GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Arin vastausta on odoteltu. En ole viitsinyt alkaa hoputtamaan häntä vastauksen antamisessa vielä mutta pikkuhiljaa ehkä uskaltaudun vähän vihjaamaan että onko homma unohtunut. :) Toivottavasti ei kenelläkään kiirettä ole asian suhteen? Minäkin voisin tuohon isompaan satsiin pakkiskamaa osallistua mutta kuka ottaisi harteilleen tuon tavaroiden tilaamisen ja toimittamisen tuonne miittiin? Pitäs sit tehä sitovat tilaukset sille kyseiselle tyypille ettei tavarat jää sille ja rahat saamatta muilta.

Nostetaanpa tätäkin ketjua vaihteeksi. Tarjolla olisi ILMAINEN PAINTBALL- PELITAPAHTUMA Lauantaina 12.11.2005 kello 16.00-21.00 Niiralan lämpövoimalan montussa Kuopiossa.

Jos keräisi groupin jäähallin viereen ja lampsisi sitten kamalalla määrällä aerobista (2 min. kävely) kohti monttua. Vähän ammuskelua ja Pakkistoverien rankaisua, loppukaneetit sitten 'SUUREEN ja VIRALLISEEN hulluin pläjäytyksesi' -ketjuun?

Lisäinfoa: http://www.paintball.fi/kuopio/

yani sanoi:
Nostetaanpa tätäkin ketjua vaihteeksi. Tarjolla olisi ILMAINEN PAINTBALL- PELITAPAHTUMA Lauantaina 12.11.2005 kello 16.00-21.00 Niiralan lämpövoimalan montussa Kuopiossa.

Jos keräisi groupin jäähallin viereen ja lampsisi sitten kamalalla määrällä aerobista (2 min. kävely) kohti monttua. Vähän ammuskelua ja Pakkistoverien rankaisua, loppukaneetit sitten 'SUUREEN ja VIRALLISEEN hulluin pläjäytyksesi' -ketjuun?

Lisäinfoa: http://www.paintball.fi/kuopio/

Hemmetin hyvä idea, mutta mitenkähän paljon porukkaa siellä on kun se tapahtuma on ilmainen.

Minunkin mielestäni perhanan hyvä idea. Miten tosiaan on porukkaa sitten? Eipä ole Kokkosen Ari mitään vastannut tuohon että millon kävisi joten nyt vois päättää kumminko tekee. Laittaako Arille viestin että ei tarvitsekkaan vaivautua paikalle vaiko mennäänkö me sinne treenaamaan ja ari paikalle?

rustinki sanoi:
Aika köykäsesti tämä homma etenee.

Joo täytyy kyllä vähän myöntää. :nolo: Homma oli jo aika pitkälti suunniteltu mutta sitten kun Arilta ei ole vastausta kuulunut niin homma on seisonut. Enkä ole kuitenkaan viitsinyt vielä hoputtamaankaan rueta. Nyt kuitenkin joku ratkaisu olisi tehtävä. Treeni vai kuulasota siis? :rolleyes:

ZweCCo sanoi:
Joo täytyy kyllä vähän myöntää. :nolo: Homma oli jo aika pitkälti suunniteltu mutta sitten kun Arilta ei ole vastausta kuulunut niin homma on seisonut. Enkä ole kuitenkaan viitsinyt vielä hoputtamaankaan rueta. Nyt kuitenkin joku ratkaisu olisi tehtävä. Treeni vai kuulasota siis? :rolleyes:

Ootko käyny sielä arin kaupalla kyselee asiaa. Nii no onha sitä aina sen verran pikkupoika että nuo sota jutut kiinnostas. :lol2:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jengiä mahtanee olla jonkin verran tuolla peintbool hommassa, mutta samapa se minulle, kun jotain miittinkiä vaan aikaseks sais.. Salikin on hyvä vaihtoehto :)

Sali on siinä mielessä huono vaihtoehto että kun siellä hikoilee ja sitten kauhee ruuhka suihkussa ennen syöntiin menoa jne. Mielummin sopis tollanen lepponen tsydeemi paremmin tohon miittiin. Laitanpa Arille postia että ei tarvitse vaivautua tulemaan. Tai saahan hän tietysti mukaan tulla tuonne ammuskelemaankin jos haluaa. Joku kun on Arinkin kaupalla bongannu pakkista selaamassa joten menee täysiään pakkis miitissä. :evil:

no kyllä mä ainaki juoksen ku hullu siellä splättäri jutus :D et hiki varmasti sielläki tulee jos nyt vaa pääsen paikalle.

Aijaa. Mä vaan oon campperina siellä jossain sopukassa mistä kukaan ei mua pääse ampumaan mutta mä voin ounata kaikkia. Äxdee. :david:

Eli eli pakkis miitti siis on 12.11. ja tuonne painballi härdelliin voitaisiin änkäytyä aluksi vaikka? Sen jälkeen jos siirtyisi sinne syömään. Sen jälkeen taas sitten voimme alkaa noudattamaan ohjelmaa jota ei ole olemassa eli loppupäivä (ilta ja yökin?) sitten sovelletaan porukan innostuksen mukaan. Ketkähän sinne siis nyt pääsisi tulemaan? Voisi laittaa aina numeron monesko tulija on ja mä alotan homman sanomalla 1 (seuraava tulija siis sanoo 2 sitä seuraava 3 jne. jos joku ei tajunnut). Ehdotuksia myös tuohon ohjelmaan.

EDIT: Ei jumaliste mikä typo. :hyper: Tähän väliin voisi heittää soutparkista tutun lausahduksen jonka cartmani sanoo aina "Tässähän ihan pallit rusentuu". Kyseessä siis kuitenkin oli paintballi härdelli eikä mitään painballia. :lol2:

rustinki sanoi:
Yks. eli 1. :kippis1:

:D Hyvin tää homma näköjään meni perille. Toisenhan piti jo sanoa 2. Mä olin ton ykkösen jo sanonu. ;) No mut eipä tuo mitään. Huomasin eilen että porukat ei oo himassa koko viikonloppuna niin meiltä vois löytyä yösijaakin muutamille jos pitemmästä matkasta tulee.

Porukalle kannattaa varmaan tiivistetysti kertoa kaikke oleellinen miitistä. Eli tosiaan päivämäärä, summittainen kellonaika. Alkuillan ohjelma täytyy myös setviä, ja jos ei ole vielä muuta ohjelmaa, pitää se ensin keksiä. Myös järjestelijä on hyvä nimetä, tässä tapauksessa ZweCCo?

Kaikki tilpehööri yhteen viestiin tiivistetysti, niin katsotaan onko osallistujia oikeasti vai meneekö taas ladojen kokoontumisajoksi. :thumbs:

yani sanoi:
Porukalle kannattaa varmaan tiivistetysti kertoa kaikke oleellinen miitistä. Eli tosiaan päivämäärä, summittainen kellonaika. Alkuillan ohjelma täytyy myös setviä, ja jos ei ole vielä muuta ohjelmaa, pitää se ensin keksiä. Myös järjestelijä on hyvä nimetä, tässä tapauksessa ZweCCo?

Kaikki tilpehööri yhteen viestiin tiivistetysti, niin katsotaan onko osallistujia oikeasti vai meneekö taas ladojen kokoontumisajoksi. :thumbs:

Sure. Sitä nyt vaan että onko porukalla minkälaista halua mitäkin tehdä tuon paintballin ja raxin lisäksi? Paintballiin vois tuppaantua heti kun se alkaa ja heti sen jälkeen siirtyä syömään. Sen jälkeen vois vaikka mennä pelailemaan biljardia esim? Mitä nyt kukin haluaisi? Pääasiallisena järjestelijänähän mä tässä olen häärinyt ja jos kysyttävää löytyy niin kannattaa viskata viestiä minulle. Onko muita halukkaita tähän järjestelijä porukkaan? Joutaisitko esim. kisskiss myös tähän järjestelyyn mukaan? Möys Haben kanssa on paljon ollut puhetta tästä miitistä ja ehkä osittaisia järjestelyitä hänkin tekee. Onko joku halukas järjestämään sitä kimppatilausta pakkiksen verkkokaupasta?

Eli eli nyt tarvittaisiin kohtuu pikaisesti noita ehdotuksia kasaan mitä porukka haluaa tehdä niin saatais toi aikataulu laadittua ja iskettyä tähän.

ZweCCo sanoi:
Ketkähän sinne siis nyt pääsisi tulemaan? Voisi laittaa aina numeron monesko tulija on ja mä alotan homman sanomalla 1 (seuraava tulija siis sanoo 2 sitä seuraava 3 jne. jos joku ei tajunnut).
Jos saa vinkata, niin ilmoittatumiset kannattaisi varmaan hoitaa joko privalla/sähköpostilla. Esim. jos nyt ZweCCo olet "järjestäjä" niin muut ilmoittautuvat sinulle. Valitkaa joku päivä mihin mennessä kaikkien mukaan aikovien tulee olla ilmoittautunut. Sitten yhteenvetoa palstalle ketä lähtee mukaan, mitä teette, missä tapaatte ja mihin aikaan yms. Samoin jos tarvitsee tehdä jotain varauksia tms. ne hoitaa yksi henkilö. :vinkkivinkki:

Kun sitä saunahommaa tuossa aiemmin mietitte, niin Sektorin saunaosastoa voi vuokrata tollaisia tilaisuuksia varten.

No mä en ainakaan usko että tässä mitään saunahärdellejä tarvitaan. Enkä mä tiedä onko tuo ilmottautumisjuttukaan mikään pakollinen koska me ei olla menossa mihinkään mihinkä mun tietääkseni tarviis tietää henkilöiden lukumäärä. Ainoa voipi olla tuo raxi jota pitää miettiä. Jos nyt ei sitten pikaseen ala tulla niitä vinkkejä että mitä syönnin jälkeen tehään niin siltä osin on ohjelman teko unohdettava ja tekee sen aiemman päivän ohjelman vaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom