PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kukaan huomannut tällaista: Kun avaat koneen sleep tilasta ja tulee log-in screeni, niin jos ei kirjoita mitään ja kone "nukahtaa" uudelleen kansi auki, niin hiirtä voi liikuttaa ja kursori näkyy ruudulla, mutta kone ei "herää" takaisin login ruutuun.

Toki kansi kiinni ja takas ylös niin taas toimii. :) Varsin hieno kone tuo uus macbook, toimiva tuo uusi trackpad ja multifinger functionalityt..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukaan huomannut tällaista: Kun avaat koneen sleep tilasta ja tulee log-in screeni, niin jos ei kirjoita mitään ja kone "nukahtaa" uudelleen kansi auki, niin hiirtä voi liikuttaa ja kursori näkyy ruudulla, mutta kone ei "herää" takaisin login ruutuun.

Toki kansi kiinni ja takas ylös niin taas toimii. :) Varsin hieno kone tuo uus macbook, toimiva tuo uusi trackpad ja multifinger functionalityt..

Mulla käy myös toisinaan noin, eikä auta kuin tuo kannen sulkeminen ja avaus uudelleen. Joskus käy myös niin, että ruutu jää mustaksi, jolloin ei toimi tuo edellä mainittu ratkaisu, vaan pitää käynnistää kone uudestaan. Merkillinen juttu, eikä hajuakaan mistä johtuu.

Mihin sitä login screenia edes tarvitsee? Ei mulla himassa ainakaan kukaan oo hyökkäämässä tähän niin, että jotain salasanan tapasta pitäis alkaa asettelemaan.

Joo siis ei mullakaan sitä ole, vaikka töissä tuo olisi hyvä olla, mutta näyttö jää silti mustaksi joskus, kun kannen avaa. Ainakaan omassa MBP:ssä ei tarvitse painaa mitään spacea, kun kannen avaa, herää ihan itse. Mutta tässä tapauksessa ei auta, vaikka kuinka rämppäisi sitä spacea. Eli tuskin se tosta login-hommelista ainakaan johtuu.

Joo siis ei mullakaan sitä ole, vaikka töissä tuo olisi hyvä olla, mutta näyttö jää silti mustaksi joskus, kun kannen avaa. Ainakaan omassa MBP:ssä ei tarvitse painaa mitään spacea, kun kannen avaa, herää ihan itse. Mutta tässä tapauksessa ei auta, vaikka kuinka rämppäisi sitä spacea. Eli tuskin se tosta login-hommelista ainakaan johtuu.

Tuo oli Tiikerissä hyvin yleistä. Jos koneessa ei ollut kantta avatessa kiinni saman kaapelit, kuin sulkiessa jumittui lähes aina, toisinaan myös muulloin. Leopardissa ei ole tainnut jumittua minulla vielä vastaavasti kertaakaan.

onko ipod touchiin ladattavissa jossain lisäohjelmia ilmaiseksi? meinaan itsellä on se puoli vielä ihan hakusessa enkä ole mitään löytä'nyt:(

Tosi fanille:
throwboy.jpg

http://www.shinyshiny.tv/2008/11/thank_god_mac_i.html

Mihin sitä login screenia edes tarvitsee? Ei mulla himassa ainakaan kukaan oo hyökkäämässä tähän niin, että jotain salasanan tapasta pitäis alkaa asettelemaan.

Noh, opit käyttämään kaikkia salasanoja töissä, kun siihen on aika. Ei paljon maksa näpytellä log in ja selaimen master passwordit ja turva on taattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom