Joku päivä nyt vaan lukkoon. Yritetään omalla mopolla tulla kattoon isojen poikien isoja mopoja.. Eli mukana jos vaan töiden puolesta onnistuu!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on ilmeisesti totta, että koulut silloin loppuu, emmää vaan niitä tiiä..
9.6 on taas lentokenttäajot Lappeenrannassa.. hmm..
Onkos missään mitään ilmoitusta jo?
Viimevuonna olin ja nyt olis tarkoitus uudestaan parantamaan aikaa
Mulle käy tuo aikaistettukin, oliko se nyt 26.5.
Toi 2.6 voi olla monelle huono päivä.
Eiköhän ole parempi että pysytään alkuperäisessä päivämäärässä. Jos alkaa etsimään päivämäärää mikä sopii kaikille niin käy kuin eräällekin miitille, jonka järjestämiseen meni aikataulun puljaamisen takia 2 vuotta.
Jos ei sada niin tulen.
Sama, yöpyminen Treella vielä epävarmaan.
Mites Tsadista lähtevät, sovitaanko kokoontuminen johonkinpäin johonkin aikaan ja matka Treelle kimpassa? Esim. Keimolanportin huoltoasema klo 12?
myös useampi kappale jalointa ikinä valmistettua 2-pyöräistä.
Jepsunjee, ne ketkä jää yöksi ja tarvii eikä jätä majoitusta villin kortin varaan ilmotelkaa tässä ketjussa.
Meillä olis firman soppari Scandiciin millä sais snadisti halvemmalla huoneet http://www.scandic-hotels.fi/tampere vai onko Ilves kätsympi jos sinne kuitenkin päädytään?
Asiallinen hotelli kun otetaan niin päästään saunaan jne.
Montahan yökyöpeliä on nyt, 3?
edit: en kyllä löytäny ku kaks varmaa, mä ja Robertto -ketä muita?
Ilves olisi siinä mielessä hyvä ettei tarvitsisi etsiä yöelämää kauempaa, sillä saman katon alta löytyy kaikki.
Itsekin yrittäjänä joudun pitämään vielä pienen varauksen lähdöstä, sillä oon huomannu et koskaan ei tiedä onko vkl vapaa, vaikka sen olisi pitänyt olla.:jahas: