Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei ei. Katotaan Commando tai identtiset kaksoset.jumiukko sanoi:Katotaanko Conan barbaaria
ennen baari baaria
Jeshe sanoi:Tosin vinkkinä jos baari jatkot kiinnostaa niin voin lipsua K-20 rajasta että pääsee kaikki 18 täyttäneetkin jatkoille. Niin ei tarvii teidän niitä perseitä hilata minnekään divan lihatiskille :D
MerZi sanoi:Kuopiosta ei taida saada kokoon sellaista "K20-miittiä"? Itse olisin ainakin innokkaampi miittailemaan myös vähän vanhempia pakkislaisia.
T: vanhus :D :D :D
Hehee, enhän minä sillä... :D Mut en ehkä tuntisi oloani kotoisaksi porukassa jonka keski-ikä on 16v. No okei, vähän enemmän... ;)ZweCCo sanoi:Käännä nyt vielä veistä haavassa tyyliin "Senki näppylänaamaset pikkupojat" :D
Njoo, vaikee käydä kun en ole koko paikkakunnalla kuukausiin säännöllisesti vaikuttanut.ZweCCo sanoi:Asiasta toiseen.. et oo vieläkään ruennu gymillä käymään? Etkös joskus aikonaan siellä käyny.
MerZi sanoi:Hehee, enhän minä sillä... :D Mut en ehkä tuntisi oloani kotoisaksi porukassa jonka keski-ikä on 16v. No okei, vähän enemmän... ;)
MerZi sanoi:Kuopiosta ei taida saada kokoon sellaista "K20-miittiä"? Itse olisin ainakin innokkaampi miittailemaan myös vähän vanhempia pakkislaisia.
T: vanhus :D :D :D