SUPERCARB 1kg -40%

Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Onko jollakin rajoitteita hillon ja marjojen suhteen? Esim mansikka-allergiaa?
Voin tehdä savukalamössötäytettä myös ja tuoda jotain salaatintynkää, niin kuulostaa terveellisemmältä. Klo 17 käy hyvin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mäkin voisin kartottaa ruokavammoja! Onko jotai toivomuksia leipomuksesta?
Mul ei oo mitää rajotteita syömisen suhteen, sen varmaan huomaa ulospäin :D

Mäkin voisin kartottaa ruokavammoja! Onko jotai toivomuksia leipomuksesta?
Mul ei oo mitää rajotteita syömisen suhteen, sen varmaan huomaa ulospäin :D

Minä en syö lihaa. Mutta jos muut syö niin ei haittaa, kun tuskin kuolen aliravitsemukseen.

Tuli tossa mieleen että pitäisikö jotain muutakin aktiviteettiä kehittää ruoan lisäksi? Vai ihan yleisellä hengailullako jatketaan?

Vedetään karmee känni, kuseskellaan julkisesti, rikotaan näyteikkunoita, tapellaan ja päädytään putkaan. Siis ihan normilauantai... Tai sitten voisi mennä hohtokeilaamaan!

Mä tuskin lähden keilaamaan tai baariin jatkamaan, koska ei oikein ole varaa, keilaus menee kategoriaan ihan ok, jos on hyvä porukka ja ylimääräistä rahaa, ja baaristakaan en tähän mennessä ole löytänyt kuin seuraa pilkkuun asti ja tuhlannut rahani juomiin. Mutta en vielä täysin poissulje kumpaakaan vaihtoehtoa, mutta olen jo tässä vaiheessa viikkoa aika uupunut, joten vaaditaan hyvää tuuria että jaksaisin lähteä muuanne kuin kotiin. Ennen näitä aika varmaan kulunee ihan rupatelessa? Aiemmin juolahti mieleen että joku leikkimielinen poseeraus kuvaus meininki olisi saattanut olla kiva, mutta hetken mietittyäni ajattelin että luultavasti se olisi vain kiusallista. Eiköhän ilta mene ihan hyvin omalla painollaan.

Voe vidulat ku aina työt haittaa vapaa-aikaa.

No kun näet tämän sekalaisen kokoonpanon, niin voit olla onnellinenkin siitä, että työ estää mahdollisiin jatkoihin osallistumisen!
Minulla on kyllä syntymäpäivät seuraavana viikonloppuna, eli voidaan ottaa uudestaan, jos halukkaita ilmenee.

No kun näet tämän sekalaisen kokoonpanon, niin voit olla onnellinenkin siitä, että työ estää mahdollisiin jatkoihin osallistumisen!
Minulla on kyllä syntymäpäivät seuraavana viikonloppuna, eli voidaan ottaa uudestaan, jos halukkaita ilmenee.

Katsellaan, sä oot niin epämääränen hahmo, että voisi ehkä lähteäkin. Olettaen ettei riennot ole paljon rahaa vaativia ja henkilökemiat natsaa ja jaksat katsella tällasta nassikkaa.

Ainiinjoo, tänneki huutelin. Huominen vielä avoin. Toki aamupäivästä pitää käydä nuotiolla jossain huitulan korvessa ensin, että saa tämän kylän pölyt pois päänahasta.

Joko te tiedätte, mitä tapahtuu? Pitikö laittaa se foliokypärä vai ropelihattu? kummatkin? Onko kuapiossa kalakukkoja?

Täällähän ei esim. ole mainittu sitä, että otammeko mr. Chipotin kanssa kupposen jallua.

En mä pidä jallusta, en ryyppäyksestä, enkä krapulasta etenkään ilman pätevää syytä. Muhun ei nyt kannata luottaa, jos haluaa rellestää humalassa. :piis:

Ainiinjoo, tänneki huutelin. Huominen vielä avoin. Toki aamupäivästä pitää käydä nuotiolla jossain huitulan korvessa ensin, että saa tämän kylän pölyt pois päänahasta.

Joko te tiedätte, mitä tapahtuu? Pitikö laittaa se foliokypärä vai ropelihattu? kummatkin? Onko kuapiossa kalakukkoja?

Perinteisesti illanviettoon on kuulunut öinen naku-uinti Väinölänniemellä. Ai niin. Ei olekaan vielä kesä :(

Kajsna ja minä esitellään mirrikuvia!

Argh. Kissanaisten kissakuvailta. Taidan mennä pimeään metsään istumaan nuotiolla :face:

Suositut

Back
Ylös Bottom