SUPERCARB 1kg -40%

Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
The gathering of crazy cat ladies.. and chipot? :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ne haluu meidän hillopurkille!!!

Mitenkä sattuukin kaikilla olemaan kissoja. :D

Chipot elä anna maanantain pilata koko viikkoo, se on kohta jo ohi!

Täähän on ollu ehkä parhaita maanantaita pitkään aikaan :) Ylämäestä alamäkeen ja silleen, you know? Lähinnä vaan eroavaisuus muista osallistujista lienee luo kiusaantuneen hiljentävän olotilan. Ja enhän mä muutenkaan kauheesti hölötä. Ps. onko sulla jauhoja, sopiva pannu ja lettujen käännin? Mut sit listaa.
Osallistujat:
heleä - paikan tarjoaja? Myös jauhoja, sopiva pannu ja käännin löytyy?
Kajsna - leipoo jotain?
Sylvi - Hillot ja marjat, joita suojellaan keskisuomalaisilta
ChiPot - maito ja munat sekä lettujen paisto. Voinee tuoda myös viinipullon, jonka elävyydestä tai elämättömyydestä ei ole takuita.
Suolaista täytettä lettuihin?
Jotain muuta?
Osallistujia?

- - - Updated - - -

:O

^ näemmä!
Mitäs ne keskisuomalaiset täällä laukkaa kyyläämässä meidän lettusuunnitelmia??! :D

Täältä keskeltä on kätevä käydä naapureissa nokkimassa!

Just hetki sitten kävin Taivalkoskellakin, koska se on niin naapurissa. Kuapiohan on ihan tossa mutkan päässä!

Täältä keskeltä on kätevä käydä naapureissa nokkimassa!

Just hetki sitten kävin Taivalkoskellakin, koska se on niin naapurissa. Kuapiohan on ihan tossa mutkan päässä!

Otat sitten foliokypärän mukaan. Viimeksi olenkin sellaista käyttänyt Niuvanniemen sairaalassa. Olin töissä. En potilaana.

Otat sitten foliokypärän mukaan. Viimeksi olenkin sellaista käyttänyt Niuvanniemen sairaalassa. Olin töissä. En potilaana.

Damn, nyt on sitten kova pohdinta; foliokypärä vai ropelihattu. Toistaiseksi kaikki yritykset integroida ropeli foliokypärään on epäonnistuneet. R&D rahoitus jouduttiin lopettamaan yllättävän kahvipaketti-investoinnin takia, mutta .. no, se on tulevaisuuden asia.

Eli mietithään.

Mikä tän miitin kohderyhmä sekä osallistujakunta on? Mulla ei ainakaan oo selvyyttä asiasta ja heleällä emäntänähän on kaikki päätösvalta tässä asiassa.

Kaikki lettuhässäkät löytyy. Kaikki jotka haluaa saa tulla, konsepti vapaa. Ite oon mehulinjalla koska seuraavana päivänä alkaa työt kuudelta, toisin sanoen kestitys päättyy viimeistään siinä kymmenen maissa.:D
Tajusin just että lauantainahan on ystävänpäivä, ihanan romanttista. :haart:

Pitänee säästää siis viinipullo johonkin toiseen tilanteeseen. Olisi kurjaa ettei paikan pitäjälle voisi tarjota. Multa on koko ystävänpäivä menny ihan ohi, tulee suorituspaineita. :D

Hah, taisin tokaista että hyvä ajankohta kun olen dietillä :D Ainakin jonkinlaisella..

En ymmärrä letuista mitään, tosin syön niitä hyvin mallikkaasti. Jos hommaan tarpeet niin tehdään paikanpäällä heti alkuun suolanen mössö??

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ihan näin ulkopuolisena huutelen, että oma suosikki on juusto, jauheliha ja riisi -mössö :D. Myös raejuusto käy. En ole tulossa, kun niin kaukana on lettukestit ;)

En kyllä tiedä näin jälkeenpäin ajateltuna, onko sille varsinaiselle suolaiselle täytteelle kovin suurta tarvetta. Jostain vain jäänyt tapa syödä lettuja meetwurstilla ja juustolla ja siitä sain suolaisen täytteen valmsituksen idean. Eihän tässä kenenkään dieettejäkään ajatuksena ollut tuhota. Jos syöjiäkään ei ole montaa, siitä voisi jäädä yli enemmän kuin oletetaan. Tarvitaan siis varmaan kaikkien osallistujien kanta asiaan?
Ps. on kyllä viimeinen miitti, jota olen aktiivisesti järjestämässä ja ideoimassa.

En kyllä tiedä näin jälkeenpäin ajateltuna, onko sille varsinaiselle suolaiselle täytteelle kovin suurta tarvetta. Jostain vain jäänyt tapa syödä lettuja meetwurstilla ja juustolla ja siitä sain suolaisen täytteen valmsituksen idean. Eihän tässä kenenkään dieettejäkään ajatuksena ollut tuhota. Jos syöjiäkään ei ole montaa, siitä voisi jäädä yli enemmän kuin oletetaan. Tarvitaan siis varmaan kaikkien osallistujien kanta asiaan?
Ps. on kyllä viimeinen miitti, jota olen aktiivisesti järjestämässä ja ideoimassa.

Voihan sitä tehdä pienen satsin suolastakin, ja tuo dietti, se ei todellakaan kaadu yksiin lettukekkereihin. Kello 17 käy. Niinkuin mikä tahansa muukin aika.

Ps. Älä nyt tämmösestä ressaa.

14.2.2014 klo 17.00 sijainti kysyttävä heleältä.
Listaa:
sylvi : hoitaa marjat ja hillot
skeletor : hoitaa suolasen täytteen
kajsna : leipoo
heleä : emännöi
chipot : hoitaa letut
?????

Suositut

Back
Ylös Bottom