Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllähän tuo stalvartti on mimmi.mizzim sanoi:Mä en sit muute lähde tuonne jos käy niin onnettomasti että olisin porukan ainoa mimmi.. :jahas: No hard feelings.
Ettei hammaspeikot iske jos pelkkää karkkia ja sipsiä mättää. Kuulosti jotenkin hassulta tuo "Paras olis kun jokainen toiskin vaan jotain sipsejä ja karkkeja" vaikka varmaankin tarkoitti sitä että jokainen tuo omat ruokansa + yhteiseen käyttöön tuota mättöä. Että se siitä.ZweCCo sanoi:Hammasharja? :confuse:
MerZi sanoi:Ettei hammaspeikot iske jos pelkkää karkkia ja sipsiä mättää. Kuulosti jotenkin hassulta tuo "Paras olis kun jokainen toiskin vaan jotain sipsejä ja karkkeja" vaikka varmaankin tarkoitti sitä että jokainen tuo omat ruokansa + yhteiseen käyttöön tuota mättöä. Että se siitä.
Junkkis^ sanoi:Muuten jos ei porukka halua mökkiä vuokrata niin voi varmaankin mun kämpälle tulla,ei olekkuin kaksio,mut jos ei paljon porukkaa kasaan saada ja olen paikalla niin täällä vois pitää pientä chillailua yms. Ja tästä on lyhyt matka keskustaan(asun niiralassa).Tuo heinäkuu on minulle vielä hiukan arpapeliä olenko paikalla,mutta katotaan nyt miten tämä projekti etenee
kisskiss sanoi:Mökki ois tilavampi vaikka vähäsen maksaakin. Jos mennään yksityisasuntoon niin
saa varoo aika paljon ettei hirveessä humalassa hajota paikkoja. :D
WhiteExorcist sanoi:Jos mä pääsen lähtemään,nii en ole nuuka nukkumapaikkojen suhteen.
Mua et ainakaan jaksa katsoa enkä minä sinua. ;)ZweCCo sanoi:Tuli huomattua sama viime yönä.. joskus viiden aikaan yöllä kun pääs puikkarista tullessa köllähtämään tommosella ikivanhalle kusenpolttamalle 5cm superloonipatjalle niin aiai että tuntu hyvältä se. :D Todennäköisesti ilman sitäkin pärjäilis yhen yön.
Sweetheartin ehdotus kyllä on aika hyvä! Pitää vaan saada porukkaan mukaan semmosia jotka on selvänä koko illan että voi kuskailla toisia. Toisaalta ite oon miettiny että voisin siihen kuskin hommaan ryhtyä niin ei tarviis noita viinaksia käyttää... mutta loppupeleistä kuka sitä jaksaa selvin päin kattoo jotain kännisten laumaa ja vielä kuskata niitä. :D Voi olla että ei tuukkaan oltua kuskina.
lmk sanoi:Sweetheartin ehdotus on kyllä aivan loistava, mutta siirretään se syksylle ;) ;)
Ps. näyttääpä nytten ettei pahemmin pääse irtoamaan mihinkään koko kesänä :S
Sweetheart sanoi:Boki muuten aloitti jo kisadieetin Mr.Universe-kisoja varten, mutta viimex toissapäivänä yllätin sen syömästä käpykakkua naaman täydeltä, kun luuli että nukun...
(meillä oli ollu just Bokin vanhemmat yökylässä ja käpykakku oli heidän tuomansa);
tietävät että dieetin aikaan on "talon puolesta aika kuivat eväät" kahvipöydässä, kun Boki vetää kaikki vähänki epäterveelliset pullazydeemit massuunsa myös pakastimesta heti kun silmä välttää!
Koko talo on aina putsattava kaikesta roskaruoasta ja makeasta heti kun dieetti alkaa!
Sain tosta muuten todisteaineistoksi kuvan, kun meil oli digikamera makkarin yöpöydällä (älkää kysykö mix!! )=Sweetheart
Boki muuten aloitti jo kisadieetin Mr.Universe-kisoja varten, mutta viimex toissapäivänä yllätin sen syömästä käpykakkua naaman täydeltä, kun luuli että nukun...