Jep, kunpahan vinkkasin kun luin tuolta aiemmin et tollanen ajatus oli mutta tyrmäsi hanaklaan järjestettävyyteen.ZweCCo sanoi:No mä en ainakaan usko että tässä mitään saunahärdellejä tarvitaan.
ZweCCO sanoi:Enkä mä tiedä onko tuo ilmottautumisjuttukaan mikään pakollinen koska me ei olla menossa mihinkään mihinkä mun tietääkseni tarviis tietää henkilöiden lukumäärä. Ainoa voipi olla tuo raxi jota pitää miettiä.
Raxiin lienee syytä ilmoittaa että noinkin suuri porukka on tulossa syömään. Onhan siellä paikkoja mutta että tietävät varata teille yhteistä tilaa.
Jos homma etenee näin kankeasti niin mitä miitistä on odotettavissa? ;) No ei vain, ei se nyt voi noin vaikeaa olla jos porukka on oikeasti innostunut. Perinteistä kaavaa noudattaen jonnekin iltaa istumaan ja sallitut "bodarin" relakännit! :thumbs: Siinä mielessä jokin muu ruokapaikka, kuten esimerkiksi Rosso voisi olla mukavampi ruokapaikka kun siellä voi halutessaan jo ottaa alkomahoolia ja se porukka jotka haluaa pääsee kivuttomasti jatkoille.ZweCCO sanoi:Jos nyt ei sitten pikaseen ala tulla niitä vinkkejä että mitä syönnin jälkeen tehään niin siltä osin on ohjelman teko unohdettava ja tekee sen aiemman päivän ohjelman vaan.
Mut mitä tässä enää suunnitelmia sotken kun en edes osallistu, suokaa anteeksi.