Pakkismotoristien kokoontumisajo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
^Totta mooses, vaikka ajamista ei tuukkaan eli se lähtemisen fiilis ei järin kummoinen ole. :)

Näillä näppäimillä ei ole mitään tärkeempää 2.6 joten sekin passaa. Olettaen että toi mun rojekti valmistuu ennen syksyä, miten voiki mennä pieniin thyynauksiin näin paljon aikaa... :curs:

ediiit: ilmotelkaa josko jollain olis yömenohaluja niin katellaan sitä puolta sitte lisää.

Kertokaa myös mistä ootte mahdollisesti lähdössä jotta voi sopia yhyttäytymisiä matkan varrelle, kimpassa on aina kivempi kulkea. :kippis1:

^Totta mooses, vaikka ajamista ei tuukkaan eli se lähtemisen fiilis ei järin kummoinen ole. :)

Näillä näppäimillä ei ole mitään tärkeempää 2.6 joten sekin passaa. Olettaen että toi mun rojekti valmistuu ennen syksyä, miten voiki mennä pieniin thyynauksiin näin paljon aikaa... :curs:

ediiit: ilmotelkaa josko jollain olis yömenohaluja niin katellaan sitä puolta sitte lisää.

Kertokaa myös mistä ootte mahdollisesti lähdössä jotta voi sopia yhyttäytymisiä matkan varrelle, kimpassa on aina kivempi kulkea. :kippis1:

Yö meiningeissä mukana! Nimenomaan ei viitsisi tampereelle vaan munkin syöntiin lähtee, vaan pitäis olla jotain happeningiä illallakin vaikkapa viihteen merkeissä. Hotelli Ilves kutsuu... Helsingistä tai Joensuusta päin olisin itse mahdollisesti tulossa mopottimella.

Eli ainakin kaksi viihteelle lähtijää. :kippis1: Itse lähden Helsingistä liikenteeseen.

Zone-sarja -42%
Melkee voisin itekki tulla täältä helsingistä jos sattuu työvuorot vaan kohilleen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Munki puolesta. On muuten aika paljon varmaan jengiä liikenteessä tuollon -noin niinkun viihdettä ajatellen. :kippis1:

edit: jaksaako niitä sitten kattoa on eri asia.

Jopa on huono päivävalinta.

Koulut loppuu, mulla ylppärit (ehkä).
Jokapuolel kännisiä teinejä, juhliin ja juhlista pois tulevia ihmisiä, lomallelähtijöitä...

Jopa on huono päivävalinta.

No eipä ole paljoa muita ehdotuksia tullut.. Ehdotuksia saa toki esittää muutkin.

Fakta tulee olemaan kumminkin se, että yhtään sellaista päivää todennäköisesti ei löydy, että sopisi kaikille. Ja liikaa jahkaamalla pohditaan vielä vuodenkin päästä että koska olisi hyvä päivä.

Eli nyt lyödään joku päivämäärä kiinni ja ne jotka pääsee, pääsee. Muut ei pääse ja voi kyynel.

No eipä ole paljoa muita ehdotuksia tullut.. Ehdotuksia saa toki esittää muutkin.

Fakta tulee olemaan kumminkin se, että yhtään sellaista päivää todennäköisesti ei löydy, että sopisi kaikille. Ja liikaa jahkaamalla pohditaan vielä vuodenkin päästä että koska olisi hyvä päivä.

Eli nyt lyödään joku päivämäärä kiinni ja ne jotka pääsee, pääsee. Muut ei pääse ja voi kyynel.
Totta kyllä että tuo 2.6. on siinä mielessä huono, että porukalta loppuu koulut ja pissiksiä/pissismielisiä on joka nurkka täynnä. Jos siirretään viikolla eteenpäin ja naulataan 9.6 kiinni.

Voisin jossain vaiheessa katsella jonkinlaista saunamahdollisuutta jos löytyisi.

Totta kyllä että tuo 2.6. on siinä mielessä huono, että porukalta loppuu koulut ja pissiksiä/pissismielisiä on joka nurkka täynnä.

Se on ilmeisesti totta, että koulut silloin loppuu, emmää vaan niitä tiiä..

9.6 on taas lentokenttäajot Lappeenrannassa.. hmm.. :rolleyes:

Kelpaako nuorempi jannu 25vuotta vanhalla piikillä seuraan? :)

Ois kyllä aika pitkä matka körötellä 2tahti piikillä vantaalta tampereella. No, säävarauksella ja ellei muuta erityisen tärkeää osu tolle päivämäärälle. Eli 2.6 vai 9.6?

Joo kyllä täälläkin voisi olla kiinnostusta lähtee miittiin,jos vaan valittuna päivämääränä ei mitään tärkeämpää ole. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom