Pakkismotoristien kokoontumisajo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joku päivä nyt vaan lukkoon. Yritetään omalla mopolla tulla kattoon isojen poikien isoja mopoja.. Eli mukana jos vaan töiden puolesta onnistuu!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Mulle käy tuo aikaistettukin, oliko se nyt 26.5.

Toi 2.6 voi olla monelle huono päivä.

Mulle käy tuo aikaistettukin, oliko se nyt 26.5.

Toi 2.6 voi olla monelle huono päivä.

Eiköhän ole parempi että pysytään alkuperäisessä päivämäärässä. Jos alkaa etsimään päivämäärää mikä sopii kaikille niin käy kuin eräällekin miitille, jonka järjestämiseen meni aikataulun puljaamisen takia 2 vuotta.

Eiköhän ole parempi että pysytään alkuperäisessä päivämäärässä. Jos alkaa etsimään päivämäärää mikä sopii kaikille niin käy kuin eräällekin miitille, jonka järjestämiseen meni aikataulun puljaamisen takia 2 vuotta.

Olen samaa mieltä. Itse siis ainakin suuntaan mopon nenän Pyynikille 2.6, mukaan tulee ne jotka haluaa ja pääsee.

^Jeah jeah. Pidetään toinen miitti heinäkuussa ja/tai elokuussa. No problem. Ei sun tarvii TJJ yksin niitä munkkejas mutustaa.

Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin 2.6. kokontuu siihen Pyynikin juureen Rosendahlin rantaan kaikki koulunsa päättävät noin 60km etäisyydeltä.
Kannattaa siis sopia miittiaika niin, että Pakkiksen mopojaos ei jää humalaisten pissiksien piirittämänä ajamaan pillurallia koko illaksi.

Ehdotan noin klo 14-16,siinä Näkotornin kahvilalla jonka jälkeen voi sitten vaikka syödä, :kippis1: tai jopa ajaa takaisin :D

Kyllähän tuo sopisi kuvioihin. Pitäähän sitä saada paikalle paitsi porukkaa suomen sivistyksen kehdosta, niin myös useampi kappale jalointa ikinä valmistettua 2-pyöräistä. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jepsunjee, ne ketkä jää yöksi ja tarvii eikä jätä majoitusta villin kortin varaan ilmotelkaa tässä ketjussa.

Meillä olis firman soppari Scandiciin millä sais snadisti halvemmalla huoneet http://www.scandic-hotels.fi/tampere vai onko Ilves kätsympi jos sinne kuitenkin päädytään?

Asiallinen hotelli kun otetaan niin päästään saunaan jne.

Montahan yökyöpeliä on nyt, 3?

edit: en kyllä löytäny ku kaks varmaa, mä ja Robertto -ketä muita?

Jos ei sada niin tulen.

Sama, yöpyminen Treella vielä epävarmaan.

Mites Tsadista lähtevät, sovitaanko kokoontuminen johonkinpäin johonkin aikaan ja matka Treelle kimpassa? Esim. Keimolanportin huoltoasema klo 12?

Sama, yöpyminen Treella vielä epävarmaan.

Mites Tsadista lähtevät, sovitaanko kokoontuminen johonkinpäin johonkin aikaan ja matka Treelle kimpassa? Esim. Keimolanportin huoltoasema klo 12?

Juu, ehottomasti kimpassa ajellaan, ^tonne^ Nesteelle olis ainakin helppo löytää -> tietty myös muualta tulevat ketkä ajavat tsadista lähtevien kanssa samaa reittiä mukaan remmiin.

Kunhan muutama mahdollinen/varma yöpyjä vielä ilmottautuu niin katellaan sitten parasta vaihtoehtoa.

Jepsunjee, ne ketkä jää yöksi ja tarvii eikä jätä majoitusta villin kortin varaan ilmotelkaa tässä ketjussa.

Meillä olis firman soppari Scandiciin millä sais snadisti halvemmalla huoneet http://www.scandic-hotels.fi/tampere vai onko Ilves kätsympi jos sinne kuitenkin päädytään?

Asiallinen hotelli kun otetaan niin päästään saunaan jne.

Montahan yökyöpeliä on nyt, 3?

edit: en kyllä löytäny ku kaks varmaa, mä ja Robertto -ketä muita?

Ilves olisi siinä mielessä hyvä ettei tarvitsisi etsiä yöelämää kauempaa, sillä saman katon alta löytyy kaikki.

Itsekin yrittäjänä joudun pitämään vielä pienen varauksen lähdöstä, sillä oon huomannu et koskaan ei tiedä onko vkl vapaa, vaikka sen olisi pitänyt olla.:jahas:

Ilves olisi siinä mielessä hyvä ettei tarvitsisi etsiä yöelämää kauempaa, sillä saman katon alta löytyy kaikki.

Jeps, jonottelut ym. jäis pois ja jos/kun iskee väsy niin ei tarvii kauas siirtyä.

Itsekin yrittäjänä joudun pitämään vielä pienen varauksen lähdöstä, sillä oon huomannu et koskaan ei tiedä onko vkl vapaa, vaikka sen olisi pitänyt olla.:jahas:

Toi on mukava tunne, koskaan ei oo satavarmaa, etteikö jotain vois tulla.. :rolleyes: Mullekin jo tuttua.

Kyllähän tuo 2.6 vaikuttas olevan hyvä. Yhet juhlat on itellä, mutta eiköhän sieltä myöhemmin iltapäivällä jo olla takas tampereella. Asun ite keskustassa.

Toinen miitti sitten 9.6 lpr lentokenttä! Pakko mennä kokeilemaan, toivotaan vaan että sattuu työvuorot kohdalleen.. Tampereen keikka siirtyy miulla ainakin siihen kunnes saadaan kaverin kanssa vapaat sattumaan yhteen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom