PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ainakin yhdistelmä hiiri, ulkoinen kovalevy ja ipod toimii passiivihubillakin. Ulkoinen kovo saa virtansa omalla piuhalla, joten vähentää vähän kuormaa.
Aivan. Lurkki ei määritellyt tarkemmin tuota määrää, "kaikille laitteille", joten ajattelin että hankkimalla samantien aktiivisen hubin ei pitäisi ainakaan törmätä yllätyksiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan. Lurkki ei määritellyt tarkemmin tuota määrää, "kaikille laitteille", joten ajattelin että hankkimalla samantien aktiivisen hubin ei pitäisi ainakaan törmätä yllätyksiin.

Tulostin,hiiri,kuulokkeet,ipod.... Onhan tuota tavaraa, eli varmaan kannattaa ostaa omalla virtalähteellä varustettu boxi.

"LOL". Juu ei, tollaseen ongelmaan ratkasu lienee ctrl->

Saako messengerin (Adium, MSN..) keskusteluikkunoita suljettua escillä, pystyykö asentamaan sellasen komennon?

"LOL". Juu ei, tollaseen ongelmaan ratkasu lienee ctrl->

Saako messengerin (Adium, MSN..) keskusteluikkunoita suljettua escillä, pystyykö asentamaan sellasen komennon?
omppu+W toimii ainakin mulla ja sulkee vain yksittäisiä ikkunoita, toimii myös muissa ohjelmissa, sulkee myös tabit selaimessa.

Otinpa just Time Machinella varmuuskopion, pistin Samsungin 500 gigaisen winsun levykelkkaan ja laitoin carbon copy clonerin töihin. Muutaman tunnin päästä sitten MBP auki ja 500gb winsu sisään. Ei lopu tila heti :D
Saa nähdä meneekö heittämällä.

No, sinne meni kiekko sisään. Nyt on tilaa vaikka lampaille syödä. Aika kovaa mekkalaa pitää tämä Samsungin levy :(

Eikös tohon Time Machineen sovi mikä tahansa levy? Olis ylimääräsenä yks 500 kilonen, tekis mieli kokeilla tota zydeemiä nopeesti.

Aika pienellä ajattelit kokeilla. Joskus kun itte harkitsin time machinea, alkoi ärsyttää se että levy pitäisi ilmeisesti ensin formatoida.

Eihän tyhjän levyn formatoinnissa kauaa mene? On mulla jotain parisatasiakin laatikossa, mutta niille pitäis kehitellä kelkat jostain. Onko sellasta mallia, mikä ottaa virran usbista?
Vois pitää tossa pöydällä 247, ilman turhia piuhoja.

Eihän tyhjän levyn formatoinnissa kauaa mene? On mulla jotain parisatasiakin laatikossa, mutta niille pitäis kehitellä kelkat jostain. Onko sellasta mallia, mikä ottaa virran usbista?
Vois pitää tossa pöydällä 247, ilman turhia piuhoja.
Onhan noita pieniä näpsäköitä lättyjä alle satasellakin.

Onnistuuko taustakuvan asettaminen mitenkään parilla klikkauksella?
Hiiren oikella työpöytää ja siitä, tai sitten netissä jotain kuvaa hiiren oikealla.
Eikö siellä itse kansiossa saa siitä kuvasta klikkailtua mitenkään?

Laiskalle kova paikka lisätä uus kansio tonne näyttö-asetuksiin.

Tulipa eilen tämä MacBook ja täytyy sanoa että on ihan saatanan hieno! Varsinkin tästä Trackpadista tykkään, sen käyttäminen on vain niin jumalaisen helppoa ja vaivatonta.. Voi olla etten hommaa edes mitään erillistä hiirtä, tuntuu niin luonnolliselta käyttää tätä Trackpadia :)

Hieman meinaa vain olla hakusessa kaikenlaiset perusjutut, kun koko ikäni käyttänyt lähes pelkkää Windowsia.. Mutta kyllä sitä oppii kun käyttää :) Tuntuu ainakin tällä hetkellä että kyllä Mac taitaa olla se mun juttu..

Tulipa eilen tämä MacBook ja täytyy sanoa että on ihan saatanan hieno! Varsinkin tästä Trackpadista tykkään, sen käyttäminen on vain niin jumalaisen helppoa ja vaivatonta.. Voi olla etten hommaa edes mitään erillistä hiirtä, tuntuu niin luonnolliselta käyttää tätä Trackpadia :)

Toi 3:n sormen hiiri on loistava, esimerkiksi nettiä selatessa viuhtaset vaan eteen/taakse 3-sormea pädissä. Suurentelet kuvia vetämällä 2:ta sormea kauemmaksi toisistaan jne...sillä jopa käsittelee kuvia pikapikaa.

Mulla on tuossa erillään Logitechin VX Revolution hiiri, käytin sitä Acerin läppärissä aikoinaan. Ei ole tullut asennettua mäkkiin, kun en ole katsonut tarpeelliseksi juuri tuon hyvän 3-sormisen pädin ansiosta. Tuo on todella sellaista käyttökelpoisuutta, mitä ei ole winukkakoneissa tullut vastaan.. tiedä sitten josko ois uudemmissa jossain jo ?

Hieman meinaa vain olla hakusessa kaikenlaiset perusjutut, kun koko ikäni käyttänyt lähes pelkkää Windowsia.. Mutta kyllä sitä oppii kun käyttää :) Tuntuu ainakin tällä hetkellä että kyllä Mac taitaa olla se mun juttu..

Pari viikkoa, niin oot riittävästi sisällä siinä vehkeessä. Onhan se erilainen winukkaan nähden, simppelimpi :D

Joo se tässä Macissa viehättää eniten, kun ei ole mitään ylimääräistä säätämistä.. Kaikki toimii ja vielä yksinkertaisesti, ei mitään suurta kikkailua.. Sitä vain koko ajan yrittää tehdä kaiken niin vaikeasti kun Windowsia on käyttänyt :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom