Pistetääs yks idea tänne. Eli sinkuille suunnattu lettukestimiitti. Toteutuksesta puuttuu vaan paikka ja aika on alustavasti 14.2, joka tuskin toteutuu, koska kyseessä ei ole julkisen tilan miitti vaan tarvitaan myös se pitopaikka. Olen realisti. Mun luona on liian ahdasta, enkä muutenkaan olisi julkista miittiä pitämässä. Järjestellä voin. Huudelkaa heppiä tai mitä mieleen juolahtaa, jos on paikkaa tiedossa tai olette osallistumassa.
Listaa:
ChiPot - letun paistaja (voi tuoda munat ja maidon, jotta on varmasti laktoositonta)
x - hankkii hillot tai ehkä marjat, jotta hcbb
y - tekee suolaista täytettä
b - paikan tarjoaja, myös jauhoja oltava.
k - ?
f - ?
v - ?
Voinemme olettaa että paikassa on muusiikkivälineet ja internet toisinsanoen musat tietokoneelta youtubesta tms. Miten juomapuoli? Tuoko joku laatikkoviinin koko porukalle vai kaikilla omat juomat? Onko tarkoitus jatkaa iltaa viettämään? Onko mitään muuta huomioitavaa? Pukeutuminen casual.
Myös saunamiitti on mahdollinen. Saunavuokra pienelle porukalle maksais mulle 15€/h. Saunatilassa on stereot, jääkaappi, telkkari ja mikro. Eli sielläkin voi syödä lämpimiä ruokia, mutta ne pitää olla valmiiksi tehty. Lettumiitinhän saa tuonnekin, jos itse ruoan valmistus ei ole pakollista.
Ps. mua miitissä ei varmasti selvänä näe, mutta osannen käyttäytyä ja pysyä siinä muutamassa.