Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla jo meinasi taas suunnitelmat muuttua, luulin etten pääsekään paikalle. Mut kyllä mä taas näiltä näkymin pääsen tarkastamaan teidän naamat. Sitä ei taas tiedä kukaan mikä tilanne huomenna on... :DStalwart sanoi:Tule MerZi minun kanssa, niin saadaan vähän naispuolista edustusta miittiin Juu, tosiaan, en ole liioin threadia seuraillut, paha minä, mutta tänään minua muistutettiin asiasta, ja voisinpa tulla moikkaamaan
ZweCCo sanoi:Tähän ajattelin koota nyt semmosta ohjelman tynkää edes jonkin verran.
Kuopio miitti on Lauantaina 12.11.2005 ja aloitamme miitin kokoontumalla Kuopion jäähallin parkkipaikalle (koska siihen tietääkseni saa autot jättää pitemmäksikin aikaa, pitää vielä käydä tsekkaamassa) klo: 15:15-15:30. Myös pelipaikalla on parkkitilaa mutta sinne voi tulla senverran muutenkin autoja niin voi olla parempi että kokoonnutaan jäähallin parkkialueelle.
Kun porukka on kokoontunut niin siirrymme kävellen tuohon Niiralan lämpövoimalan monttuun joka on aivan jäähallin vieressä. Ollaan ainakin ajoissa joten luulisi että ainakaan jonoja ei kauheasti ole siellä ovella vielä. Siinä odotellessa voi rupatella mukavia ja tutustua vähän toisiinsa.
16:00 rynnätään sitten pelipaikoille sisään ja ruetaan tutustumaan lajiin. (Lisäinfoa tapahtumasta sekä hyvä kartta on osoitteessa http://www.paintball.fi/kuopio/. Huomatkaa että, alle 18 vuotiailla on oltava huoltajan lupa tapahtumaan osallistumiseen sekä se että mukana on oltava sisäpelikengät !) On melko vaikea arvioida kauanko tuolla kuulasotahommelissa aikaa kuluu mutta uskoisin että arvio ei kovin paljon heitä jos veikkaan että klo: 18:00-19:00 mennessä on kaikki saaneet kokeilla. Välillä ehkä tarvitsee käydä korjaamassa pysäköintikiekot autoista oikeaan aikaan ettei sakkoja tipu. :D
Tuon pelitapahtuman jälkeen varmaankin valumme kohti Raxia (La 11-21) jonne saavumme 18:15-19:15 välisenä aikana (riippuen kauan siellä kuulahommassa menee). Siellä kun sitten rauhassa nautiskelemme hyvästä ruoasta niin aikaa kuluu luultavimmin about tunnin verran.
Tämän jälkeisestä ohjelmasta ei vielä ole tietoa.
Syönnin jälkeiseen ohjelmaan siis ehdotuksia ja tuosta laatimastani aikataulusta palautetta miltä vaikuttaa? Luultavasti jotain todella oleellista ja tärkeää unohdin mainita. Nyt on ruokaa lähdettävä laittamaan niin ei ehdi tarkemmin miettiä
Net Virgin sanoi:Olittekos työ pelailemassa vielä sitä kuulapeliä?
Mutta odotellaanhan nyt sitä kevättä... :kippis1: