Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
absolutistit voivat varmaan kokoontua omaan tapaamiseensa Kuopion torille sunnuntai aamuna klo 8.0 :D

Eli ihme jos muita haittaa toisten juominen, kunhan aisoissa pysyy. Tuskin sitä itse jaksaa venyä mihinkään, jos ei juomismahdollisuutta ole. Kuka nyt teidät selvinpäin uskaltaisi/tahtoisi tavata!?!!?! ;)

Eli ihme jos muita haittaa toisten juominen, kunhan aisoissa pysyy. Tuskin sitä itse jaksaa venyä mihinkään, jos ei juomismahdollisuutta ole. Kuka nyt teidät selvinpäin uskaltaisi/tahtoisi tavata!?!!?! ;)

Haloo!!! :curs: Kuka tässä on sanonut että haittaisi juominen, juokoon kuka haluaa, MUTTA, kyse oli siis siitä, että miitti, jossa MYÖS alaikäiset mahdollisesti ottavat, on järjestettävä MUUALLE KUIN BOOGIEN JA SWEETHEARTIN KOTIIN.

Lakiosiolla tosin annettiin ohje, että miitit johon osallistuu alle 18-vuotiaita, tulisi pitää alkoholittomina. (Linkki: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=49315)

Tuleeko tästä miitistä ylipäätään ikinä mitään. Rauhalahteen loppukesästä mökkivarausta niinkuin oli alunperin meininki.

Entäs siinä tapauksessa jos tehtäisiin äänestys, jossa selviäisi, haluaako porukka ennemmin alkoholillisen tapahtuman rauhalahdessa vai alkoholittoman Boogien ja Sweetheartin kodissa? Jos he yhä ovat sillä kannalla. Minä ainakin mieluummin valitsen tuon alkoholittoman vaihtoehdon, jos vain suinkin mahdollista. Kännit nyt saa vedettyä ihan kotona kalsarit jalassa (tai missä tahansa muuallakin), mutta harvoin on tällaista mahdollisuutta!

Tosin MerZi puhui siihen malliin, että asia on jo päätetty...

Tosin MerZi puhui siihen malliin, että asia on jo päätetty...
Siis enhän minä tietenkään itsekseni ole mitään tällaista päättänyt, ettehän niin luule? Mä jutskailen vielä Sweetheartin kanssa paremmin niin tiedetään miten asia on.

Miten miitin järjestäminen voi ollakaan näin vaikeaa / kestää näin kauan? Tarvitaan vain pari aktiivista tyyppiä jotka viitsii tehdä asian eteen jotain. NIINPÄ: Se on nyt se mitä tästä koko hommasta puuttuu. Jonkun olisi osattava näyttää edes jotain suuntia koko hommalle, luoda ns. kehykset minkä ympärille lähteä rakentamaan jotain. Mut jos ei ole intoa järkätä, niin ei varmastikaan saa mitään aikaankaan.

Mahdollisuuksista tai niiden puutteesta se ei kyllä kiinni ole. Mitä kaikkea kesällä voikaan täällä savon sydämessä tehdä? Mökkeillä, risteillä, käydä kesätapahtumissa... Kyllä tällaisiin juttuihin saa jo jotain miitintynkää kehitettyä.

Mimmit jotka lukevat tätä ketjua: Olisiko syksyllä uuden mimmimiitin paikka? Jos on kiinnostusta niin ottakaa yhteyttä privalla minuun. Jos näyttää siltä että innokkaita löytyy, niin tehdään sit taas mimmipuolelle oma miitti-thread. Jostain syystä mimmien miitit onnistuvat ja yleensäkin ottavat paremmin tulta alleen, kun nämä sekamiitit?!?

Edit: Mikä vika esimerkiksi alkuperäisessä Rauhalahti-ideassa on? Pakkismiittipäivähän voisi mennä vaikka seuraavalla kaavalla:

klo X: Kokoontuminen, halukkaat treenaamaan yhdessä valitulle salille
klo X: Ruokailua ennalta sovitussa ravintolassa
klo X: Siirtyminen Rauhalahdesta varattulle mökille, siellä yhdessäoloa, tutustumista, grillailua, mölkyn pelailua (tai siis jotain tämmöstä yleis-aktiviteettia), saunomista, uimista...
klo X: Lähtö koteihin tai vaihtoehtoisesti mökille yöksi jäänti (en muista miten tää oli suunniteltu). Harvat ja valitut voisivat sitten siirtyä vaikka cityyn jatkamaan iltaa, aina pitkälle aamuun saakka...

Edit vol.2: Eikähän toi Rauhalahti-juttu ole ainoa mahdollinen tapa miittailla, tosin kesällä tuollainen mökkijuttu on kyllä ihan mukava. Sisävesiristeilykin olisi kesällä mukava, niitäkin on mahdollista tehdä Kuopiosta käsin. (Katso: http://www.kuopionrollristeilyt.fi/index.php?page_id=2)

Perinteisemmällä kaavalla mentäessä (yhteistreenit), ruokailua, esimerkiksi keilailua (joka on kyllä todella mukava tapa viettää aikaa yhdessä), jatkot jonnekin...

Tai sitten jonkun tilan (sauna)tilan vuokraaminen, minne mahtuu isompikin porukka viettämään iltaa. Esimerkiksi Sektorin saunatila on kätevä, jos sellaisen varaaminen tällaista tilaisuutta varten onnistuu. Olisi ainakin käytännöllisen matkan päässä kaikista keskustan palveluista...

Voi kyllä näitä ideoita löytyy. Taidan kuitenkin päättää tähän, sillä kohta alkaisi tulla ties mitä ehdotuksia. :D Eikä viitsi enää editoida tätä postia, on kohta todella ärsyttävää luettavaa - kilometrin mittainen yksinpuhelu...

Näissä miiteissä, joita paljon suunnitellaan mutta vähän saadaan aikaan, tuppaa olemaan se, että moni kiinnostunut tipahtaa pois remmistä ihan sen vuoksi, ettei jaksa tätä vatkaamista. Mullakin vähän sama, mut nyt heitin kuitenkin useamman idean, jos ei ala vähitellen mitään tapahtumaan niin sit anti olla.

Mulla on itsellä tällä hetkellä älyttömästi kaikkea järjestettävää omassa elämässä, mm. asunnon etsiminen (joka vie kyllä ihan helvetisti voimia :curs: ), ei viitsisi hirveitä muita juttuja tähän enää ottaa täysin omalle vastuulle, mut autan kyllä mielelläni jos vain voin.

Parhaita "miittejä" olis just ne "mennäänkö torstaina klo. 18 treenaamaan paikkaan X ja vaikka kahville sen jälkeen"... Paikalle tulisi ne ketkä tulisi, jos tulisivat... Ilman sen suurempaa stressaamista ja vitkuttelua ja vetkuttelua oiva tapa tutustua pakkislaisiin ja saada ehkä jopa pysyvämpiäkin treeni- yms. kavereita.

=MerZi;1127872]Haloo!!! :curs: Kuka tässä on sanonut että haittaisi juominen, juokoon kuka haluaa, MUTTA, kyse oli siis siitä, että miitti, jossa MYÖS alaikäiset mahdollisesti ottavat, on järjestettävä MUUALLE KUIN BOOGIEN JA SWEETHEARTIN KOTIIN.

Lakiosiolla tosin annettiin ohje, että miitit johon osallistuu alle 18-vuotiaita, tulisi pitää alkoholittomina.
Merzin kans oli tosiaan puhetta siitä, ettei Boogielandiassa alaikäiset saa juoda. Ei siksi, että me oltais niin nipottajia, mutta koska se on vastoin Suomen lakeja,
ja jos joku sopivasti häiriintynyt tyyppi on asiasta tietoinen ja ilmoittaa viranomaisille, niin hups vaan, Boogielta menee järjestysmieskortti ja pikkasen ehkä haittais järjestysmies-ammatin harjoittamista!? :david:
Ei viittis ottaa riskiä vaan six, että "tunnelma ois rennompi ku kaikki ois yhtä suurta, ryyppäävää perhettä..."

En ole jaksanut paneutua tähän miitin järkkäilyyn nyt ollenkaan, kun häähumu vie kaiken huomioni! :eek:
Lisäksi nettiyhteyteni on toiminut nyt 2 viikkoa vain satunnaisesti, joten nettiin pääsy on harvinaista herkkua, ja silloin harvoin en välttämättä tälle tredille edes ehdi.:curs:
Tosin, en kyllä ehdottaessani ajatellut niin pitkälle, että kaikilla ois eri mielipiteet joka asiasta...???

Jotain yhtenäistä suuntaa toivoin siis olevan jo valmiix, miltä pohjalta voitais sit jotain kattoo...:rolleyes:
Merzi mainosti MIMMIMIITTIÄ?
Mitäs jos alotettas eka siitä jos ne järjestyy helpommin???
Mä ainaki tietäsin yhen lihaksikkaan körilään, jolta voitas pyytää yhdex ohjelmanumerox bodysex-show...:kuola: :lol2:

Tapaan kyllä lähiaikoina Merzin, jutskataan ja mietitään yhdessä -Merzihän on näitä miittejä nähnyt jo aiemminkin- ja ilmoitellaan sitten, mihin johtopäätökseen tullaan!

Sweetheart
Merzi mainosti MIMMIMIITTIÄ?
Mitäs jos alotettas eka siitä jos ne järjestyy helpommin???
Mä ainaki tietäsin yhen lihaksikkaan körilään, jolta voitas pyytää yhdex ohjelmanumerox bodysex-show...:kuola: :lol2:
Woot?!? :hyper: Laitetaan tää mimmijuttu vireille vaikka kotvasen kuluttua, jahka mä saisin eka omia hommiani järjestymään vähän. Ok?

Juu siinähän se samassa tuli nyt myös se mitä ajoin takaa aiemmin, toivottavasti nyt oli tarpeeksi selvästi esitettynä.

Edit: tulee nuo quotet päin ... mut antaa olla, kiire kiire :D

Juu, antaa Boogien ja Sweetheartin rauhassa toipua kesällä häähumusta, niin ehdin itsekin täyttämään 18 ennen miittiä ;)

ps. se tässä on omalla osaltani ollut koko ajan ideana :D Ja muutenkin taitaa miitit järjestyä paremmin "kouluaikaan"...

No onko täällä nyt sitten niitä vapaaehtosia jotka haluais miittiä järjestää? Itselläkin tässä menoo aika reippahaasti joten ei kauheesti enää into riitä tän järjestämiseenkin kun kaiken lisäks ei koneellekkaan tahdo ehtiä enää paljon millonkaan. Mun puolesta voitais tehä vaikka niin että mentäs tuonne buugin ja sviithartin luo ja he voivat sanella säännöt tänne. Onko k-18 miittinki vai sitten alkomaholiton ja kaiken ikäisille tarkoitettu? Millonka kyseinen miitti on ja kauanko se kestää? Ohjelma.. mitä voimme siellä tehdä? Sitten kun nämä on läväytetty tänne niin ne jotka pääsee niin tulee mukaan ja ne jotka ei pääse niin sitten vaan ei tule. Kuitenkin heidän asumuksesta kyse niin voisvat hyvin itse sanella sitten nuo että mitä tehdään ja mitä ei sekä millon heille käy. Käykö tämä teille? :)

Boogielta menee järjestysmieskortti ja pikkasen ehkä haittais järjestysmies-ammatin harjoittamista!?

Ai Boogilla on nykyään sentään järjestyksenvalvoja kortti? ;) Sanos Boogille terveisiä clonen kultaisista ajoista! Silloin tehtiin muutakin kivaa kun vaan taputeltiin päähän ja toivoteltiin kuopion narkeille hyvää illan jatkoa..

Ai Boogilla on nykyään sentään järjestyksenvalvoja kortti? ;) Sanos Boogille terveisiä clonen kultaisista ajoista! Silloin tehtiin muutakin kivaa kun vaan taputeltiin päähän ja toivoteltiin kuopion narkeille hyvää illan jatkoa..

heh, ai täällä on muitakin samaan aikaan clonessa töissä olleita? no, tiedä nyt sitten siitä ´kultaisesta :rolleyes: ´ ajasta, mutta menihän ne illat clonessa, siinä missä muuallakin. perseestähän noi hommat on, teki niitä missä - tai milloin tahansa. boogie voi tämän varmaan omalta osaltaan myös vahvistaa, samoissa tiloissa kun oli hommissa jo kauan ennen cloneakin. vaikka paikka ja nimi vaihtuisivatkin, niin eihän se homma siitä miksikään muutu.

edit. itse trediin on sen verran sanottava, että hitaasti asia kyllä etenee. yli 230 replyä - ja onko sitä miittiä vieläkään saatu aikaan? itsekin savolaisena voin sanoa että ei me nyt noin kieroja olla, etteikö asiaa saisi nopeamminkin valmiiksi. ;)

edit. itse trediin on sen verran sanottava, että hitaasti asia kyllä etenee. yli 230 replyä - ja onko sitä miittiä vieläkään saatu aikaan? itsekin savolaisena voin sanoa että ei me nyt noin kieroja olla, etteikö asiaa saisi nopeamminkin valmiiksi. ;)

Itseasiassa tämä on yhden vanhan miitin tredi ja sitä lainataan nyt tässä. Joten on jo ehditty pitämäänkin yksi tässä. Silti aikamoista tämä. :zzzz:

Lienee turha sanoa että mulle tämä järjestely sopii, kunhan sopii Sweetheardille ja Boogille.

:offtopic:
Oliko se Taicaviitta joka joutu viimesimmässä Kuopion mimmimiitissä heittään naistaan häirinneen ukon ulos kavereineen baarista? Vai onkos vain sattumaa, onhan noita enemmänkin..

:offtopic:
Oliko se Taicaviitta joka joutu viimesimmässä Kuopion mimmimiitissä heittään naistaan häirinneen ukon ulos kavereineen baarista? Vai onkos vain sattumaa, onhan noita enemmänkin..

kyllä se joku muu on ollut, en ole kuopion miiteissä käynyt, kun asuinpaikkakin on muualla. tosin, jos paikalla olisin ollut, niin kyllä tuon olisin varmasti tehnytkin. hyvä että sen joku teki.

:rolleyes: No näinhän se menee kun ei ihmisiä tunne.

Miten täällä on keskustelut nyt hiipuneet kokonaan, joko te piditte miitin??
Isketään nyt jotain suunnitelmaa lukkoon heinäkuulle.

Miten täällä on keskustelut nyt hiipuneet kokonaan, joko te piditte miitin??
Isketään nyt jotain suunnitelmaa lukkoon heinäkuulle.
Ei oo mitään miittiä pidetty. Allekirjoittaneella ainakin hiipui innostus siihen kun mitään ei tapahdu, vaikka antaisi sadoittain ideoita, ei niitä kukaan lähde kaverina viemään eteenpäin. Minä itse esim. en koe millään tavalla velvollisuudekseni järjestää kokonaista miittiä itse, ottaa siitä vastuuta, joten jos ei ole tekijöitä niin varmaan parempi antaa olla koko jutun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom