Pakkislaisten palautusjuomat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällä hetkellä:
1dl heraa
1dl maltoa
5g l-glutamine
5g kreatiini

Kaikki sekoitettuna puoleen litraan vettä ja banaani siihen päälle.

SportLife Nutritionin Recovery+
Ravintosisältö / 100 g:
* 1457 kJ / 348 kcal energiaa
* 40 g proteiinia
* 42 g hiilihydraatteja, josta laktoosia 1g
* 5 g kreatiinimonohydraattia (Creapure®)
* 5 g L-glutamiinia
* 1,5 g rasvaa
Annoskoko 65g, minkä mukaan olen itse mennyt eli noista arvoista suoraan se 2/3. Tietty voi itse annoksen kokoa tarvittaessa lisätä. 1,5 kg:n säkki maksaa 26 €, jolloin annokselle tulee hintaa vain reilu euro. Maku (ainakin mansikka mistä itse pidän) on hyvä ja sekoittuu myös hyvin.

Tällä hetkellä palkkarina menee itse sekoitettuna:
- SELF Omninutrition Micro Whey Active (minttu-suklaa) heraisolaatti
- Maltoa ripauksellinen hiilariksi

Todella hyvänmakuinen setti tulee tuosta.

Nyt vaihtu hieman palkkarit, eli
-n.1dl hera 80
-vajaa 1dl dextro
-5g crea

Tästä n. tunnin päästä runsasproteiininen ruoka

Onko haittaa/hyötyä että otan hiilarit dextron muodossa? Kreatiinin imeytymisellehän juuri suositellaan tuota dextroa.. on kuitenkin nopeasti imeytyvää...
Hitaasti imeytyviä hh:eja saa sitten tuosta safkasta.

Ja FAST:in tuotteita kaikki

Taas vaihtui palkkari. 2dl mansikanmakuista Super Gainer Prota (=36g heraproteiinia, 69g Vitargoa ja kreatiinimonohydraattia) ja 5g glutamiinia, sen lisäksi tulee monesti vedettyä banaani treenin jälkeen.

Sekottuuko sulla se hyvin veteen vai jääkö palasia? Siis joudutko sekottaa oikein kauan? (Super Gainer Pro)

Itse kokeilin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 valmista palautusjuomaa. Omasta mielestä hyvää ja halpaa ei ole olemassa, joten vaihdon takaisin Fastin Muscle+ juomaan. Omasta mielestä jäkimmäisessä juomassa huomaa, että on juoma on paljon "tuhdimpaa" ja tasalaatuisempaa vaikka juoman sekoitti samaan määrään nestettä.

Se on just näin! Itse on tullut testattua tuotteita helvetin monelta valmistajalta ja halvimmasta mättöherasta, kunnon hydrolosoituun isolaattiin. Ja kyllä se vaan niin on että esim. Ufs:n ja Mannisen isolaatti pohjaset palkkarit/ protskut toimii ihan eri malliin kun joku yllämainitun firman kura joka ei edes kunnolla sekoitu veteen!! Vähän aikaa kun käyttää niin huomaa sen eron ihan käytännössäkin...jättää vaikka juomatta sen kaljan tai kaks viikonloppuna niin saa jo ne paremmat mömmöt hommattua :)

Sekottuu tosi hyvin. Vaahtoaa vaan ehkä vähä enemmän ku normi hera/malto -setti..

ok, itsellä jää aina kauheet palaset :D Taitaa vika olla sekoittajassa :jahas:.
Siis jos ei ravista mitään hirveitä aikoja.

Se on just näin! Itse on tullut testattua tuotteita helvetin monelta valmistajalta ja halvimmasta mättöherasta, kunnon hydrolosoituun isolaattiin. Ja kyllä se vaan niin on että esim. Ufs:n ja Mannisen isolaatti pohjaset palkkarit/ protskut toimii ihan eri malliin kun joku yllämainitun firman kura joka ei edes kunnolla sekoitu veteen!! Vähän aikaa kun käyttää niin huomaa sen eron ihan käytännössäkin...jättää vaikka juomatta sen kaljan tai kaks viikonloppuna niin saa jo ne paremmat mömmöt hommattua :)

Missähän mielessä nuo toimisivat paremmin? Sinulla varmaan löytyy jotain tietoa enemmän tuotteista, kuin mitä paketin kyljessä lukee? Itsekin olen useampaa tuotemerkkiä kokeillut ja tuon yllämainitun firman "kura" on parhaiten sekottuvaa mitä on vastaan tullut. Toimivuudesta en ole huomannut mitään eroa näiden "kura" ja "laadukkaampien" merkkien välillä. Tuloksia tullut molemmilla. Jos tuotteessa A on prot.hiil. suhde 50/50 ja tuotteessa B 50/50, mutta hintaa 10e/kg enemmän, niin oma valinta on helppo (olettaen, että hh ja prot. lähteet ovat molemmissa samat). No ei ole minun asia, jos joku haluaa ostaa ne ns. paremmat mömmöt kalliimmalla. ;)

Ite tulee vedettyä jokseenkin näin:

Mass Recovery 70g
Mass Whey 40g

K: n 420, P: 59g, HH: 36g, R: 4g

Onkohan toi protskun määrä liian suuri palkkariin? Ja tartteeko kreatiinia enää lisäillä kun sitä tulee ennen reeniä vejettyä about 6g Mass Pumpin muodossa ja sit tossa recoveryssä tulee 3,5g eli se on suunnilleen se 10g?

Olen tässä muutamia kertoja katsellut prisman hyllyllä eri tuotteita. Ei ole tullut selväksi mitä eroa on maitoproteiinijauheella(prode90) ja heralla. Voiko molempia käyttää samaan käyttötarkoitukseen?

Oon alkanut käyttää HT-R:ää eli Hard Trainer's Recovery Drink'iä suklaan makuisena... ja tuntuu siltä, että se on alkanut vaikuttaa... :D Onko muilla kokemuksia siitä?

Oon alkanut käyttää HT-R:ää eli Hard Trainer's Recovery Drink'iä suklaan makuisena... ja tuntuu siltä, että se on alkanut vaikuttaa... :D Onko muilla kokemuksia siitä?

Tuskimpa jollain protskujuomalla nyt mitään silmiinpistävää vaikutusta ole. Ehkä kannattaisi ennemmin käyttää jotain ihan perusprodee ja lisätä siihen itse kreatiini ja glutamiini. On meinaan HT-R ihan älyttömän kallista verrattuna laatuun.

Ite tulee vedettyä jokseenkin näin:

Mass Recovery 70g
Mass Whey 40g

K: n 420, P: 59g, HH: 36g, R: 4g

Onkohan toi protskun määrä liian suuri palkkariin? Ja tartteeko kreatiinia enää lisäillä kun sitä tulee ennen reeniä vejettyä about 6g Mass Pumpin muodossa ja sit tossa recoveryssä tulee 3,5g eli se on suunnilleen se 10g?

Ei ole liian suuri. Ihmettelen, että mitä porukka vetää jotain 30-40g prodea palkkarissa. Oma mielipide on, että silloin jos milloin kannattaa tykittää reilut setit naamaan. Ite otan 60-80g prodea palkkarissa. Joskus hyvän treenin jälkeen tulee vedettyä itse nimeämäni ANABOLIC OVERDOSE, eli 120g heraa, 250g hiilaria, 20g l-glutaa + 20g kreaa. Kahdessa osassa pakko vetää ja sittenkin sheikkeri on täynnä.

Ei ole liian suuri. Ihmettelen, että mitä porukka vetää jotain 30-40g prodea palkkarissa. Oma mielipide on, että silloin jos milloin kannattaa tykittää reilut setit naamaan. Ite otan 60-80g prodea palkkarissa. Joskus hyvän treenin jälkeen tulee vedettyä itse nimeämäni ANABOLIC OVERDOSE, eli 120g heraa, 250g hiilaria, 20g l-glutaa + 20g kreaa. Kahdessa osassa pakko vetää ja sittenkin sheikkeri on täynnä.

Tuossa nyt ei oo ainakaan mitään järkeä, ottaa 250 grammaa maltosta palkkarin jälkeen :O

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom