PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Saa kyllä, just tänään hain postista vanhanmallisen Cinema Displayn iMacin kaveriksi. Tarvitsee vain Mini DVI -> DVI -adapterin väliin sillä iMacissa on tuo Mini DVI -liitäntä.

Oli aika taidokasta pakkausta muuten Verkkokaupalta. Lähettivät näytön ja adapterin eri paketeissa, 10cm pitkälle adapterijohdolle joku 15x20cm pahvilaatikko... :rolleyes:

Tälläiselle siis:
minidvi_dvi_adapter.gif

UUJEE!! Eikun tilaukseen! :hyper:

edit: kannattaako nyt vielä odottaa jotain "uutuuksia" julkaistavaksi? Siis lähinnä noihin pöytäkoneisiin? Mistä ootte mäkkinne ostaneet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensi vuonna tulee uudet pöytämallit.

Ahaa, mihinköhän aikaan vuodesta? Ekalla neljänneksellä? Onko niihin tulossa jotain mitä kannattaisi ehdottomasti odottaa?
Onko käyttikseen tulossa jotain uutta?

Saako Mäkkiin jotenkin 2 (ulkoista) näyttöä kiinni? Kannettavaan siis?

Meikäläinen soitteli kerran Anttilaan ja siellä sanottiin että DVD-leffat oli tarjouksessa. Välitin tiedon foorumille mutta sitten ne eivät olleetkaan tarjouksessa. Entäs sit?
Ähäkutti, valehtelin soittaneeni ja vain arvasin että ne olisivat tarjouksessa. Sitten ne olivatkin.

Vaimitensenytolikaan. :jahas:
Joo, ei järin luotettavalta lausunnolta kuulosta. Mutta minä olen luottavaisin mielin. Ainakin tammikuuhun asti. Sitten täytyy varmaan ruveta kattelemaan jotain Linux-viritelmiä, jos ei ala Cupertinon suunnalla jotain tapahtumaan. :evil:

Saanko jostain asetettua niin, että VLC aukoo automaattisesti kaikki videotiedostot ?
Tietenkin sen saa tiedostotyyppi kerrallaan tehtyä 'näytä tiedot' kautta, mutta noin niinkuin oletukselle VLC ?

Joo, ei järin luotettavalta lausunnolta kuulosta. Mutta minä olen luottavaisin mielin. Ainakin tammikuuhun asti. Sitten täytyy varmaan ruveta kattelemaan jotain Linux-viritelmiä, jos ei ala Cupertinon suunnalla jotain tapahtumaan. :evil:

Tänä vuonna ei tule Applelta enää mitään uutta. Kerrankin avoimesti ovat asian ilmoittaneet.

http://www.macrumors.com/2008/11/03/apple-no-new-products-before-holidays/

Varmaan sieltä vielä tulee joku Mini viritelmä. Itse jotenkin veikkaisin AppleTV:n ja Minin hybiridiä.

Minin ja AppleTV:n hybridi ei olis mikää ihme..
Jengi kuitenkin käyttää miniä jonku verran mediakeskuksena olkkarissa.
..yhdistämällä ne Apple sais hintaa nostettua ylös. :rolleyes:
Uusi hinta 499e + 299e * 1,22 = 979e :hyvä:

Mac-minin uuden version voisin ostaa olkkariin mediakeskukseksi/surffilaudaksi, jos vain siinä on firewire-portti, optinen äänen ulostulo sekä blu-ray-asema sekä tarpeeksi poweria ulostamaan Full HD-matskua telkkariin. Muuten kyllä jää ostamatta.

Nyt tämäkin jätkä siirtyy Mac-aikaan! Pistin juuri tilaukseen uuden karhean Macbookin tilaukseen hintaan 1127€ opiskelijatarjouksena! Paketin pitäisi tulla tässä parin viikon sisään ;)

Nyt tämäkin jätkä siirtyy Mac-aikaan! Pistin juuri tilaukseen uuden karhean Macbookin tilaukseen hintaan 1127€ opiskelijatarjouksena! Paketin pitäisi tulla tässä parin viikon sisään ;)
Hyvä valinta! Et varmasti tule pettymään. :thumbs:

Paskaa ostit. Ei tolla tee mitään, etkö ole lukenut PC-käyttäjien kommentteja täältä? Olisit ostanu vaan PC:n ja asentanu siihen Ubuntun ja kääntäny Kerneliä!

Siniset entterit ja paljon tarroja kyljessä kaupan päälle!

aufgeklappt-auf-tepich-400x500.jpg

Trackpadissakin 5 nappia 0 napin sijaan! Pakko olla parempi! :rock:

Voi sitä onnistumisen iloa kun saa Kernelin käännettyä!
nerd.jpg

Vai sittenkin Apple?
7198d1205575864-apple-s-cool-macbook-airs-laptop-46545.jpg

overview-gallery4-20081014.jpg

overview-gallery2-20081014.jpg

0 nappia trackpadissa, pakko olla huono!

Mä en halua tietää mikä on Kerneli tai miten se käännetään.

Huppe, eiks sun pitänyt kääntyä PC-käyttäjäksi? Mee pois täältä .. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom