Pakkislaisten palautusjuomat

Eiköhän asia ole niin, että juurikin sen kokonaisruokavalion epätasapainoisuus sitä läskiä kerryttää, eikä yksittäinen päivän aikana vedetty hiilarisetti. En lisäksi ymmärrä, että miksi niitä lihaksia ei kannattaisi ruokkia silloin, kun ne kaikkein vastaanottavimmassa tilassa ovat?
Paskasti selitin yllä, mutta tarkoitin juuri tota että moni nostaa kaloreita pelkästään noilla massagainereilla, jotka sisältävät 2/3 nopeitahiilareita (siis korvaavat välipaloja noilla). Ja tietenkin kannattaa niitä lihaksia "ruokkia" silloin kuin niitä on rasitettu, mutta moni on syömättä kunnolla koko päivän ja vetää treenin jälkeen jumalattoman kalorimäärän palkkarista. Parempaan tulokseen vois päästä syömällä tasaisemmin päivän aikana. Menee vähän offtopiciksi tää väittely.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyödyt ovat minimaaliset, ja hiilareilla saa vaan aikaan suuren makeanhimon, iho-ongelmia takaisin, vatsan sekaisin. Lisäksi juoma on kallista.

Puhumassa palautusjuomasta.

Hyödyt minimaaliset? troll
Makeanhimo? Ei päde mulle ainakaan
Iho-ongelmia? Ei ole ilmennyt ainakaan tällä 2kk ajalla mitä olen maltoa imenyt
Vatsa sekaisin? Derp, erittäin yksilöllistä tämäkin.
Kallista? Mene muualle trollaamaan, malto on halpaa kuin saippua, ihan oikeasti.

Hyödyt minimaaliset? troll
Makeanhimo? Ei päde mulle ainakaan
Iho-ongelmia? Ei ole ilmennyt ainakaan tällä 2kk ajalla mitä olen maltoa imenyt
Vatsa sekaisin? Derp, erittäin yksilöllistä tämäkin.
Kallista? Mene muualle trollaamaan, malto on halpaa kuin saippua, ihan oikeasti.

1. En trollaa. En ole huomannut minkäänlaista hyötyä mistäkään "palautusjuomista".
2. Minulla pätee se, että pienet määrät hiilaria saavat aikaan sen himon.
3. Saattaa olla, minulla näin kuitenkin käy.
4. En minä maidosta puhunut, puhuin tässä enemmän näistä kaupallisista värikkäistä palautusjuomista jotka maksavat pari euroa per puolen litran pullo.

Vittu sä Uzeeh olet pihalla. Palkkari on päivän tärkein ateria, joten kannattaa tehdä se oikein. Enemmän hiilaria, kuin proteiinia on hyvä palkkari. Palkkarissa pitää olla runsaasti hiilareita imeytymisen takia, turha lässyttää. Jotkut kestävyysjuoksiat tulevat tänne bodareita neuvomaan.

Mikä vittu siinä on niin vaikea tajuta, että palkkarissa pitää olla hiilareita imeytymisen takia?

Kyllä sinäkin oot melkein yhtä pihalla ku lumiukko, ja ulosantisi on ku jonkun 14v räkänokan. Ei helevetti.

Uzeeh selittää onnessaan ruokailusta ja palautusjuomista karppaamiseen ihastuneen kestävyysjuoksijan näkökulmasta. Noilla höpötyksillä taas ei ole mitään tekemistä tosissaan salilla lihasten/voiman perässä treenaavan kannalta, joten ei kannata kauheasti kuunnella.

betrayer taas on joku provosoiva perseilijä, jonka huutelut eivät usein näytä perustuvan mihinkään. Mikään pakko ei ole palkkarissa olla enempää hiilaria kuin proteiinia.

Eikös prot. juuri imeydy paremmin ilman niitä? Itse en ole kuukausiin käyttänyt maltoa palkkarissa.
Hyvin yksinkertaistetusti; hiilihydraadit "piikkaavat" insuliinia, käynnistäen varastoinnin ja toimivat kuljettimena proteiinille. Ne ovat yhtälailla tärkeitä rakennuspalikoita anabolisessa potkussa, joka palkkarilla haetaan.

Mun mielestä tässä palkkarihommassa ei oo parasta se että kaikki luulee että siellä on pakko olla hiilaria vaan se että siellä on pakko olla sitä hiilaria ihan järkyttävät määrät.

Hyvin yksinkertaistetusti; hiilihydraadit "piikkaavat" insuliinia, käynnistäen varastoinnin ja toimivat kuljettimena proteiinille. Ne ovat yhtälailla tärkeitä rakennuspalikoita anabolisessa potkussa, joka palkkarilla haetaan.

Proteiini kohottaa insuliinitasoja lähes yhtä paljon kuin hiilihydraatti.

Mardehan veti herneet, pakkohan ei ole juoda edes palautusjuomaa. Homma nyt lähti siitä, kun uzeeh sanoi, ettei palkkarissa tarvitse hiilaria. Se on paskapuhetta vaikka voissa paistaisi.

http://www.pakkotoisto.com/ravinto/...svaa-eikae-mitaeaen-mikae-hidasta-lue-taemae/

Tuosta ysikymppisen kohtuullisen tyhjentävä kirjoittelu.

Uzeeh, lähtökohtaisesti voisi sanoa että porukka on täällä eri tavoitteilla kuin sinä. Jos sinun ruokavalioosi hiilihydraatit eivät sovi ja saat niistä makeanhimoa, iho-ongelmia ynnä muuta, se ei tee sitä faktaksi jokaiselle. Murto-osa täällä palkkariketjussa juttelee muussa kuin bodausmielessä. Jos et vedä palkkaria, ja sulla toimii homma kestävyysjuoksussa hyvin näin, niin hyvät sulle, ei ole meiltä pois. Mutta se että lähdetään huuteleen hiilarien ja palkkarin turhuudesta jannuille, joiden tavoitteet ja treeni on jotain ihan muuta kuin sinun, on jo pikemmin jonkun muun kuin rään kaivamista nenästä.

Mardehan veti herneet, pakkohan ei ole juoda edes palautusjuomaa. Homma nyt lähti siitä, kun uzeeh sanoi, ettei palkkarissa tarvitse hiilaria. Se on paskapuhetta vaikka voissa paistaisi.

Yhtä paksua paskapuhetta on se, että siinä palkkarissa pitää olla enemmän hiilaria ku protskua. Ei sitä mikään noin määrää. Kyllä vähempikin riittää.

Ja aivan totta, pakko ei palkkaria ole juoda. Ei siitä mitään kovin massiivisia hyötyjä kuitenkaan saa, jos ruokapuoli on muuten kunnossa. Onhan tuo kuitenkin sen verran tutkittu juttu ja muutenkin kätevä ravinnonlähde treenin jälkeen, että sama se on juoda, koska kyllä siitä jonkin verran hyötyä kuitenkin on.

Oho en sen tarkemmin ees kattonu tota linkkiä. Mutta siis 40/40 tossa on h/p ja 9g glutamiinia. Pitäis siis ihan toimiva setti olla. Ja tosiaan ei tarvii tällä hetkellä noista mitään maksaa niin sillä menee :)

Joo siis ollu taas pää ihan jäissä, kun se perus pointti jääny kokonaan pois tosta :P Just tota koostumusta meinasin, kun esim gainomaxeista on kuullu paljon pahaa sanottavaa. Että onko nyt sit protskut tarpeeks nopeesti imeytyviä ja hiilarit hyviä. Kuulostaa ihan järjettömältä toi höpinä kun ei itekkään tiedä mitä höpäjää.. :)

No, ei nua Gainomaxit nyt NIIN huonoa kuraa oo. Se vaan, et ne prodet tulee maidosta, joka on hitain proteiinin lähde, ja et joka purkis on 13g pöytäsokeria. Kyl noita silloin tällöin voi vetää, mut ei mielellään pääasiallisena palkkarina. Ite ostaan yleensä noita Maximin purkkei evääks matkoille ym. Vähä paree koostumus nois ja noita saa esim. Halpa-Hallista 1,50e/kpl :)

Tuli tässä mieleen kun noita "palkkareita" katselin ja silmä pisti pariin (muutamaan) purkkiin kun esim. tässä http://www.Fitnesstukku koodi pakkotoisto15/product_detail.asp?prod_id=611 on 50g proteiinia, 252g hiilareita ja annoskoko loppupeleissä 334g. Onko tuollaisesta hiilarimäärästä OIKEASTI mitään hyötyä? Itselleni vieläkin kelpaa pieni proteiinipaukku ja banaani treenien jälkeen HUOM. en ole himobodari, kunhan vain pidän kuntoa yllä *peukku*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom