse ainakin puhuin tosta uudesta levystä missä ei ole nappia ollenkaan.Juu on, lasista multitouch-trackpadia varmaan meinattiin.
Juu on, lasista multitouch-trackpadia varmaan meinattiin.
Tällä saa lähes kokonaan automatisoitua: http://www.jthink.net/jaikoz/Onko mitään ohjelmaa jolla saisi iTunesissa olevien biisien tagit ja albumien kuvat automaattisesti lisättyä/korjattua?
Hommaa nuo mitkä meitsi, Boset, niissä on erilainen liitin ja näyttäisi kestävän. Mulla on kolmet hajonneet jo, nämä ovat toistaiseksi vakuuttavammat.Sviddu kuten MAikkelikin on aiemmin sanonut niin noi V-Modan napit on kestävyydeltään aivan berberistä.
Tiesin että se liitinjuttu oli vain 2G iPhonen heiniä mutta mulla hajos puoli vuotta vanhat napit yht äkkiä.
Vasemmasta napista putos volyymit noin 80% En saanu mitään rätinöitä/rutinoita piuhoja veivaamalla.
Kokeilin myös toisella mp3-soittimella.
Eilen vein sinne Humacciin ja menevät jonnekkin huoltoon
Myyjäkin totes ettei niitä nyt voi korjata vaan uudet tilalle mutta huollon kautta menee silti.
Hyllyssä ei noita ollutkaan ja kun tsiigasin Applen storesta niin ei niitä ollu sielläkään. Saa nähä mitä tulee tilalle??? Vai taikooko ne mulle jostain tollaset samanmoiset tilalle.
Kattelin että Etymoticillekki tullu noita headset-nappeja. Sellaset voisin ottaa mielellään vastaan.
Olette hieno mies!Tilasin tommosen uuden 13" unibody MacBookin, pääsee nyt eroon tästä puuceestä.
Tiistaina pitäisi tulla perille. Odotus on kova
Meillä on jo ketju murojen itkulle, eli tänne itkemään.Tajuton hinta tollasella 13" pikkunäytöllä varustetulla ompulla. :| No ei oo uutta tässä perheessä...
Tilasin tommosen uuden 13" unibody MacBookin, pääsee nyt eroon tästä puuceestä.
Tiistaina pitäisi tulla perille. Odotus on kova
Itsellä 13" valkoinen macbook. Näytön koko riittää kun konetta käyttää reissussa, mutta kotona ei oikein jaksaisi siristellä. Voiko koneeseen ostaa ulkoisen näytön ja mitä adaptereja tarvitsen macbookin ja näytön liittämiseen. Onko kellään hyviä kokemuksia hinta-laatusuhteeltaan hyvistä näytöistä esim. verkkokaupasta.
WTF?! Oli ipod vähän aikaa autossa kylmässä, sitten yritin pistää sitä päälle niin ei mitään elonmerkkejä. Kokeilin myös pistää koneeseen kiinni mutta ei siltikään mitään elonmerkkejä, hajosko toi nyt kokonaan?