PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko mitään ohjelmaa jolla saisi iTunesissa olevien biisien tagit ja albumien kuvat automaattisesti lisättyä/korjattua?

Albumien kuvat saa ainakin kun valkkaat kaiken ja sitten haet fotot. Tietty jos/kun olet warettanut biisit eikä niissä ole tageja niin eihän se toimi.

Sviddu kuten MAikkelikin on aiemmin sanonut niin noi V-Modan napit on kestävyydeltään aivan berberistä.
Tiesin että se liitinjuttu oli vain 2G iPhonen heiniä mutta mulla hajos puoli vuotta vanhat napit yht äkkiä.
Vasemmasta napista putos volyymit noin 80% En saanu mitään rätinöitä/rutinoita piuhoja veivaamalla.
Kokeilin myös toisella mp3-soittimella.
Eilen vein sinne Humacciin ja menevät jonnekkin huoltoon:eek:
Myyjäkin totes ettei niitä nyt voi korjata vaan uudet tilalle mutta huollon kautta menee silti.
Hyllyssä ei noita ollutkaan ja kun tsiigasin Applen storesta niin ei niitä ollu sielläkään. Saa nähä mitä tulee tilalle??? Vai taikooko ne mulle jostain tollaset samanmoiset tilalle.
Kattelin että Etymoticillekki tullu noita headset-nappeja. Sellaset voisin ottaa mielellään vastaan.

Sviddu kuten MAikkelikin on aiemmin sanonut niin noi V-Modan napit on kestävyydeltään aivan berberistä.
Tiesin että se liitinjuttu oli vain 2G iPhonen heiniä mutta mulla hajos puoli vuotta vanhat napit yht äkkiä.
Vasemmasta napista putos volyymit noin 80% En saanu mitään rätinöitä/rutinoita piuhoja veivaamalla.
Kokeilin myös toisella mp3-soittimella.
Eilen vein sinne Humacciin ja menevät jonnekkin huoltoon:eek:
Myyjäkin totes ettei niitä nyt voi korjata vaan uudet tilalle mutta huollon kautta menee silti.
Hyllyssä ei noita ollutkaan ja kun tsiigasin Applen storesta niin ei niitä ollu sielläkään. Saa nähä mitä tulee tilalle??? Vai taikooko ne mulle jostain tollaset samanmoiset tilalle.
Kattelin että Etymoticillekki tullu noita headset-nappeja. Sellaset voisin ottaa mielellään vastaan.
Hommaa nuo mitkä meitsi, Boset, niissä on erilainen liitin ja näyttäisi kestävän. Mulla on kolmet hajonneet jo, nämä ovat toistaiseksi vakuuttavammat.

Niin ja Macpeople storessa ei paljoa takuut toimi, en ole saanut mitään infoa v-modan napeista vaikka kävin silloin valittamassa.

7397-bose1.jpg

Boset maksaa satkun pintaan ja soi hyvin.

Mitä v-modaan tulee, niin muistaakseni ei enää valmisteta. Mutta varokaa niitä muitakin, Sennheiserit eivät kestä nekään. Jos käytätte tavallista suoraa liitintä, ostakaa joku välikappale siihen, hajoaa sitten vain se välikappale. Ja miksi iPhonessa nuo hajoavat. Se on aika tököttävällä paikalla luurin päässä ja kun luurin pistää vaikka etutaskuun, niin siinä jo huomaa miten luurin littana pitkulainen muoto asettaa rasitusta liittimelle. Boset ovat erilaiset liittimeltään.

Tilasin tommosen uuden 13" unibody MacBookin, pääsee nyt eroon tästä puuceestä.
Tiistaina pitäisi tulla perille. Odotus on kova :kuola:

Itsellä 13" valkoinen macbook. Näytön koko riittää kun konetta käyttää reissussa, mutta kotona ei oikein jaksaisi siristellä. Voiko koneeseen ostaa ulkoisen näytön ja mitä adaptereja tarvitsen macbookin ja näytön liittämiseen. Onko kellään hyviä kokemuksia hinta-laatusuhteeltaan hyvistä näytöistä esim. verkkokaupasta.

Sain nyt viimein houkuteltua isukin ostamaan tuollaisen 13" Macbookin, eli 2ghz/2gb/160gb yms. mihin tuo ei kykene?
Aikoo kuulema editoida videota ja Cinema 4D on myös käytössä, tosin se pyöri sukkelasti vanhalla HP:llakin joten ei liene ongelma.

Itse hommasin eilen samanlaisen macbookin mistä raipat puhuu. Perheen ensimmäinen mac ja ei voi kyllä moittia olen hankintaan todella tyytyväinen.

WTF?! Oli ipod vähän aikaa autossa kylmässä, sitten yritin pistää sitä päälle niin ei mitään elonmerkkejä. Kokeilin myös pistää koneeseen kiinni mutta ei siltikään mitään elonmerkkejä, hajosko toi nyt kokonaan?

Itsellä 13" valkoinen macbook. Näytön koko riittää kun konetta käyttää reissussa, mutta kotona ei oikein jaksaisi siristellä. Voiko koneeseen ostaa ulkoisen näytön ja mitä adaptereja tarvitsen macbookin ja näytön liittämiseen. Onko kellään hyviä kokemuksia hinta-laatusuhteeltaan hyvistä näytöistä esim. verkkokaupasta.

Tarkemmin ottaen mikä kone?
Onhan noissa ulkoisen näytön liitäntä ja siihen käy nyt mikä vaan. Sun iBookissa on mini-dvi littin, joten tarviit sen perään adapterin, esim. minidvi -> dvi. Perään sit dvi-liitännällä oleva töllötin.

http://store.apple.com/fi/product/M9321G/B?fnode=MTY1NDA5OQ&mco=MjIzNTg5MA

WTF?! Oli ipod vähän aikaa autossa kylmässä, sitten yritin pistää sitä päälle niin ei mitään elonmerkkejä. Kokeilin myös pistää koneeseen kiinni mutta ei siltikään mitään elonmerkkejä, hajosko toi nyt kokonaan?

Ei hajonnut. Pidä menua ja sitä keskinappulaa pohjassa vähän aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom