Pakkismotoristien kokoontumisajo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Nonii.. Ajokausi on osalla alkanut, osalla alkaa kohta, ja lopuilla vähän myöhemmin. Mutta tuossa moottoripyörä-ketjussa oli pientä kiinnostusta pieneen tai isompaan pakkismotoristien kokoontumiseen.

Olisko siis aika vähän miettiä, tulisiko siitä oikeasti jotain? Ketkä olisi kiinnostuneita, minkälainen olis kokoontumisemme, missä, milloin jne.. Tähän nyt ideoita, ehdotuksia ja sitä rataa.

Johonkin motoristien hyväksi havaitsemaan kokoontumismestaan, ei kumminkaan yleisenä kokoontumispäivänä?

edit: Laitetaan nyt tämmönen esimerkki. Eli vaikka joku perjantai ilta Tampereelle, Pyynikin munkkeja syömään? :kuola:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllähän täältä ainekset miittiin löytyisi. Muutamassa päivässä pakkislaiset on listannut moottoripyöräily threadiin jo monta kymmentä prätkää. Ongelmaksihan muodostuu taas aivan takuulla sijainti, mutta katsellaan mitä tästä tulee. Itse osoitan mielenkiintoni moiselle miitille.

Mukana varauksella. Riippuu ajasta, paikasta ja kelistä.

Esim. sateella en lähde ajamaan keskellä viikkoa Tampereelle. :)

Jep, olen myös kiinnostunut, mutta johonkin viikonlopulle se on laitettava. Lappeenrannasta en ajele illalla töiden jälkeen Tampereelle kahville.

Kiinnostusta löytyy ja Tampere vois olla hyvä paikka. Messissä siis ollaan jos vaan muut aikataulut antaa myöden.

Mukana toki, jollei satu justiinsa niille kolmelle viikonlopulle kun on pakolliset menot jo sovittu.

Mestahan olis hyvä olla joku mihin on mahdollisimman monelle sopivasti ajettavaa.

Onks tästä tulossa joku "jonnekin kahville"-tyyppinen häppeninki, vai olisko joillain fiilistä koukata myös yöelämän kautta?

Tamperehan sopii paremmin kun hyvin.. ;) Vkl sehän pitää melkein ajankohta olla. Itse ainakin ajattelen, että sumpit ja ajelua... Mutta mikäs siinä, jos intoa porukalla yöelämäänkin.

Zone-sarja -42%
Kesällä 3-vuorotyö, joten ajan löytyminen voi olla kortilla. Ja tosiaan Lappeenrannasta Tampereelle ei tule lähdettyä vain kahville. Tampereelle tosin olis ensi kesänä tarkoitus pyörähtää..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
IMO olis paree pelkkä miitti eli ei mitään dokua sen päälle. Tai sitten eri tapahtumiksi ne eli ensin perus munkinsyöntimiitti ja sitten jos joku haluaa niin omalla halulla juomaan.

Manuel sanoi:
Itse ainakin ajattelen, että sumpit ja ajelua... Mutta mikäs siinä, jos intoa porukalla yöelämäänkin.
No eipä sillä väliä jääkö osa myöhempään, saattaa vaan joillekin tulla liian pitkä reissu pelkäksi kaffireissuksi ja terassilla istuminen yms. kesätoiminta (ehkä jopa saunominen) on varsin mukavata puuhaa, seuraavana päivänä paikalliselle biitsille ottamaan arskaa ja oottelemaan että huurut haihtuu ennen kotimatkaa...

Mikäänhän ei myöskään estä pyörättömiä liittymästä seuraan jossain vaiheessa iltaa jos joku keksii järjestää rinnakkaismiitin samoilla seuduilla.

Lappeenrannasta en ajele illalla töiden jälkeen Tampereelle kahville.

Eihän se oo kun 600 km edestakasin:rock: mulla saman verran Kotkasta.

Mut voisin ehkä olla messis, riippuu ihan et milloin...

Tampere passaa hyvin, mutta myös muutkin paikat.

Heitänpä yhtenä vaihtoehtona kangasalan vehoniemen. Perjantaisin kahvila auki klo 24 asti.

Itse olisin kanssa Pääkaupunkiseudun kannalla. Ajan toki myös esim. Tampereelle, mutta sit pitäis tosissaan olla jotain saunomista tjsm. aktiviteettiä että sinne viitsisi tulla. Listatkaa kiinnostuneet tänne ehdotuksia paikkakunnasta, niin katsotaan mitä tulee eniten ja mietitään sit sen mukaan tarkemmin.

Sä tarvit tyynyn luisen persees alle, että pääset Kaarinaa kauemmas. :D

Paikka saa olla mikä vaan, mutta mielellään varmaan jotenkin "selkeä", ettei kaikkien ulkopaikkakuntalaisten tarvitse sompailla 3h keskellä kaupunkia huomatakseen olevansa jossain ihan muualla, kuin missä pitäisi olla.

:hyper: Mukana!

Tampereelle munkkeja syömään joku nätti vkonloppu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom