Pakkismotoristien kokoontumisajo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep, kylläpäs oli hubaa! Tosin 3h jonottelu meinas käydä hermoille, mut onneksi oli muita motoristeja ni juttua ainakin tuli heitettyä. Joku malibu sylkäs voimat radalle savujen kera ja hirveen kolinan kera. Radan putsaukseen meni melkein tunti. :D

Mites TJJ, monelta vetäsit? Meikä edessä oli hirvee liuta busia, mut ei pakkispaitaa? Itse ajoin 13:20. Varttimaili 11:150 ja loppunopeus 1800m 239km/h. Tulin siihen tulokseen, ettei mihinkään.. Nopein oli joku suzuki, 316km/h, en tiedä pystyikö tuota kukaan rikkomaan?

Tanu :haart: lila tonninen gixeri

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jep, kylläpäs oli hubaa! Tosin 3h jonottelu meinas käydä hermoille, mut onneksi oli muita motoristeja ni juttua ainakin tuli heitettyä. Joku malibu sylkäs voimat radalle savujen kera ja hirveen kolinan kera. Radan putsaukseen meni melkein tunti. :D

Mites TJJ, monelta vetäsit? Meikä edessä oli hirvee liuta busia, mut ei pakkispaitaa? Itse ajoin 13:20. Varttimaili 11:150 ja loppunopeus 1800m 239km/h. Tulin siihen tulokseen, ettei mihinkään.. Nopein oli joku suzuki, 316km/h, en tiedä pystyikö tuota kukaan rikkomaan?

Tanu :haart: lila tonninen gixeri

Sinne asti kun vääntäydyin, niin olin vetämässä ekaa vetoa toisena jonossa. :D Hengailin siellä melko pitkälti jonossa, välissä lompsin ympäriinsä, mutta ei sattunut lilaa gixuu lähistölle.. No, eikös syksympänä ollut toinen päivä? :rock:

Ja tosiaan kun sinne tuli, niin mää vedin sitten 3 kertaa.

Heti ekalla tuli päivän paras veto, vaikka melkein sammutin pyörän lähtöön. :eek: Tulos varttimailille 10,41 (eka kellotettu mulle ikuna), loppunopeus 282km/h.

Toisella vedolla mentiinkin sitten kameran kera (pistän viteon nähtäväksi, kuhan ehin), helvetin moisen sutimisen kanssa lähtö ja loppunopeudeksi jäi säälittävät 279km/h :D.

Ja kun edelliset kaks lähtöä piti töpätä jotenkin, niin kolmannessa sinällään lähtö onnistu ihan ok, mutta sitten kun väänsi hanan auki kunnolla, olikin nokka kohti taivaita. Loppunopeus sitten 281km/h. Pari juttua hokasin ajosta sitten tällä kolmannella ja uskon, että jos olis jääny vielä kokeilemaan, niin ehkä joku 285 olis ollu mahdollinen.

Mutta joo, video toiselta vedolta tulee, kuhan ehin sen laittamaan.

Edit: Tärkein tavoite tuli saavutettua, ykskään kottero ei ollu nopeempi, ainakaan siihen mennessä kun itse lähdin.. :D

Siehän olet ollu sitten oikeesti ajoissa? Syksyllä uudestaan jos vaikka sattuis olemaan toinen pyörä alla? Kyllä sen itsekkin huomas, että mikä meni vituiks. Toisella vadolla olis voinu alle 11.000 päästä,kun lähtö oli niin lussu ja vitoselta kutoselle tuli vaihdettua turhan hätäseen, jossain 13t jälkeen! 240 olis ollu mahdollinen. Tankissakin oli ihan liikaa tavaraa.. No syksyllä uusiks! Tulee vieläkin kylmät väreet siitä gixeristä! Voi prkl!

Melko kovaa veti yks sierra, en tiiä näkykö tuossa siun videolla tuossa lopussa? 281km/h, taisi olla nopein auto? Jonossa oli meikän edessä turbobusa, takana proto ja sen takana audi rs6! Hienoja laitoksia oli kyllä liikenteessä..

Kyllä tuosta mittarista näkee et vauhti kertyy ihan mukavasti! Helvetin pitkän öljyvanan jätti kyl se yks romu.. :D

Melko kovaa veti yks sierra, en tiiä näkykö tuossa siun videolla tuossa lopussa? 281km/h, taisi olla nopein auto? Jonossa oli meikän edessä turbobusa, takana proto ja sen takana audi rs6! Hienoja laitoksia oli kyllä liikenteessä..

Kyllä tuosta mittarista näkee et vauhti kertyy ihan mukavasti! Helvetin pitkän öljyvanan jätti kyl se yks romu.. :D

Joo, olin ajoissa paikalla (tulin turust jo edellisenä päivänä), ennen kasia olin paikalla ja toisena jonossa. :D

En tiiä oliko Sierra vai aamulla jonossa ollut Porsche 911 turbo nopein, muistaakseni kuulin, että Porsche olis kiskassu kans ihan kivat vauhdit. Mutta ennen viimeistä vetoani oli jonossa jonkin verran edelläni ilmeisesti nopeahko foordi, ainakin äijä puhui pikkasen vajaasta 600hp:sta. Moottori siinä oli kyllä kuin koru.

Vielä noista ajoista! Vähän huvitti kun jonossa oli yks nuori jamppa 1100xx blacbirdillä. Kokoajan höpötti, että tehdas lupaa 290km/h. Jäi meikäläisen 600cc mopolle. Se kelas vaan 230km/h ja meikä pääs sen 239km/h. Vartilla tosin jäin 0:150, mut se olis ollu vielä kirittävissä. Tarvitsee ilmeisesti tuo blackbirdi pidemmän matkan noihin huippuihin. Kaikista parasta oli just verrata muiden tuloksia ja pyöriä keskenään. Pitäis joskus ihan lähteä katsomaan siihen lähtöviivalle.

Vielä noista ajoista! Vähän huvitti kun jonossa oli yks nuori jamppa 1100xx blacbirdillä. Kokoajan höpötti, että tehdas lupaa 290km/h. Jäi meikäläisen 600cc mopolle. Se kelas vaan 230km/h ja meikä pääs sen 239km/h. Vartilla tosin jäin 0:150, mut se olis ollu vielä kirittävissä. Tarvitsee ilmeisesti tuo blackbirdi pidemmän matkan noihin huippuihin. Kaikista parasta oli just verrata muiden tuloksia ja pyöriä keskenään. Pitäis joskus ihan lähteä katsomaan siihen lähtöviivalle.

Joo, ei ihan vakio pyörälle riitä se vajaa 1,8km tehtaan lupaamien huippujen kelaamiseen. Ei blackbirdillä, ei busalla, ei oikein millään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom