Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
KATABOLIA! SE KATABOLIA!

...

:D

Pari tyyppiä tuli lisää mieleen jotka on ehkäpä tulossa. Alkaa jo sen verran puheiden perusteella olla porukkaa, että ei missään ihan pikkupaikassa ainakaan onnistu treenit.

Ei mitenkään pahalla, mut kyllähän se vähä meininkiin vaikuttaa tuo ikäjakaumakin.. Mut ite asiaan, monta on menossa?

Hyvä aina järkätä näitä kun kaikki vaan mussuttaa että pitäs ja pitäs mutta kun kukaan ei taas osaa sanoo siihen sitten juuta eikä jaata että mitä tehään niin eihän näitä viiti kukaan järjestelläkään. Saa sitten vaan vittuilut niskaan kun ei ollukkaan oikeanlaista ohjelmaa. :)

Lähetään vaikka treenaamaan, niin tuskin ikä pahemmin haittaa. Tai jos haittaa niin elköön nämä pari vuotta vanhemmat kypsät bodarit vaivautuko mukaan :)

Syksyllä pidetään sitten k-18 miittejä ;) ;) ;)

ZweCCo sanoi:
Hyvä aina järkätä näitä kun kaikki vaan mussuttaa että pitäs ja pitäs mutta kun kukaan ei taas osaa sanoo siihen sitten juuta eikä jaata että mitä tehään niin eihän näitä viiti kukaan järjestelläkään. Saa sitten vaan vittuilut niskaan kun ei ollukkaan oikeanlaista ohjelmaa. :)

Kyllä hyvä miitti järjestyy, jos järjestäjällä on vaan draivia ja halua järjestää ihmiset yhteen paikkaan mukavissa merkeissä. Tarvitaan tosiaan vaan määrätietoisuutta, niin ei sillä ohjelmalla niin suurta merkitystä ole.

Kukako tämä henkilö sitten on? Noh, ZweCCo on mielestäni näitä aktiivisesti eteenpäin ajanut. Anna palaa vaan, pitää vaan tehdä kylmiä päätöksiä. ;)

Itsekin voisin ilman osallistua, jos estettä ei tule kohdalle. Tosin tämän ketjun viestejä lukeneena minulla on käsitys, että todella nuorta porukkaa on ilmottautunut. Mulle tulisi varmaan aika taekwondo-opettajamainen olo siinä keskellä parransänkeä rapsuttaessani. :lol2:

yani sanoi:
Kukako tämä henkilö sitten on? Noh, ZweCCo on mielestäni näitä aktiivisesti eteenpäin ajanut. Anna palaa vaan, pitää vaan tehdä kylmiä päätöksiä. ;)

Tosin tämän ketjun viestejä lukeneena minulla on käsitys, että todella nuorta porukkaa on ilmottautunut. Mulle tulisi varmaan aika taekwondo-opettajamainen olo siinä keskellä parransänkeä rapsuttaessani. :lol2:

Kyllähän mä voin näitä järjestää mutta oishan se mukava jos sais jonkun muunkin järjestämään. En yksin aio järkätä koko hommaa. Kaiken lisäks mulla ei oo ainakaan mitään paikkaa mihin porukka vois pakkautua esim treenien ja vaikkapa syömisen jälkeen odottelemaan iltaa. Oiskin hyvä jos joku rupeis järkkäämään jolla on esim kämppä keskustassa.

Päivällä vois olla ohjelmaa mihin pääsee kaikki nuoretkin ja vanhemmatkin osallistumaan ja sitten illemmalla ehkä ohjelmaa mikä on täysikäsille. Näinollen ainakin kaikki halukkaat iästä riippumatta pääsis mukaan ja kaikilla ois hyvä mieli eikös? :love:

Ilmankos kaikki aloittelevat ja nuoret pelkää miittejä kun heti ollaan taekwondo-opettajan assrapella uhkaamassa. :)

Ite tuun varmaan tuolloin kun tuo miitti järjetetään niin ihan yöksi sinne. ettei tarttee lähtee hirmu myöhään ajamaan poijes.

Niin nyt tarvittaisiin ilmottautumista peliin. Kenellä siis ois semmonen reilun kokonen kämppä mihin ois mahiksia tulla reenin jälkeen? Voitas esim järkätä jotain syötävää kunnolla ja sitten juominkia ja vaikka leffa kattoo tms? Ihanteellisin ois joku rivitalon pätkä tai omakotitalo varmaan mutta meillekki on himaan 20km keskustasta niin eipä onnaa. Läheppä täältä jumalan selän takaa sitten esim baariin. Muuten kävis että tänne tullaan mutta liikenneyhteydet iha vehkeestä. :(

Tosiaan niin kait se ois paras että ois yhteistreenit ensiks ja sitten illalla jotain ohjelmaa sen mukaan mitä kukin haluaa. Toi Zweccon ehdottama "kämppähomma" vois olla myös ihan jees.

Oisko hyvä idea vuokrata Rauhalahdesta mökki? Stalwartin kanssa oli salilla tästä jo puhetta. Nyt aktiivisuutta Kuopion pakkislaiset niin saadaan miitti aikaseks!!

lmk sanoi:
Missä on Rauhalahti? Sinällänsä hyvä idea, niin ei ikäkään olisi ongelma illanvieton suhteen :)
5 km Kuopion keskustasta etelään.

kisskiss sanoi:
Oisko hyvä idea vuokrata Rauhalahdesta mökki? Stalwartin kanssa oli salilla tästä jo puhetta. Nyt aktiivisuutta Kuopion pakkislaiset niin saadaan miitti aikaseks!!
mökki olis kyllä jee :kippis1:

MerZi sanoi:
5 km Kuopion keskustasta etelään.

Ei sitä ihan niin paljon tule. Taino jos autolla ajaa niin ehkä 5 km sinne mökeille. Mutta kävellen vähäsen vähemmän kun siitä pääsee siltoja myöten lahtien yli.

kisskiss sanoi:
Ei sitä ihan niin paljon tule. Taino jos autolla ajaa niin ehkä 5 km sinne mökeille. Mutta kävellen vähäsen vähemmän kun siitä pääsee siltoja myöten lahtien yli.
Njoo, nappasin ton lukeman rl:n nettisivuilta ja uskoakseni toi on siis pääväyliä pitkin laskettu matka.

"Rauhalahti sijaitsee 5 km Kuopion keskustasta etelään Kallaveden rannalla." Lähde: www.rauhalahti.fi

No jokatapauksessa ei ole pitkä matka. Tuolla mökissä vois myös sitten pitemmästä matkasta tulevat yöpyäkin kun ottais sen illasta aamuun. Hintaa en tarkalleen tiiä mutta jostain vähän yli sadasta eurosta olen kuultu puhuttavan. Jos tulis vaikka 15 tyyppiä miittinkiin niin se tekis ~10 euroo per osallistuja. Ei minun mielestä ainakaan ihan ylitse pääsemätön hinta. Tosin mitä enemmän porukkaa niin sitä vähemmänhän sille hintaa tulis. Nyt siis kommentteja tästä ideasta että mitenkä on kelpaisko tuommonen mökki about tuolla hintaa?

Tässäpä Stalwart pitkästä aikaa... :) Olen viime aikoina pysytellyt taka-alalla kiireiden vuoksi, mutta aion ehdottomasti tulla miittiin jos sellainen nyt järjestyy. Tosiaan tuo Rauhalahti kuulostaa ihan kivalta, siitä poikien kanssa jo jutskattiinkin :)

Se Villa Kaislaranta Rauhalahdessa olisi kai jotain 160e/yö, ja jos osallistujia saadaan niin ei pitäisi hirmu kalliiks tulla :)

Ja Gym99:n henkilökunnan edustajana voisin koittaa saada muualta tuleville treeniedun :)

No niin ja päivämääräehdotuksia:

pe 30.6
pe 7.7 tai la 8.7
pe 14.7 tai la 15.7

onko muita ehdotuksia? Paljon aiemmin varmaan hankala saada porukkaa kokoon, kun on juhannus ja kaikki tässä ensin. Mitäs sanotte, käykö noista mikään? :)

Stalwart sanoi:
No niin ja päivämääräehdotuksia:

pe 30.6
pe 7.7 tai la 8.7
pe 14.7 tai la 15.7

onko muita ehdotuksia? Paljon aiemmin varmaan hankala saada porukkaa kokoon, kun on juhannus ja kaikki tässä ensin. Mitäs sanotte, käykö noista mikään? :)
itelle parhaat ois nuo 30.6, 7.7 tai 8.7.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom