Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en sit muute lähde tuonne jos käy niin onnettomasti että olisin porukan ainoa mimmi.. :jahas: No hard feelings.

ZweCCo sanoi:
Hammasharja? :confuse:
Ettei hammaspeikot iske jos pelkkää karkkia ja sipsiä mättää. Kuulosti jotenkin hassulta tuo "Paras olis kun jokainen toiskin vaan jotain sipsejä ja karkkeja" vaikka varmaankin tarkoitti sitä että jokainen tuo omat ruokansa + yhteiseen käyttöön tuota mättöä. Että se siitä.

MerZi sanoi:
Ettei hammaspeikot iske jos pelkkää karkkia ja sipsiä mättää. Kuulosti jotenkin hassulta tuo "Paras olis kun jokainen toiskin vaan jotain sipsejä ja karkkeja" vaikka varmaankin tarkoitti sitä että jokainen tuo omat ruokansa + yhteiseen käyttöön tuota mättöä. Että se siitä.

Joo no yöllä sit pitää kotona pesasta.

Onko halukkaita tuon mökin vuokraajaks? Ja mitä tässä nyt kukakin järjestää. Minä voisin pysyä poissa noista vähän enemmän vastuullisista tehtävistä kun menee kuitenki päin peetä ne sit mulla. :D

Muuten jos ei porukka halua mökkiä vuokrata niin voi varmaankin mun kämpälle tulla,ei olekkuin kaksio,mut jos ei paljon porukkaa kasaan saada ja olen paikalla niin täällä vois pitää pientä chillailua yms. Ja tästä on lyhyt matka keskustaan(asun niiralassa).Tuo heinäkuu on minulle vielä hiukan arpapeliä olenko paikalla,mutta katotaan nyt miten tämä projekti etenee :)

Junkkis^ sanoi:
Muuten jos ei porukka halua mökkiä vuokrata niin voi varmaankin mun kämpälle tulla,ei olekkuin kaksio,mut jos ei paljon porukkaa kasaan saada ja olen paikalla niin täällä vois pitää pientä chillailua yms. Ja tästä on lyhyt matka keskustaan(asun niiralassa).Tuo heinäkuu on minulle vielä hiukan arpapeliä olenko paikalla,mutta katotaan nyt miten tämä projekti etenee :)

Tuo niirala olis kyllä sijaintina aika bueno jos mennään vaikka siihen gym 99:lle treenailee. Muutenkin ois vitsin hyvä etäisyys ihan ydinkeskustaan. Mun mielestä parempi vaihtoehto kun tuo mökki. :rock: Paas ilmottaen millonka olisit paikalla niin nähtäs pääseekö porukka sillon tulemaan?

Mökki ois tilavampi vaikka vähäsen maksaakin. Jos mennään yksityisasuntoon niin
saa varoo aika paljon ettei hirveessä humalassa hajota paikkoja. :D

kisskiss sanoi:
Mökki ois tilavampi vaikka vähäsen maksaakin. Jos mennään yksityisasuntoon niin
saa varoo aika paljon ettei hirveessä humalassa hajota paikkoja. :D

JUST! ja mä kun oisin kutsunut teidät kaikki Boogielandiaan....
mut tästä vois alkaa: alaikäiset, jotka eivät pääse viel baariin, hoitavat itselleen kyydin himaan!?
Ja muut lähtee Leppävirran paikalliseen (tai Suonenjoelle, missä Boki on töissä...miten kyydit sitten saadaankin pelaamaan???)
Tai tai...ehdotuksia?
Meillä on 2 vierasmakuuhuonetta ja esim.wc:lliseen alakertaan mahtuu makuupussilla/patjalla varautuneita sitten jo kunnon komppania....

Ohjelmaan kuuluis treeniä Boogien salilla ja loppuilta mättöö- pitää kattoo ketkä haluu baariin ja ketkä minnekin!?!

Ehdotuksia otetaan vastaan!?!

Jos mä pääsen lähtemään,nii en ole nuuka nukkumapaikkojen suhteen. Voin nukkua vaikka pesukoneen takana ja syödä rottia. Tapana ei ole hajottaa paikkoja ja tokkopa tulee tavaksikaan(poislukien vahingot,ku rapatessa roiskuu :( ). Treenaamaan en ole lähdössä mihkää eli, jos pääsen tulee,nii tulen vain rentoilee :)

Sweetheartin ehdotus on kyllä aivan loistava, mutta siirretään se syksylle ;) ;)

Ps. näyttääpä nytten ettei pahemmin pääse irtoamaan mihinkään koko kesänä :S

WhiteExorcist sanoi:
Jos mä pääsen lähtemään,nii en ole nuuka nukkumapaikkojen suhteen.

Tuli huomattua sama viime yönä.. joskus viiden aikaan yöllä kun pääs puikkarista tullessa köllähtämään tommosella ikivanhalle kusenpolttamalle 5cm superloonipatjalle niin aiai että tuntu hyvältä se. :D Todennäköisesti ilman sitäkin pärjäilis yhen yön.

Sweetheartin ehdotus kyllä on aika hyvä! Pitää vaan saada porukkaan mukaan semmosia jotka on selvänä koko illan että voi kuskailla toisia. Toisaalta ite oon miettiny että voisin siihen kuskin hommaan ryhtyä niin ei tarviis noita viinaksia käyttää... mutta loppupeleistä kuka sitä jaksaa selvin päin kattoo jotain kännisten laumaa ja vielä kuskata niitä. :D Voi olla että ei tuukkaan oltua kuskina.

ZweCCo sanoi:
Tuli huomattua sama viime yönä.. joskus viiden aikaan yöllä kun pääs puikkarista tullessa köllähtämään tommosella ikivanhalle kusenpolttamalle 5cm superloonipatjalle niin aiai että tuntu hyvältä se. :D Todennäköisesti ilman sitäkin pärjäilis yhen yön.

Sweetheartin ehdotus kyllä on aika hyvä! Pitää vaan saada porukkaan mukaan semmosia jotka on selvänä koko illan että voi kuskailla toisia. Toisaalta ite oon miettiny että voisin siihen kuskin hommaan ryhtyä niin ei tarviis noita viinaksia käyttää... mutta loppupeleistä kuka sitä jaksaa selvin päin kattoo jotain kännisten laumaa ja vielä kuskata niitä. :D Voi olla että ei tuukkaan oltua kuskina.
Mua et ainakaan jaksa katsoa enkä minä sinua. ;)

lmk sanoi:
Sweetheartin ehdotus on kyllä aivan loistava, mutta siirretään se syksylle ;) ;)

Ps. näyttääpä nytten ettei pahemmin pääse irtoamaan mihinkään koko kesänä :S

Ainiin, mun ehdotuksessa on sitten se huono puoli että ainakin Boogie joutuu lähtemään illalla töihin, jos miitti tapahtuu pe tai la.
Itse pystynen järkkäämään vapaata jos ajoissa tiedän.

Boki muuten aloitti jo kisadieetin Mr.Universe-kisoja varten, mutta viimex toissapäivänä yllätin sen syömästä käpykakkua naaman täydeltä,:nolo: kun luuli että nukun...:rolleyes:
(meillä oli ollu just Bokin vanhemmat yökylässä ja käpykakku oli heidän tuomansa);
tietävät että dieetin aikaan on "talon puolesta aika kuivat eväät" kahvipöydässä, kun Boki vetää kaikki vähänki epäterveelliset pullazydeemit massuunsa myös pakastimesta heti kun silmä välttää!:eek:
Koko talo on aina putsattava kaikesta roskaruoasta ja makeasta heti kun dieetti alkaa!

Pointtina tässä nyt oli se, että jos miitti on joskus meillä, niin turha luulla, että Bokin kisadieetti mässäilyä estäisi; kyllä Puuki aina yhden päivän mäsäyttää kesken kisadieetinkin-kunhan se nyt ei oo ihan kisaviikolla!;):D

Sweetheart sanoi:
Boki muuten aloitti jo kisadieetin Mr.Universe-kisoja varten, mutta viimex toissapäivänä yllätin sen syömästä käpykakkua naaman täydeltä,:nolo: kun luuli että nukun...:rolleyes:
(meillä oli ollu just Bokin vanhemmat yökylässä ja käpykakku oli heidän tuomansa);
tietävät että dieetin aikaan on "talon puolesta aika kuivat eväät" kahvipöydässä, kun Boki vetää kaikki vähänki epäterveelliset pullazydeemit massuunsa myös pakastimesta heti kun silmä välttää!:eek:
Koko talo on aina putsattava kaikesta roskaruoasta ja makeasta heti kun dieetti alkaa!

:hyper: :hyper: Tämä näky on hauska kuvitella :hyper: :hyper:

=Sweetheart
Sain tosta muuten todisteaineistoksi kuvan, kun meil oli digikamera makkarin yöpöydällä (älkää kysykö mix!!:nolo: )
ja hiivin sängystä ovelle ihan hiljaa...

Aivan kuin pienen lapsen kanssa; kun on liian hiljaista, ni takuulla yllättää pahanteosta!
SORRY :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom