GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
ZweCCo sanoi:
No mä en ainakaan usko että tässä mitään saunahärdellejä tarvitaan.
Jep, kunpahan vinkkasin kun luin tuolta aiemmin et tollanen ajatus oli mutta tyrmäsi hanaklaan järjestettävyyteen.

ZweCCO sanoi:
Enkä mä tiedä onko tuo ilmottautumisjuttukaan mikään pakollinen koska me ei olla menossa mihinkään mihinkä mun tietääkseni tarviis tietää henkilöiden lukumäärä. Ainoa voipi olla tuo raxi jota pitää miettiä.

Raxiin lienee syytä ilmoittaa että noinkin suuri porukka on tulossa syömään. Onhan siellä paikkoja mutta että tietävät varata teille yhteistä tilaa.

ZweCCO sanoi:
Jos nyt ei sitten pikaseen ala tulla niitä vinkkejä että mitä syönnin jälkeen tehään niin siltä osin on ohjelman teko unohdettava ja tekee sen aiemman päivän ohjelman vaan.
Jos homma etenee näin kankeasti niin mitä miitistä on odotettavissa? ;) No ei vain, ei se nyt voi noin vaikeaa olla jos porukka on oikeasti innostunut. Perinteistä kaavaa noudattaen jonnekin iltaa istumaan ja sallitut "bodarin" relakännit! :thumbs: Siinä mielessä jokin muu ruokapaikka, kuten esimerkiksi Rosso voisi olla mukavampi ruokapaikka kun siellä voi halutessaan jo ottaa alkomahoolia ja se porukka jotka haluaa pääsee kivuttomasti jatkoille. :)

Mut mitä tässä enää suunnitelmia sotken kun en edes osallistu, suokaa anteeksi.

No ei tuo haittaa vaikka ideoitasi tänne kerrotkin. :) Illalla voisi ehkäpä sitä ohjelmaa tehdä tästä. Toivottavasti nyt tulee niitä ehdotuksia mitä porukka haluaa tehdä. Siihen aikaan kun syömästäkin lähetään niin tuskin ketään huvittaa johonkin baariin lähteä viinaksia kiskomaan kun ihan päivä vielä on. Myöhempään iltaan luultavimmin se jätetään jos sinne halukkaita lähtijöitä on.

Tähän ajattelin koota nyt semmosta ohjelman tynkää edes jonkin verran.

Kuopio miitti on Lauantaina 12.11.2005 ja aloitamme miitin kokoontumalla Kuopion jäähallin parkkipaikalle (koska siihen tietääkseni saa autot jättää pitemmäksikin aikaa, pitää vielä käydä tsekkaamassa) klo: 15:15-15:30. Myös pelipaikalla on parkkitilaa mutta sinne voi tulla senverran muutenkin autoja niin voi olla parempi että kokoonnutaan jäähallin parkkialueelle.

Kun porukka on kokoontunut niin siirrymme kävellen tuohon Niiralan lämpövoimalan monttuun joka on aivan jäähallin vieressä. Ollaan ainakin ajoissa joten luulisi että ainakaan jonoja ei kauheasti ole siellä ovella vielä. Siinä odotellessa voi rupatella mukavia ja tutustua vähän toisiinsa.

16:00 rynnätään sitten pelipaikoille sisään ja ruetaan tutustumaan lajiin. (Lisäinfoa tapahtumasta sekä hyvä kartta on osoitteessa http://www.paintball.fi/kuopio/. Huomatkaa että, alle 18 vuotiailla on oltava huoltajan lupa tapahtumaan osallistumiseen sekä se että mukana on oltava sisäpelikengät !) On melko vaikea arvioida kauanko tuolla kuulasotahommelissa aikaa kuluu mutta uskoisin että arvio ei kovin paljon heitä jos veikkaan että klo: 18:00-19:00 mennessä on kaikki saaneet kokeilla. Välillä ehkä tarvitsee käydä korjaamassa pysäköintikiekot autoista oikeaan aikaan ettei sakkoja tipu. :D

Tuon pelitapahtuman jälkeen varmaankin valumme kohti Raxia (La 11-21) jonne saavumme 18:15-19:15 välisenä aikana (riippuen kauan siellä kuulahommassa menee). Siellä kun sitten rauhassa nautiskelemme hyvästä ruoasta niin aikaa kuluu luultavimmin about tunnin verran.

Tämän jälkeisestä ohjelmasta ei vielä ole tietoa.

Syönnin jälkeiseen ohjelmaan siis ehdotuksia ja tuosta laatimastani aikataulusta palautetta miltä vaikuttaa? Luultavasti jotain todella oleellista ja tärkeää unohdin mainita. :david: Nyt on ruokaa lähdettävä laittamaan niin ei ehdi tarkemmin miettiä

ZweCCo sanoi:
Melko hiljaista tuntuu olevan. Eikö kukaan ole tulossa? Ohjelmasta kommenttia.

Tuli suunnitelmiin muutos :( . Pittää lähtä käymään kotipaikalla päin ku sattuu tuo isänpäivä ollee samana viikonloppuna. Mutta vinkkinä voisin sanoa että, jos paariin on menossa niin josaki on varmaa hyvä alotella. :kippis1: Voi muuten tulla aika kalliiksi baari reissu.

Voi kökkö tuota ei tullut ajateltua. Jääköhän moni tulematta isänpäiväviikonlopun takia? :( Ei kai tätä oikein enää viitsis peruuttaa?

Tuun kyllä käymään tuolla kokoontumisen aikana, mutten ehdi jäämään, kun on jo muuta sovittuna tuolle päivälle...

Eli koiruleiden kanssa lenkkeilen paikalle, mikäli sinne on tulossa jengiä. Sen verran utelias pitää aina olla :D

Minä ja Bloo tullaan ainakin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
joo.. edelleenkin tulossa moikkaamaan sillon sinne jäähallin tykö... harmi ku meni hieman myöhään tuo päivän päätös, niin ehti peliturnaus kehkeytyä sille illalle...

Mutta koiruleiden kanssa tulen käymään... :D

ZweCCo sanoi:
Kuopio miitti on Lauantaina 12.11.2005 ja aloitamme miitin kokoontumalla Kuopion jäähallin parkkipaikalle (koska siihen tietääkseni saa autot jättää pitemmäksikin aikaa, pitää vielä käydä tsekkaamassa) klo: 15:15-15:30.
Mäkin voisin tulla ehkä moikkaamaan pakkislaisia jos tohon aikaan kokoonnutte jäähallin parkissa. :) Pääsen koulusta kolmen maissa joten ehtisin just. Jäämään en ehdi koska täytyy ajella vielä muihin maisemiin lauantaina, sunnuntaina on isänpäivä :haart:. Olis kyllä ihan kiva nähdä millaisia naamoja on nicien takana.

MerZi sanoi:
Mäkin voisin tulla ehkä moikkaamaan pakkislaisia jos tohon aikaan kokoonnutte jäähallin parkissa. :)

Hieno homma. :thumbs: Niitä muitakin naispuolisia alunperin piti olla tulossa mutta onkohan enää?

ZweCCo sanoi:
Hieno homma. :thumbs: Niitä muitakin naispuolisia alunperin piti olla tulossa mutta onkohan enää?
Pitää olla yhteyksissä Stalwartiin, josko se lähtis mun kans ainakin tarkastamaan tilanteen. :) Jos mä en oo ihan rättiväsynyt luennon jälkeen eikä tule mitään muutoksia niin mä voin ainakin pistäytyä moikkaamassa!

MerZi sanoi:
Pitää olla yhteyksissä Stalwartiin, josko se lähtis mun kans ainakin tarkastamaan tilanteen. :) Jos mä en oo ihan rättiväsynyt luennon jälkeen eikä tule mitään muutoksia niin mä voin ainakin pistäytyä moikkaamassa!

Tule MerZi minun kanssa, niin saadaan vähän naispuolista edustusta miittiin :) Juu, tosiaan, en ole liioin threadia seuraillut, paha minä, mutta tänään minua muistutettiin asiasta, ja voisinpa tulla moikkaamaan :)

Pitäs ihan ilman muuta. Alkaahan tähän taas jonkin verran porukkaa kerääntyä. Siltikin vielä kumman hiljaista. Threadia aloitellessa huomattavasti useampi oli tulossa kuin nyt.

Linja-autot näyttää kulkevan vaan hemmetin huonosti. Vois tietysti jäähä mummon luo yöks.. Tai sit lähtee 17.00 autos jo kotio. Aamulla pitäs 9.30 jo hypätä autoon.. Piru vieköön :)

Suositut

Back
Ylös Bottom