SUPERCARB 1kg -40%

Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Argh. Kissanaisten kissakuvailta. Taidan mennä pimeään metsään istumaan nuotiolla :face:

Voithan sinä sytyttää nuotion heleän pihamaalle. Heitellään sinulle porkkanamuffineita ja lettuja ikkunasta.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Suorastaan sivistynyt ja herkän harras tunnelma hetkittäin.

Juhlistan syntymäpäivääni tulevana viikonloppuna. Lauantai-iltana kaupungilla (mahd. hohtokeilausta, syömistä, pientä hiprakkaa); sunnuntaina iltapäivällä kotona tarjoilemalla pikkusuolaista ja täytekakkua. Tervetuloa mukaan. S-postiosoitteen saa heleältä.

Kiitos vaan kaikille, oli todella kivaa. :)
Väsy kohtalainen tällä hetkellä, mutta sosiaaliseen elämään ei tunnetusti kuulu riittävät yöunet.
Ehdottomasti joskus uudestaan!
Mä voisin ens viikonloppuna mahdollisesti käydä kakkua syömässä, lauantain olen tahkolla.

Minä ainakin olen viikonlopun maisemissa, alkohoolin jätän varmaan väliin mutta muuten voin lähteä ihmisten ilmoille.

Ei tuo eilinen ainakaan diettiin vaikuttanut, letut, porkkanamuffinsit ja ilta / yöpala rahka --> aamupaino -1kg

Mä harkitsen sunnuntaita. Ensi viikonloppu pitää ottaa rauhallisemmin hikoilua välttäen, joten lauantain joudun sen vuoksi jättämään välistä ja sunnuntainakaan ei kyllä reilun kevennyksen vuoksi kaloreihin sovi oikein kuin ne ruoat joita muutenkin söisin, mutta vielä kevennettynä. En kuitenkaan sikabulkkia halua vaikka massaa kerään. :confused:

- - - Updated - - -

Suurella todennäköisyydellä en kuitenkaan osallistu.

Mä harkitsen sunnuntaita. Ensi viikonloppu pitää ottaa rauhallisemmin hikoilua välttäen, joten lauantain joudun sen vuoksi jättämään välistä ja sunnuntainakaan ei kyllä reilun kevennyksen vuoksi kaloreihin sovi oikein kuin ne ruoat joita muutenkin söisin, mutta vielä kevennettynä. En kuitenkaan sikabulkkia halua vaikka massaa kerään. :confused:

- - - Updated - - -

Suurella todennäköisyydellä en kuitenkaan osallistu.

Tarjolla on myös kivennäisvettä. Kaloritonta. Elimistön nesteytykseen.

- - - Updated - - -

Minä ainakin olen viikonlopun maisemissa, alkohoolin jätän varmaan väliin mutta muuten voin lähteä ihmisten ilmoille.

Ei tuo eilinen ainakaan diettiin vaikuttanut, letut, porkkanamuffinsit ja ilta / yöpala rahka --> aamupaino -1kg

Luonnotonta, sanon minä.

- - - Updated - - -

Ne oli miinuskalori muffinsseja... :D

Minulle taisi tulla pelkkää plussaa.

Tarjolla on myös kivennäisvettä. Kaloritonta. Elimistön nesteytykseen.

Älä ainakaan mua varten varaa. Luultavasti viikonloppusuunnitelmani selkeytyvät vasta viikon loppupuolella. :)
Ps. eihän muffinsseissa ollut laktoosia? Eilen oli vatsan kanssa hieman ongelmia, jotka voivat selittyä kyllä dyykatulla ruoallakin.

Älä ainakaan mua varten varaa. Luultavasti viikonloppusuunnitelmani selkeytyvät vasta viikon loppupuolella. :)
Ps. eihän muffinsseissa ollut laktoosia? Eilen oli vatsan kanssa hieman ongelmia, jotka voivat selittyä kyllä dyykatulla ruoallakin.
Ei ollu, kaikki laktoositonta mitä niihin tuli :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom