Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Sweetheart sanoi:
JUST! ja mä kun oisin kutsunut teidät kaikki Boogielandiaan....
Ehdotuksia otetaan vastaan!?!
Eikai me tällästä tilaisuutta jätetä käyttämättä?:D Sopis kai porukan henkeen ku nenä päähän, vaikkei olekaan niin yksinkertaista järjestää kyytien vuoksi.. Nii ja pojat, kyllä mä Stalwartin tunnen.;)

Sweetheart sanoi:
JUST! ja mä kun oisin kutsunut teidät kaikki Boogielandiaan....

Ohjelmaan kuuluis treeniä Boogien salilla ja loppuilta mättöö- pitää kattoo ketkä haluu baariin ja ketkä minnekin!?!

Ehdotuksia otetaan vastaan!?!

No mulle kyllä ainakin passaa tää homma. Tuo yövierailukaan ei välttämättä pakollinen ole. Ehtiihän sitä päivänkin aikana paljon pahaa saada aikaan mutta sitten jää kyllä ne ryypiskelyt vähemmälle. En tiiä pitäskö tästä ihan joku virallinen äänestys/gallup laittaa pystyyn ja kattoo mikä ehdotus saa eniten ääniä? Sitten sen mukaan homma menis.

Jos leppävirran reissu toteutuu niin mun kyydissä pääsee 4 ihmistä jo ainakin. Kai kuopiossa muitakin ajokortillisia pakkislaisia on? Ainakin siis menomatkan kyydit luulis löytyvän. :D Tulo onkin hankalampi jos porukka on eri aikoihin lähössä.

ZweCCo sanoi:
No mulle kyllä ainakin passaa tää homma. Tuo yövierailukaan ei välttämättä pakollinen ole. Ehtiihän sitä päivänkin aikana paljon pahaa saada aikaan mutta sitten jää kyllä ne ryypiskelyt vähemmälle. En tiiä pitäskö tästä ihan joku virallinen äänestys/gallup laittaa pystyyn ja kattoo mikä ehdotus saa eniten ääniä? Sitten sen mukaan homma menis.

Jos leppävirran reissu toteutuu niin mun kyydissä pääsee 4 ihmistä jo ainakin. Kai kuopiossa muitakin ajokortillisia pakkislaisia on? Ainakin siis menomatkan kyydit luulis löytyvän. :D Tulo onkin hankalampi jos porukka on eri aikoihin lähössä.

Kuten sanottu myös meille voi jäädä yöksi jos kyyti pettää tai viinamato vie voiton...:evil:

Siltä varalta, etten kerkee aina zekkailla tätä trediä tai joku ei "uskalla" tänne laittaa todellisia tuntojansa, ni muhun voi ottaa yhteyttä myös privalla tai mun tredillä tuolla Punttimimmien kuvat-osiolla...
PS.En ole ollenkaan niin paha, miltä näytän...
(enkä tarkota pelkkää avattaren kuvaa;) ):D

Mun tredille kandee laittaa ainakin se "äänestystulos", niin tiedetään sit toimia sen mukaan! :kippis1:

ZweCCo sanoi:

Minä olen sitten kaikessa mukana (ja autossa kyydissä) mikä vaan käy, millon vaan, kuhan en ole sitten ainut joka örveltää.

ZweCCo sanoi:
ite tuun savonlinnasta niin miun kai kannattaa toki ajjaa suoraan leppävirralle?
ja jos tuo yöksi jääminen onnistuu niin se olisi mukavaa niin ei tartteis ruveta illalla lähteä ajamaan savonlinnaan ja saisi ottaa hieman sitten oluttakin.

edit. bloo mie voin ainakii örveltäää siun kaa

Minäkin tulisin tuonne todella mielelläni. Kunhan löytyy vain joku, jonka kyydillä pääsee, ei kehtaisi linja-autolla tulla, maksaa sen verran paljon..

Toki maksan osani bensa-kuluista.

Siis nyt ollaankin menossa Boogielandiaan? :D Pitääpä munkin harkita tätä nyt todella, kun hyrrekin oli jo kyytiä (:rolleyes: ) vailla. Et jos me sit kimpassa tultais.

Edit: Ja jos mulla ei ole tuolloin autoa käytössä niin selvästi tullaan JP Fuxin kyydissä. Senkun vähän koukkaat Savonlinnasta tullessa, ei matka pitene juurikaan. Takuulla sovitetaan tämä meidän noutopiste siihen sun reitille. :D Hehee, no mutta suunnitellaan. Kyllähän tuonne nyt jollain pääsee, ei ole matka eikä mikään huolimatta siitä, olenko Kuopiossa vai kotipaikkakunnalla.

Nonii juhannuksesta selvitty. Miten niitä galluppeja tehdään? Joku joka osaa niin vois tehdä tähän "tapahtumat ja miitingit" osiolle sellasen gallupin missä on tuo boogielandia, rauhalahti, muu? vaihtoehdot. Paljonko sitten tarvitaan äänestysaikaa. Kenties viikko riittää niin kaikki halukkaat ehtii antaa äänen.

Bloo: kyllä se käy että kyytiin tuut.. vissiin kisskiss tulee kans? muutkin voi jo varailla paikkojaan että ei jää ilman jos meinaavat päästä.. siis jos tuo matka nyt edes toteutuu :)

Ehkä toi "Boogielandia" kannattaisi sittenkin jättää vaihtoehdoista pois... Asiassa kun on puolensa, aika riski kenenkään aikuisen ottaa (myös) alaikäisiä kotiinsa (ryyppäämään)... Oli vähän puhetta tästä asianomaisen kanssa.

Et jos suunnittelisitte kuitenkin vaikka ton Rauhalahti-kuvion ympärille sitä miittiä, olisko fiksuinta?

Mä en oo omasta osallistumisestani satavarma, on hurjasti kaikkia kuvioita nyt heinäkuussa, mut auttelen ihan mielelläni järjestelyissä ja ideoin jos vain suinkin voin jotenkin olla avuksi.

Pakkoko kaikki häppeningit on sen alkoholin ympärille rakentaa? Tuolta kannalta kyllä vaihtoehdon poisrajaaminen on hyvinkin järkevää, mutta suuri harmi.
Onko siitä päivämäärästäkään päästy yhteisymmärrykseen?

Pakkoko kaikki häppeningit on sen alkoholin ympärille rakentaa? Tuolta kannalta kyllä vaihtoehdon poisrajaaminen on hyvinkin järkevää, mutta suuri harmi.
Onko siitä päivämäärästäkään päästy yhteisymmärrykseen?

Niin eipä sitä tietysti olisi pakko ryypätä. Sama se mun mielestä kyllä siinä rauhalahti hommassakin on että kuka sitä mökkiä uskaltaa vuokrata kun ei tiiä minkälaista porukkaa tulee örveltämään jos ihan kännissä on.

Päivämäärästä ei tietääkseni ole minkäänlaista yhteisymmärrystä vielä.

Niin, jotenkin kummasti ne vaan tuntuvat siihen aina menevän. Itse tosin olen melkein alkoton, joten ei haittaisi yhtään viinaton linja.

Ehkä toi "Boogielandia" kannattaisi sittenkin jättää vaihtoehdoista pois... Asiassa kun on puolensa, aika riski kenenkään aikuisen ottaa (myös) alaikäisiä kotiinsa (ryyppäämään)... Oli vähän puhetta tästä asianomaisen kanssa.

Et jos suunnittelisitte kuitenkin vaikka ton Rauhalahti-kuvion ympärille sitä miittiä, olisko fiksuinta?

Jos ne alaikäiset siellä miitissä ryyppää kuitenkin niin melkein sama missä on. Jos ne nuorimmat on vaikka 17-vuotiaita, niin ei ne mitään lapsia ole, omalla vastuulla vaan. Toki jos asianomaiselle ei käy niin ymmärrän, mutta mun mielestä Boogielandia ois hyvä idea. Tuolla lakipuolella oli muuten juuri tästä tredi, jossa Mikekin mainitsi, että jos on viinaa mukana, niin k-18.

Tosin tää miitin suunnittelu tuntuu vain venyvän ja kohta sitä olenkin itse jo intissä.

Eikös se nyt ole sillai,että ne juo jotka haluavat. Jos ei viina maistu,nii ei se väärin ole olla juomatta. Suomalaisena jullina,jos pääsen,nii kyl mie maistelen. Jos siitä tehdään viinaton,nii nihkeetä tulee kuitenkin. Iha sama mulle :D kaikki käy..juon silti :david:

Eipä mullakaan tuota juomista vastaan mitään ole, kunhan se ei rajoita muita puuhia.:D JOS nyt koetettaisiin saada se päivämäärä päätettyä? Toiseksi sitä alustavaa ohjelmarunkoa, se kun yleensä mukautuu porukkaan kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom