Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Stalwart sanoi:
No niin ja päivämääräehdotuksia:

pe 30.6
pe 7.7 tai la 8.7
pe 14.7 tai la 15.7

onko muita ehdotuksia? Paljon aiemmin varmaan hankala saada porukkaa kokoon, kun on juhannus ja kaikki tässä ensin. Mitäs sanotte, käykö noista mikään? :)

Mulle nuo heinäkuun viikonloput ois ihan jees.

Mullekki passais heinäkuu varmaan ihan hyvin. Ei ainakaan näillä näkymin oo mitään ohjelmaa noissa. :) Ja toi mökkihomma käy jos ei hinta karkaa ihan käsistä. Semmonen 10e on vielä ihan siedettävä hinta.

Kuullostaisi tuo rauhalahti ihan mukavalta...

Itekkin voisin olla käytettävissä siinä heinäkuun kahtena viimeisenä viikonloppuna ja mahdollisesti tuossa 14 päivä viikonloppunakin. Eli toisin sanoen heinäkuun loppu ois aika bueno, niin ehtis järkkäileen asioita.

Tuona jälkimmäisenä viikonloppuna voisin majoittaa jonkinlaisen lauman kämpille, kun nyt päästiin vihdoin muuttamaan tänne uuteen kämppään...
Ainut että matkaa on jonkin verran... tosin rauhalahdesta ehkä sellanen 11 km eli ei mikään mahdoton määrä.

Mutta suunnitellaan...

Hyvältä kuullostaa suunnitelmat.
Treenaamaan en kyllä lähde, mutta jos heinäkuun viikonlopulle järjestyy niin tulen kyllä oluset sinne mökille juomaan. :kippis1:

Toivottavasti tuo treeni ei nyt karsi sitten mitään ujostelijoita pois porukasta. Tai muutenkaan ei oo mitään kokorajaa että ketkä tuonne saa tulla. Ihan rohkeesti vaan kaikki sit mukaan. :) Ihan alottelijahan tässä itekkin ollaan mutta eiköhän porukka sen ymmärrä että ei sitä oo seppä syntyessään.

Heinäkuun osalta minultakin tulee kannatusta tuolle loppupuolelle. Ehtis hommaa kunnolla suunnitella jo etukäteen jonkin verran. Ei siihen heinäkuun loppupuolellekkaan kuitenkaan ole kun vähän reilu kuukausi joten ei varmasti yhtään liikaa. Pitäs vaan nyt mahdollisimman äkkiä saada porukalta vähän ilmotusta että ollaanko tulossa? Kukaan tuskin uskaltaa mitään mökkiä vuokrata jos sinne sit tulee kaks tai kolme tyyppiä. Luulisinpa että kunhan tässä on nyt jonkinlaisia alustavia ilmottautumisia saatu niin pitää sit kerätä sitovatkin ilmotukset ihan jo tuon mökinkin takia.

Entäs sit ruokapuoli? Pitäskö ostaa jotain sinne mökille mitä syötäs vai käydäänkö jossain syömässä? Tuskin sitä jaksaa syömättäkään olla. :)

Heinäkuulle vois olla ihan jees, loppukuusta tosin on reissua eteläsuomeen muutaman päivän ajan, mut kaikki viikonloput melkeinpä oon käytettävissä. Ois kiva saada tosiaan suht aikasin lukkoon ne päivät, että ehtis järkkäämään työt sun muut kuntoon :)

ZweCCo sanoi:
Entäs sit ruokapuoli? Pitäskö ostaa jotain sinne mökille mitä syötäs vai käydäänkö jossain syömässä? Tuskin sitä jaksaa syömättäkään olla. :)

Syömäehdotuksia:

RAXi: perinteinen mättöpaikka ja saahan siellä rahoilleen vastinetta

Kiinalainen (siis kauppakadun): tunnen omistajan ja voisin kysyä että järjestäisikö hän meille buffetin, eli vip vip mätön

Entäs muita?

Tahi sitten sovitaan vähän mitä safkaa ostetaan mökille ja syödään siellä. Heh, paitsi että minulla ei ole mitään sitä vastaan että söisimme ravintolassa JA mökillä... (nimim. suursyömärinä tunnettu) :lol2: Ei kesädieteistä tietoakaan!!

Ja lisää vaan ideoita kehiin :)

Stalwart sanoi:
Syömäehdotuksia:

RAXi: perinteinen mättöpaikka ja saahan siellä rahoilleen vastinetta

Kiinalainen (siis kauppakadun): tunnen omistajan ja voisin kysyä että järjestäisikö hän meille buffetin, eli vip vip mätön

Entäs muita?

Tahi sitten sovitaan vähän mitä safkaa ostetaan mökille ja syödään siellä. Heh, paitsi että minulla ei ole mitään sitä vastaan että söisimme ravintolassa JA mökillä... (nimim. suursyömärinä tunnettu) :lol2: Ei kesädieteistä tietoakaan!!

Ja lisää vaan ideoita kehiin :)

Minusta ois hyvä idea käydä syömässä jossain ravintolassa kuten Stalwart ehdotti. Sitten mökille syömään (ja juomaan) lisää.

kisskiss sanoi:
Minusta ois hyvä idea käydä syömässä jossain ravintolassa kuten Stalwart ehdotti. Sitten mökille syömään (ja juomaan)
lisää.

:kippis1:

(mie juon sitte vuan pommaccia)

kisskiss sanoi:
Minusta ois hyvä idea käydä syömässä jossain ravintolassa kuten Stalwart ehdotti. Sitten mökille syömään (ja juomaan) lisää.

Aika ylläri että minäkin kannatan tätä. :D Ensin syömään.. ja seuraavaksi syömään lisää.. ja tietysti juomaan kun syödään. Mun mielestä vois olla kaikkee mahollisimman epäterveellistä ja kaukana tavallisesta rahkasta ja raejuustosta. Vois vähän muutakin maistaa joskus. :rolleyes:

ZweCCo sanoi:
Mun mielestä vois olla kaikkee mahollisimman epäterveellistä ja kaukana tavallisesta rahkasta ja raejuustosta. Vois vähän muutakin maistaa joskus. :rolleyes:
ei myö bloon kaa voida. ollaan dietillä :D :lol2:

No toi 7.7 on ainakin ehdoton nounou. Muuten täytyy viä kattoo :) Mä voin samalla ilmoittaa ownaavani sen koon kanssa pohjat 156/50:D Et ei tarvi kenenkää sitä pelätä et ois porukan pienin.. Toi kämppähomma on houkutteleva, siinä on vaan pikkunen mutta, mä nukun ku kivi -> potentiaalinen uhri kaikille "pikkujäynille".:zzzz:+ :evil: = :hyper: Niin ja kiinalainen kiinnostais mua, tietty sitä sapuskaa pitää kämpillekin raahata, joko ite tai sovitaan jotain. Syärä pitää, vaikka dieetillä ollan!:lol2:

mizzim sanoi:
Mä voin samalla ilmoittaa ownaavani sen koon kanssa pohjat 156/50:D Et ei tarvi kenenkää sitä pelätä et ois porukan pienin..

Niin ja kiinalainen kiinnostais mua, tietty sitä sapuskaa pitää kämpillekin raahata, joko ite tai sovitaan jotain. Syärä pitää, vaikka dieetillä ollan!:lol2:

Voi olla että toi koko on ihan vaan sun parhaaks. Ei välttämättä ois naiselle paras mikään ~195cm ja ~107kg niinku täällä ollaan. :D Varsinkaan tällä rasvaprosentilla. :(

Mukavasti tuntus olevan porukalla muutes kiinnostusta tähän. Ainakin näin arviolta ehkä semmonen about 10 henkee on ollu hommasta kiinnostunu. Pitäispä joku päivä vaikka vähän tarkemmin tsekkailla että ketkä niin sais tarkempaa lukua.

Sapuskan osalta ehkä paras saattaakin olla jos yhdessä käydään jossain paikassa eka syömässä ja sit sen jälkeen jokainen saa huolehtia loppu illan syömisistään. Eipähän tuu ainakaan sanomista siitä että joutu olee osallisena joidenkin ruokien maksamisessa mitä ei ite syöny tai mistä ei tykänny. Vähän niinkun nyyttäri tyylillä vois sen loppuillan järjestää. Onpahan ne omat ainaki mistä tykkää jos ei muiden eväät maistu. Paras olis kun jokainen toiskin vaan jotain sipsejä ja karkkeja. :kuola:

ZweCCo sanoi:
Paras olis kun jokainen toiskin vaan jotain sipsejä ja karkkeja. :kuola:
:offtopic: Mutta muista sitten pakata hammasharja mukaan... :D Eihän nyt sipseillä ja karkeilla elä edes puolta vuorokautta poika hyvä... ;)

Pitääkö sitä olla v.i.p jotta tuonne miittiin pääsisi? :nolo: Alkoi nimittäin kiinnostamaan, kun ei tuo pitkä matka olisi täältä lapinlahdelta. :)

MerZi sanoi:
:offtopic: Mutta muista sitten pakata hammasharja mukaan... :D Eihän nyt sipseillä ja karkeilla elä edes puolta vuorokautta poika hyvä... ;)

Hammasharja? :confused: Mitähän tuo tarkotti. :D Itse en kai olisi yöksi sinne mökkiin jäämässä vaan tulisin kotiin. Ja kyllä sipseillä ja karkeilla elää sen loppuillan mikä on treenin ja syömisen jälkeen. Syö vaan tarpeeks niitä. :D

Kyllä miittiin voi tulla vaikka ei oo VIPpi. :kippis1:

Kaippa mäkin voisin tuonne tulla. En kyllä pääse varmasti kuin 7.7 ja 8.7, intin lomista seuraavaksi viikonlopuksi ei passaa mennä sanomaan.
Mökki-idea kuulostais ihan hyvälle, mutta mulle loppujen lopuks aika sama mitä ohjelmaa siellä on, kunhan ei mennä katsomaan oopperaa ja olla selvinpäin ihan koko päivää/yötä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom