SUPERCARB 1kg -40%

Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Mukaan vaan jos intoa löytyy!
Jos joltai löytyy kahvakuulia ja halua liikuttaa niitä, nii saa tulla kaveriks tekee treeniä, kunhan joskus saan kurkkukivun selätettyä ja äänen takasi! :D Itellä liian pitkä tauko kuulailusta, mutta eiköhän se suju ku pääsee vauhtiin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mukaan vaan jos intoa löytyy!
Jos joltai löytyy kahvakuulia ja halua liikuttaa niitä, nii saa tulla kaveriks tekee treeniä, kunhan joskus saan kurkkukivun selätettyä ja äänen takasi! :D Itellä liian pitkä tauko kuulailusta, mutta eiköhän se suju ku pääsee vauhtiin.

Juu itselläkin on vähä taukoa kahvakuulailusta (en nyt laske muutamaa kahvakuulaliikettä jalkatreenien yhteydessä varsinaisesti kahvakuulailuksi :D) Tuo kahvakuula-jumppailu olisi ihan mukavaa ja tervetullutta vaihtelua omiinkin treeneihin. Missähän sitten treenattais? Pihallakin pystyisi nyt tekemään ja sitten kotkankalliolla ja rajalassa tietysti pitää miettiä sopiva ajankohta myös :)

Joku kahvakuulailu puisto miitti voisi ollakkin ihan mukava, jos kehtaan näyttää naamani. Aivan varma en ole kun tulee kirjoiteltua millon mitäkin.

Mä oon joskus tehny Antikkalan rinteen juurella, parkkipaikalle mahtuu autoja näppärästi eikä tarvi kuulia raahata pitkälle :) Eikä keikistellä parkkipaikalla näkyvillä, jos ei välttämättä halua... Onnistuisko vapun jälkeen kuulailut jos kelit ei oo iha mahottomat? :)

Antikkala on kyllä vähän kaukana mutta onnistuu. Juu vapun jälkeen voisi olla ihan jees, katsellaan tarkempi ajankohta sitten lähempänä :)

En minä kyllä taida mihinkään miitteihin jaksaa osallistua. Rajalassa toki voi morjestaa lähes päivittäin, jos sattuu samaan aikaan paikalle. Olen se laihaläski joka haisee lähes aina pahalle, koska vaihdan harvoin paitaa ja teen melko puhdasta bodaustreeniä liian isoissa housuissa. Korvamerkitkin löytyy.

Meikä vois olla mukana jos jotain järkkäätte, muutin viime viikolla tänne Kuopioon kesän ajaks töihin, ni oon vähä eksyksissä täällä... :wtf:

Meikä vois olla mukana jos jotain järkkäätte, muutin viime viikolla tänne Kuopioon kesän ajaks töihin, ni oon vähä eksyksissä täällä... :wtf:
En tiedä kuinka moni muu olisi sitten tulossa mutta joku kimppatreeni olisi ihan kiva. Jos kiinnostusta löytyy niin ei muutaku sovitaan joku sopiva aika ja paikka. Vähän on kiireinen tämä toukokuu mutta eiköhän sitä nyt sen verran aikaa järjesty. :)

Ja jälleen kerran yrityksen tynkää ilmaan! Sylvin kanssa aateltiin rykästä Sataman Yöhön, löytyykö muita mukaan?
Lähettäs immeistenilmoille lauantaina 23.8. Voitas treffata klo 21 Café Sataman edessä ja lähteä sitten huvittelemaan. Päivästä voidaan käydä vielä pientä vääntöä, jos perjantai kuulostaa porukan mielestä paremmalle.

1. Kajsna
2. Sylvi

Ois kyllä hullun mageeta lähtee iha randomien kanssa vetämään. Jos ei tuu kiireitä nii oon messis, palaan asiaan vielä tässä lähipäivinä :)

Pistetääs yks idea tänne. Eli sinkuille suunnattu lettukestimiitti. Toteutuksesta puuttuu vaan paikka ja aika on alustavasti 14.2, joka tuskin toteutuu, koska kyseessä ei ole julkisen tilan miitti vaan tarvitaan myös se pitopaikka. Olen realisti. Mun luona on liian ahdasta, enkä muutenkaan olisi julkista miittiä pitämässä. Järjestellä voin. Huudelkaa heppiä tai mitä mieleen juolahtaa, jos on paikkaa tiedossa tai olette osallistumassa.

Listaa:
ChiPot - letun paistaja (voi tuoda munat ja maidon, jotta on varmasti laktoositonta)
x - hankkii hillot tai ehkä marjat, jotta hcbb
y - tekee suolaista täytettä
b - paikan tarjoaja, myös jauhoja oltava.
k - ?
f - ?
v - ?
Voinemme olettaa että paikassa on muusiikkivälineet ja internet toisinsanoen musat tietokoneelta youtubesta tms. Miten juomapuoli? Tuoko joku laatikkoviinin koko porukalle vai kaikilla omat juomat? Onko tarkoitus jatkaa iltaa viettämään? Onko mitään muuta huomioitavaa? Pukeutuminen casual.

Myös saunamiitti on mahdollinen. Saunavuokra pienelle porukalle maksais mulle 15€/h. Saunatilassa on stereot, jääkaappi, telkkari ja mikro. Eli sielläkin voi syödä lämpimiä ruokia, mutta ne pitää olla valmiiksi tehty. Lettumiitinhän saa tuonnekin, jos itse ruoan valmistus ei ole pakollista.
Ps. mua miitissä ei varmasti selvänä näe, mutta osannen käyttäytyä ja pysyä siinä muutamassa.

Onko pakko pukeutua?

Minä osallistun, jos ei kuolo korjaa sitä ennen. Saunassa en viitsi läträtä, mutta lettuja syön. Voin tuoda marjoja ja hilloa. Iltaa voin jatkaa esim Henry's Pubin hämärässä.

Okei Sylvi tuo marjoja. Tärkein eli paikka puuttuu. Jos saunatila varattaisiin, saunavarauksen hoitamiseenkin rahat tarvitsisi etukäteen ja vasta riittävän suurella porukalla onnistuisi, koska mulla ei oo yhtään ylimäärästä varaa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Multa löytyy 55 neliöö Puijonlaaksosta ja täyttänee muutkin kriteerit.

Minä asun kanssa Puijonlaaksossa. Asunto tosin pienempi ja kaksi ihmisarkaa kissaa, joten jos heleä kutsuu kylään, niin se sopisi minulle mainiosti.

Mä oon täällä vähä syrjemmässä ja kissasta lähtee reippaasti karvaa ja 40 neliöö tilaa, joten heleä vetää pidemmän tikun :D
Mä voisin kyl leipoa jotai, jos saan luvan! Ne ei oo sit mitää fitness-tavaraa, jos innostun... :D Mun puolesta vois sallia tän mittingin myös epäsinkuille, jos innokkaiden määrä pysyy kurissa. Parisuhdehan on vain hidaste, eiku...

Mulle on periaatteessa ihan sama onko se vaan sinkuille vai myös seurusteleville. En usko kummassakaan tapauksessa olevani muuta kuin hiljainen letun paistaja, koska tuntuu siltä etten saa itseäni juhlatuulelle lauantaiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom