Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
juu mäkään en oo kuopiolaisia, niin en itte voi olla päsmärinä kun en tunne kuopiosta kuin torin ympäristön :D ehkä sitten kun lomat on laiskoteltu, niin onnistuu paremmin, kuten aikaisemmin sanoinkin...

Ei oo mitään miittiä pidetty. Allekirjoittaneella ainakin hiipui innostus siihen kun mitään ei tapahdu, vaikka antaisi sadoittain ideoita, ei niitä kukaan lähde kaverina viemään eteenpäin. Minä itse esim. en koe millään tavalla velvollisuudekseni järjestää kokonaista miittiä itse, ottaa siitä vastuuta, joten jos ei ole tekijöitä niin varmaan parempi antaa olla koko jutun.

Joo tätä mäkin että en mäkään halua yksin järjestää mitään. Jos sä rupeet järkkää niin mäkin voin rueta? Parempi vähintään kaks olla kehittelemässä tätä. Jos sopii niin voit vaikka viskata YV:tä asiasta.

ehkä sitten kun lomat on laiskoteltu, niin onnistuu paremmin, kuten aikaisemmin sanoinkin...

Juu katotaan syssymmällä. Kunhan mäkin taas saan kamat roudattua Kuopioon (kämppä sentään on jo ja kiva sellainen, tosin neliöillä ei juhlita - siellä ei siis miittejä pidetä :D) ja niin poispäin.

Pitää zweccolle privailla ;) jahka tässä kerkiää.

No eiköhän puol kuopiota(elän haavemaailamassa jossa kaikki kuopiolaiset ovat pakkislaisia) ole valmis osallitumaan jollain tavalla järjestelyihin kunhan pyydetään, täällä ainakin yks, kun paineet on useamman päällä niin sais ainakin kunnon säädön aikaan. :evil:

Expon jälestä, dietti menossa. Jos en ole alle 10% niin en tule :kippis1: Voin hommata yhteen ravintolaan yksityistilaisuuden pikku rahalla, jos on kiinnostusta. Tosin alaikäset sitte kärsii...

Miten on, pitäisikö tätä miittiä alkaa virittelemään jälleen?

Suunnitteleminen on hauskaa. :rolleyes: Mut parhaiten saa jotain aikaan kun vaan päättää parin henkilön kanssa päivämäärän ja lyö lukkoon aktiviteetit. Kyllä niitä kiinnostuneita sitten löytyy. Ongelma on vaan siinä, että tehdäkseen jotain mäheetä täytyisi laittaa jonkinverran omaa rahaa tuohon kiinni. :evil: Ihan illanviettokin voi olla rattoisaa puuhaa ja varmana jutunjuurta löytyy, kunhan hieman kielenkantoja irroitellaan. Baarissahan sitä saa kukin kitata varojensa ja portsarin pinnan mukaan, eli tästä ei yhtä samanlaista tilaisuutta tarvitse tehdä.. vaikka se nyt porukkaa karsisikin, niin pitäisi linja saada siihen, ilman isompaa metakkaa, että porukka on korkeintaan kevyessä humalassa. Ennemmin jotakin mikä on edes suunnilleen samalla suunnalla kuin tämäkin palstan "ihanteet".:rock:

Ennemmin jotakin mikä on edes suunnilleen samalla suunnalla kuin tämäkin palstan "ihanteet".:rock:

Oon kyllä samaa mieltä tästä. Onkos muuten hesessä se kerroshampurilaisten tarjous vielä voimassa? :evil: Voitais kerätä kaikki halukkaat ja käytäis syömässä taas 6kpl per lärvi. Oiskin aika hieno homma jos lähtis vaikka 10 kaiffaria sinne niin voitais tilata 60 kerrospurilaista. :D

vaikka 10 kaiffaria sinne niin voitais tilata 60 kerrospurilaista. :D
:lol2:
Ei kuulosta kovin järkevältä, mutta siinähän se pointti juuri on, tehdä jotakin repäsevää huvin vuoksi. Eikä tuo kovin outoa ole, mutta riittävän. Melkein voisi sanoa lähtevänsä, mutten voi syödä niitä vehnäsiä sämpylöitä:rolleyes:

Melkein voisi sanoa lähtevänsä, mutten voi syödä niitä vehnäsiä sämpylöitä:rolleyes:

Harmi. :itku:

Pitää kehittää jotain vastaavaa. Tuo ei välttämättä ihan paras idea ole. Ei ole mitenkään mukava fiilis siinä porsastella sen majoneesin kanssa kun on porukkaa siinä pällistelemässä. Meni tuolla expossakin varmaan 30 niitä papereita kun piti kokoajan olla naamaa pyyhkimässä. :D Minä ainakin oon valmis lähtemään melkein mihin vaan jos aikatauluun passaa. Jos ei löydy isommalle porukalle mieleistä tekemistä tai ei mitään isoa kukaan halua järjestää niin sit mennään pienemmällä porukalla.

Minäkin, ja luultavasti pääsen sitten baareihinkin sitten kun tämä homma ei hoidu kovin nopeasti :D Eikä millään pahalla kenellekään jotka ovat tehneet asioiden eteen jotain.

muaki vois kiinnostaa tommonen pipo? ehk jos on ni joku huppari? kentis kolitsihousut? :D onkos noit jossai esillä...? :O minähä tuun sinne hesee ni istutaa huomisee ku vetelen 6 kerros hampparii lärvii :D:D joo sori tossaha se sivu on suoraa :D selailen vähä noit tuotteita...ja täytyy nyt kattoo et millon/missä toi miitti tulee olemaan ni voisin hyvinki olla mukana ;) paitsi jos on joku ikäraja? :O maaliskuun jälkeen jos se on ni sit oon jo 18...;)

Jeh meitsi mukana täysin jos Kuopioon moista ollaan järjestämässä :kippis1:
Pakkislaisia täältä päin en olekaan bongannut kovin montaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom