PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Saa kyllä, just tänään hain postista vanhanmallisen Cinema Displayn iMacin kaveriksi. Tarvitsee vain Mini DVI -> DVI -adapterin väliin sillä iMacissa on tuo Mini DVI -liitäntä.

Oli aika taidokasta pakkausta muuten Verkkokaupalta. Lähettivät näytön ja adapterin eri paketeissa, 10cm pitkälle adapterijohdolle joku 15x20cm pahvilaatikko... :rolleyes:

Tälläiselle siis:
minidvi_dvi_adapter.gif

UUJEE!! Eikun tilaukseen! :hyper:

edit: kannattaako nyt vielä odottaa jotain "uutuuksia" julkaistavaksi? Siis lähinnä noihin pöytäkoneisiin? Mistä ootte mäkkinne ostaneet?

Ensi vuonna tulee uudet pöytämallit.

Ahaa, mihinköhän aikaan vuodesta? Ekalla neljänneksellä? Onko niihin tulossa jotain mitä kannattaisi ehdottomasti odottaa?
Onko käyttikseen tulossa jotain uutta?

Saako Mäkkiin jotenkin 2 (ulkoista) näyttöä kiinni? Kannettavaan siis?

Meikäläinen soitteli kerran Anttilaan ja siellä sanottiin että DVD-leffat oli tarjouksessa. Välitin tiedon foorumille mutta sitten ne eivät olleetkaan tarjouksessa. Entäs sit?
Ähäkutti, valehtelin soittaneeni ja vain arvasin että ne olisivat tarjouksessa. Sitten ne olivatkin.

Vaimitensenytolikaan. :jahas:
Joo, ei järin luotettavalta lausunnolta kuulosta. Mutta minä olen luottavaisin mielin. Ainakin tammikuuhun asti. Sitten täytyy varmaan ruveta kattelemaan jotain Linux-viritelmiä, jos ei ala Cupertinon suunnalla jotain tapahtumaan. :evil:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Saanko jostain asetettua niin, että VLC aukoo automaattisesti kaikki videotiedostot ?
Tietenkin sen saa tiedostotyyppi kerrallaan tehtyä 'näytä tiedot' kautta, mutta noin niinkuin oletukselle VLC ?

Joo, ei järin luotettavalta lausunnolta kuulosta. Mutta minä olen luottavaisin mielin. Ainakin tammikuuhun asti. Sitten täytyy varmaan ruveta kattelemaan jotain Linux-viritelmiä, jos ei ala Cupertinon suunnalla jotain tapahtumaan. :evil:

Tänä vuonna ei tule Applelta enää mitään uutta. Kerrankin avoimesti ovat asian ilmoittaneet.

http://www.macrumors.com/2008/11/03/apple-no-new-products-before-holidays/

Varmaan sieltä vielä tulee joku Mini viritelmä. Itse jotenkin veikkaisin AppleTV:n ja Minin hybiridiä.

Minin ja AppleTV:n hybridi ei olis mikää ihme..
Jengi kuitenkin käyttää miniä jonku verran mediakeskuksena olkkarissa.
..yhdistämällä ne Apple sais hintaa nostettua ylös. :rolleyes:
Uusi hinta 499e + 299e * 1,22 = 979e :hyvä:

Mac-minin uuden version voisin ostaa olkkariin mediakeskukseksi/surffilaudaksi, jos vain siinä on firewire-portti, optinen äänen ulostulo sekä blu-ray-asema sekä tarpeeksi poweria ulostamaan Full HD-matskua telkkariin. Muuten kyllä jää ostamatta.

Nyt tämäkin jätkä siirtyy Mac-aikaan! Pistin juuri tilaukseen uuden karhean Macbookin tilaukseen hintaan 1127€ opiskelijatarjouksena! Paketin pitäisi tulla tässä parin viikon sisään ;)

Nyt tämäkin jätkä siirtyy Mac-aikaan! Pistin juuri tilaukseen uuden karhean Macbookin tilaukseen hintaan 1127€ opiskelijatarjouksena! Paketin pitäisi tulla tässä parin viikon sisään ;)
Hyvä valinta! Et varmasti tule pettymään. :thumbs:

Paskaa ostit. Ei tolla tee mitään, etkö ole lukenut PC-käyttäjien kommentteja täältä? Olisit ostanu vaan PC:n ja asentanu siihen Ubuntun ja kääntäny Kerneliä!

Siniset entterit ja paljon tarroja kyljessä kaupan päälle!

aufgeklappt-auf-tepich-400x500.jpg

Trackpadissakin 5 nappia 0 napin sijaan! Pakko olla parempi! :rock:

Voi sitä onnistumisen iloa kun saa Kernelin käännettyä!
nerd.jpg

Vai sittenkin Apple?
7198d1205575864-apple-s-cool-macbook-airs-laptop-46545.jpg

overview-gallery4-20081014.jpg

overview-gallery2-20081014.jpg

0 nappia trackpadissa, pakko olla huono!

Mä en halua tietää mikä on Kerneli tai miten se käännetään.

Huppe, eiks sun pitänyt kääntyä PC-käyttäjäksi? Mee pois täältä .. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom