SUPERCARB 1kg -40%

Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä tänään tuntus siltä että pitäs saada etanoita, valkoviintä ja olutta :) Lenkkeilyt viikolla mielumminku viikonloppuna :dance2:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kyllä varmaan tapahtuis, jos porukkaa sais ilmotettua, että ois kiinnostusta jonkinlaiseen toimintaan. Vähän heikko lähteä mitään suunnittelemaan, jos ei mistään kuulu mitään.

Saattaisin olla kiinnostunut sosialisoinnista, mutta tällä hetkellä menee töissä niin lujaa, että jos meinaa keretä salillekin niin ei uskalla sopia mitään... :( Periaatetasolla olen kyllä kiinnostunut, vaikka jänskäänkin uusia ihmisiä!

huominen kyllä kävis, mutta tuon leikkaushaavan kanssa ei hirveemmin heiluta. minkälaista aktiviteettia ihmisillä on mielessä?

Joo, itelle kävis tuo lauantai kanssa paremmin. Sit vaa lottokone pyörimään tekemisten suhteen :)

leffa tai/ja joku safka? pitäiskö nyt sopia joku paikka aika, johon ilmestyä?

Mulle passais, että menis kuuden maissa jonneki syömään. En tiiä miten hyvin saa myöhemmin pöytää. Siitä vois sitten jatkaa leffaan jos jaksaa?

Vai keräännytäänkö kuudelta johonkin, katotaan miten paljon (vähän) meitä on ja arvotaan sitten, minne porukka haluaa mennä?

Treffit kuudelta Mualiman navalla ja katotaan mihin lähdetään. Ilmottakaa ketä on tulossa, nii tietää minkä verran pitäs olla lössiä paikalla, osaa ootella tarvittaessa hetken (eli sen aikaa, että keksitään minne mennään). Yrittäkää olla sillo kuudelta oikeessa paikassa, nii saahaan joku suunnitelma laaditua, enne ku raflat menee kiinni, koska savolaiset.
Alle nimeä ketä lähtee.

1. Kajsna

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Osallistujat:

1. Kajsna
2. Leit

v0j ilmoittautuu saapuvaksi paikalle

Mul on sit farkut ja pitkä vaaleanruskea/beige/harmahtava takki. Hiukset ei oikein oo minkään väriset, jostain blondin ja vaaleanruskean välimaastosta. Jospa näillä onnistutte löytää oikean likan :) Seisoskelen jossai siinä nurkilla...

miitti meni mukavasti, mulla vähän venähti kun läksin käymään kaljalla miitin jälkeen. vois joskus lähtee porukalla käymään viihteelläkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom