Pakkislaisten palautusjuomat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä mieltä olette vähäisistä hiilareista tai niiden kokonaan pois jättämisestä palkkarista? Lähinnä diettimielessä kiinnostaa tämänlainen kokeilu vaikka en millään ketolinjalla vedäkään.

Jos et nollatoleranssia hiilareiden suhteen dieetillä pidä, niin siinä tapauksessa kehottaisin nauttimaan suurimman osan päivittäisestä hiilarisaannista treenin ympärillä, vaikka et sitä palkkarissa käyttäisikään.

ihan perusheraa se 1,5 dl shakeriin ja se treenin jälkee naamariin.. on kyl pitäny ostaa maltoa mutta ei ole jaksanu/muistanu sitä vielä kaupasta mukaan raahata :D

Pelkkä hera ei itsessään ole maailman paras palautusjuoma, kannattaa jaksaa ottaa se maltopussi kaupasta.;)

Ihan normipalkkarina käytän massblastia, mihin sekotettuna 800g hera80. Iha hyvää, kestää kauan ja sopivas suhtees protskuu ja hiilaria. Tuleeha noita muita mömmöjä sitte kiskottua, mutta niitä en laskisi palautusjuomaksi :)

Ihan normipalkkarina käytän massblastia, mihin sekotettuna 800g hera80. Iha hyvää, kestää kauan ja sopivas suhtees protskuu ja hiilaria. Tuleeha noita muita mömmöjä sitte kiskottua, mutta niitä en laskisi palautusjuomaksi :)

Proteiinia taitaa ainakin riittävästi tulla :wtf:

Hera imeytyy nopeammin eli palkkariin parempi. Hitaammin imeytyvät sit välipalana tai esim. ennen nukkumaanmenoa.

mä ostin sitä Fastin Hera80 , ja tätä ajattelin juoda välipäivinä ja muutenkin joka päivä että saan 3 gr/kilo .eli ei palkkaria.Olisiko pitänyt ostaa jotain muuta ? jotain hitaammin imeytyvää ?
sit mulla on muscle+ palkkarina.

mä ostin sitä Fastin Hera80 , ja tätä ajattelin juoda välipäivinä ja muutenkin joka päivä että saan 3 gr/kilo .eli ei palkkaria.Olisiko pitänyt ostaa jotain muuta ? jotain hitaammin imeytyvää ?
apulus taisi jo vastata sun kysymykseen. Eli kyllä.

edit. esimerkkinä maito- ja soijaproteiinit

apulus taisi jo vastata sun kysymykseen. Eli kyllä.

edit. esimerkkinä maito- ja soijaproteiinit

Voi helvetti, mulla on tota sitten vielä tulossa 8 kiloa postissa ensi viikolla.Noista vois kai sitten itse tehdä omat palkkarit niin kuin isot pojat mutta
mikä olis sellainen hyvä suhde niitä kaikkia aineita ja että sais kaikki sinne.aminot,krea,...kaikki mitä muscle+ sisältää. ??

Voi helvetti, mulla on tota sitten vielä tulossa 8 kiloa postissa ensi viikolla.Noista vois kai sitten itse tehdä omat palkkarit niin kuin isot pojat mutta
mikä olis sellainen hyvä suhde niitä kaikkia aineita ja että sais kaikki sinne.aminot,krea,...kaikki mitä muscle+ sisältää. ??

Katso muscle+ etiketistä ja sekoita sen mukaan?

ok.kiitos.tuli myös mieleen se että kuitenkin 5 kertaa viikossa aika rankat treenit (3xsali,2xsähly) niin ei kai se ihan väärin olis juoda sitä heraa näitten ympärillä ja vähän lepopäivinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom