GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä että alkaa porukka heräilemään, niin ei jää torsoks tuo miitti! :)

Joo huomennahan tuo koitos olisi edessä. Saas nährä miten paljon porukkaa tuonne paintballi hässäkkään on tulossa. Toivottavasti vähän niin päästään enemmänkin läiskimään. Senverta vähän tuntu olevan porukkaa tulossa että raxiin tuskin mitään tarvii varata. Tai jos ei sitten jostain syystä sinne mahdu niin kyllähän noita muitakin ruokapaikkoja on.

Stalwart sanoi:
Tule MerZi minun kanssa, niin saadaan vähän naispuolista edustusta miittiin :) Juu, tosiaan, en ole liioin threadia seuraillut, paha minä, mutta tänään minua muistutettiin asiasta, ja voisinpa tulla moikkaamaan :)
Mulla jo meinasi taas suunnitelmat muuttua, luulin etten pääsekään paikalle. Mut kyllä mä taas näiltä näkymin pääsen tarkastamaan teidän naamat. :) Sitä ei taas tiedä kukaan mikä tilanne huomenna on... :D

:offtopic: Ajattelin sua Stalwart hätyytellä huomenna "treffeille" kahvikupposen ääreen, soitan tai tekstaan huomenissa. Ja pahoittelen :offtopic: :ia :nolo:

ZweCCo sanoi:
Tähän ajattelin koota nyt semmosta ohjelman tynkää edes jonkin verran.

Kuopio miitti on Lauantaina 12.11.2005 ja aloitamme miitin kokoontumalla Kuopion jäähallin parkkipaikalle (koska siihen tietääkseni saa autot jättää pitemmäksikin aikaa, pitää vielä käydä tsekkaamassa) klo: 15:15-15:30. Myös pelipaikalla on parkkitilaa mutta sinne voi tulla senverran muutenkin autoja niin voi olla parempi että kokoonnutaan jäähallin parkkialueelle.

Kun porukka on kokoontunut niin siirrymme kävellen tuohon Niiralan lämpövoimalan monttuun joka on aivan jäähallin vieressä. Ollaan ainakin ajoissa joten luulisi että ainakaan jonoja ei kauheasti ole siellä ovella vielä. Siinä odotellessa voi rupatella mukavia ja tutustua vähän toisiinsa.

16:00 rynnätään sitten pelipaikoille sisään ja ruetaan tutustumaan lajiin. (Lisäinfoa tapahtumasta sekä hyvä kartta on osoitteessa http://www.paintball.fi/kuopio/. Huomatkaa että, alle 18 vuotiailla on oltava huoltajan lupa tapahtumaan osallistumiseen sekä se että mukana on oltava sisäpelikengät !) On melko vaikea arvioida kauanko tuolla kuulasotahommelissa aikaa kuluu mutta uskoisin että arvio ei kovin paljon heitä jos veikkaan että klo: 18:00-19:00 mennessä on kaikki saaneet kokeilla. Välillä ehkä tarvitsee käydä korjaamassa pysäköintikiekot autoista oikeaan aikaan ettei sakkoja tipu. :D

Tuon pelitapahtuman jälkeen varmaankin valumme kohti Raxia (La 11-21) jonne saavumme 18:15-19:15 välisenä aikana (riippuen kauan siellä kuulahommassa menee). Siellä kun sitten rauhassa nautiskelemme hyvästä ruoasta niin aikaa kuluu luultavimmin about tunnin verran.

Tämän jälkeisestä ohjelmasta ei vielä ole tietoa.

Syönnin jälkeiseen ohjelmaan siis ehdotuksia ja tuosta laatimastani aikataulusta palautetta miltä vaikuttaa? Luultavasti jotain todella oleellista ja tärkeää unohdin mainita. :david: Nyt on ruokaa lähdettävä laittamaan niin ei ehdi tarkemmin miettiä

Muistutusta. :)

Jep... eli ilmeisesti sitten jäähallin poliisitalon puoleinen pääty?

Siinä on kymmenen tunnin paikkoja siinä kansalaisopiston puoleisella lohkolla, että tuskin kenenkään tarvii kiekkoja ruuvailla, ellei sitten miitinki venähdä muuten vaan maanantaille :D

Jos näyttää siltä, että siellä haahuilee joku ukkeli kahen koirulin ja emännän kanssa, niin sille voi alkaa huuteleen vaikka rivouksia, että osaan tulla paikalle... :eek:

Me just arvottiinkin että kuka huutaa mutta ei sitten kukaan kehdannu. Kun arvattiin että se olit sä joka käveli siinä kun oltiin siellä jäähallin montussa. :D Kohtuu vähän oli porukkaa mutta oli sitten ehkä parempi tunnelma kun pienessä porukassa oli. Ainakin mun mielestä tosi mukava ilta. :)

Oisitte huudellu vaan :D

Seuraavaa miitinkivä voitas alkaa suunnitteleen tossa keväällä sillein hyvissä ajoin ja katotaan siihen sellanen kiva ohjelma, eli sali, sauna, safka ja sitten jatkot, kuka niille nyt haluaa sitten lähteä.

Olittekos työ pelailemassa vielä sitä kuulapeliä?

Seuraavaan miitinkiin vois sitten hyvissä ajoin sopia, myös nämä vierailevat tähdet... Ja oishan se jees jos saatas ne sitten safkalle ja saunaan kanssa mukaan. Jäisi näin sitten enemmän aikaa jutustella.

Sektori, studentia, tiukanlinna, savonia, keskustanhotelli jne.. paikkoja kyllä löytynee, kunhan saadaan sitovia ilmottautumisia sitten tarpeeks... Noissa paikoissa joissa on ravitsemusliike samassa, saa lämpösen ruuan tilattua älyttömän edullisesti sinne saunatiloihin...

Savoniassa on jopa erikseen allaskapinetti, johon voipi sitten tilata ruuan.. savoniassa on myös erilliset sauna ja pukutilat molemmille sukupuolille... mutta seurustelutila on yhteinen...

Hintakaan ei ole paha.... Eli jos tuolla maaliskuulla alettas vääntään miittiä pystyyn, niin voisin itse olla siinä mukana puuhamiehenä ja ottaa siihen sitten pari muuta, joita vois sitten nakitella sopivasti, jos en itse ehdi töiltäni käväsemään...

Eli mielelläni järjestän sitten moisen... :D

Mutta odotellaanhan nyt sitä kevättä... :kippis1:

Net Virgin sanoi:
Olittekos työ pelailemassa vielä sitä kuulapeliä?

Mutta odotellaanhan nyt sitä kevättä... :kippis1:

Kyllä se nuori pariskunta kävi siellä läiskimässä. Odotellaan tosiaan sitä kevättä. Minä voin jossain määrin olla varmaan myös mukana siinä seuraavan miitingin järjestelemisessä myös.

Voi että, näin se meni. Työvuoro yllätti puun takaa ja vasta nyt pääsen nukkumaan. En kerennyt miittiin. Mutta, mutta... Seuraavasta miitistä on syytä tehdä niin spektaakkelimainen, että kannattaa tulla vähän kauempaakin. :D

ihan oli kiva käydä räiskimässä kuulapalloja, harmi vaan ettei sinne uskaltautunu enempää pakkislaisia, ois voitu antaa oikeen isukin kädestä muille :whip: kiitokset vaan ZweCColle tapahtuman järjestämisestä vaikkei sinne paljon väkeä tullutkaan.

järkätään tosiaan keväämmällä sali/sauna/ruoka miitti ja toivotaan et sinne tulis sitte enämpi porukkaa ja niitä tosi isoja poikia. Ja anna vaan Net Virgin ruoskan heilua kunnolla kun aletaan suunnitteleen sitä kevään miittiä ettei sun tartte yksin sitä järkätä, eiköhän täältä löydy useampikin jotka voivat osallistua järjestelyihin. minä ilmottaudun jo nyt vapaaehtoiseksi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Paintball oli mulle lajina aivan uus tuttavuus ja oli hauska kokeilla sitä. Tosin en tainnu ees osua keneenkään, ku mun tähtäystyyli oli vielä vähän hakusessa.. :rolleyes: Eilisen jälkeen voin todeta, että jätän paintballin harrastamisen ihan suosiolla niille, jotka sen paremmin hallitsee.
Kiitokset kaikille osallistujille ja erityisesti ZweCColle, kun jaksoit järkätä tapaamisen! Oli hauska tutustua kuopion pakkislaisiin :) Jään odottamaan seuraavaa tapaamista, jonne saadaan toivottavasti vähän enemmän porukkaa..

Kiitoksia minunkin puolestani Zweccolle ja muille miitistä. Heh, oli se sitten kiva, kolme äijää ja minä, mutta hauskaa oli kumminkin :) Ehkäpä seuraavalla kerralla saadaan naispuolisia lisää mukaan. Mutta, tosiaankin, pidetään pakkiksen kuopion jaostoa yllä! Ja Bloo ja Kisskiss salilla nähdään :)

Pakko uppia tätä, onko kenelläkään intoa uusintaan? :D Pari nuorukaista olisi ainakin tulossa, ja pari ehkä-tapausta on mielessä...

kesä on tuloillaan joten Junkkiksenkin matkaan saa, jos enää täällä mitään miittiä pidetään :) toivon kylläkin,aikasemmin tämä threadi ei ole silmään osunut...:(

Minunkin puolesta vois jotain uutta miittinkiä järjestellä. Muistaakseni Netvirgin ilmoittautui sillon viime miitissä halukkaaksi järjestää uuden miitin. Jostain saunomisesta tais olla puhetta mutta sen tarkemmin en muista. Laittakaa ideoita mitä tehtäs ja millon. :)

Toisaalta, joku kimppatreenikin voisi olla kiva.. Pitää vain ottaa paketillinen kyniä (niitä ohuimpia)mukaan niin saa boostattua egoa.

Joku kunnon sikabulkkimässyx5 voisi olla kiva... :D

Kyllä tuo kimppatreeni mullekin passaa. Sen jälkeen vois vaikka syömään mennä sitten. Ja sit sen jälkeen vois soveltaa ohjelmaa. Viimeks katottiin savolaisen maken treenivideo syönnin jälkeen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom