Pakkislaisten palautusjuomat

^ varmaan hera+malto yhdistelmä käy hyvin. Merkkejä on monia, osta sellasta mistä pidät, mutta jotkut ovat kalliita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Murskasin tännään valkosipulipuristimella kaksi turkinpippuria palkkariin kaakaojauheen lisäksi, nami nami.

siis haloo,oletko oikeasti tota mieltä?

Olen. Eri asia sitten jos oikeasti johonkin bodi kisoihin on diettaamassa niin voipi sillä muuan gramman rasva/sokeri määrällä olla joku merkitys mutta tämmöselle harrastajalle ei sitten mitään väliä.

Itse ostan sitä minkä hinta on halvin ja maku menettelee eli tullut syötyä useita sankkoja massin tuotteita.

Jos esim. puhutaan hera konsentraatista samaa kamaa se niissä pusseissa on, valmistajakohtaisia eroja tietenkin grammamäärissä tulee ainakin makeutusaineiden ja lisäaineiden määrissä, mutta sillä ei ole mulle mitään väliä.. Samoilla menetelmillä ne niissä tehtaissa sitä konsentraattia vääntää ja lätkäsee pussiin vaan eri merkkien leimat.

Jos haluan sekoittaa palautusjuomani itse, kannattaisi varmasti ostaa hiilariksi maltoa, proteiiniksi whey tai muu proteiinijauhe. Sekoitus 50:50, mieluiten kuitenkin niin, että proteiineja olisi vähintään se 30g?

Reenannut kohta 2kk putkeen fastin muscle + , siis tarkoitus on saada lihasmassaa , pitäisikö pysyä kyseisessä tuottessa kiinni vai onko teillä parempia vaihtoehtoisia "tehokkaampia" lihasmassan lisääjiä?
päätin otata muscle + koska siinä on luetun foorumin mukaan sekä kreatiini.

ja reeni menee ma ti sali - ke lepo - to pe sali ja sit viikonlopun lepo.

Kiitos.

On, ostat erikseen heraa, maltoa ja kreaa. Ehkä joku treenibuusteri jos haluat oikein hifistellä ja saada lisätehoja irti reenistä..(Ei tosin välttämätön)

Ovatko erot suuretkin valmiilla jauheella verrattuna esim itse sekoittamiin?

ja mitä tuotteita jälleen kerran / merkkistä , hera + malto + kreatiini itse käytätte , on niin paljon netissä kaikenlaista valikoimaa , helpottaisi asiaa huomattavasti jos saisin teidän SUOSITTELEMIEN tuotteiden nimet helposti ja ostaminenkin kävisi helpommin kun tietää mitä ostaa.

Treeniboosterista olen kuullut , onko saatavilla ihan kauppaketjuista vai onko se netti tilaus tavaraa?

Kiitoksia :) !

Itse käytän MASS isowhey (koska se on laktoositonta) ja maltoa, on halpaa ja eroa on varmasti hinta (PITÄISI olla halvempaa) ja siinä saa tehdä sellaiset annokset kuin itse tykkää.

Nyt tuli haettua Malto + Soija90, sekoitin suhteessa 1:1, jolloin molempia tuli se 1.5dl (ja proteiinia oli karvan verran yli 30g) ja mausteeksi vielä kaakaojauhetta. Kuinka pitkän ajan päästä (eli salihomman lopettamisesta) olette palkkarin nauttineet, 15-30min? Treeneistä se 1-2h ja perusruoka?

Nyt tuli haettua Malto + Soija90, sekoitin suhteessa 1:1, jolloin molempia tuli se 1.5dl (ja proteiinia oli karvan verran yli 30g) ja mausteeksi vielä kaakaojauhetta. Kuinka pitkän ajan päästä (eli salihomman lopettamisesta) olette palkkarin nauttineet, 15-30min? Treeneistä se 1-2h ja perusruoka?

Ei sillä nyt niin väliä oo, itse otan sen jälkeen kun olen venytellyt.

Edelleen on Optimumin After Max suklaa käytössä, mutta nyt tekisi mieli kokeilla jotain muuta välillä. Eli löytyykö vastaavaa tuotetta, jossa 1:1 proteiini ja hiilihydraatti, mahdollisesti lisättynä kreatiini ja glutamiini, sekä tärkeimmät kriteerit: ei vaahtoa, erinomainen sekoittuvuus ja hyvä maku. Ja tottakai pitäisi halvempi olla että kannattaisi vaihtaa :)

Itellä on tällänen setti käytössä: ennen treeniä aminot (BCAA) ja heti treenin jälkeen cytosportin Monster amino 1 kupillinen + BSN Syntha-6 puoltoista kupillista
kcal: n. 450
hh: n.50g
proteiini: n.40g

Ite en kauheesti innostu noista överimakeista lisäravinteista. Monster aminosta käytössä Sour Grape, kirpee ja raikas maku, ei jää sellanen tunkkanen maku suuhun niinkuin useista muista palkkareista joita on tullu kokeiltua. ja Syntha 6 on mansikan makunen, sekottuu hyvin tohon sour grapeen ja tulee kyl uskomattoman raikas palkkari. Ja ainakin itellä toiminu loistavasti.

Taas vaihtui palkkari. 2dl mansikanmakuista Super Gainer Prota (=36g heraproteiinia, 69g Vitargoa ja kreatiinimonohydraattia) ja 5g glutamiinia, sen lisäksi tulee monesti vedettyä banaani treenin jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom