Pakkislaisten palautusjuomat

mä ostin sitä Fastin Hera80 , ja tätä ajattelin juoda välipäivinä ja muutenkin joka päivä että saan 3 gr/kilo .eli ei palkkaria.Olisiko pitänyt ostaa jotain muuta ? jotain hitaammin imeytyvää ?
sit mulla on muscle+ palkkarina.

Silla ole mtn väliä, ihan hyvin voit vetää heraa välipalaks.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rypsiöljyä ku lorautat vähän sekaan niin se hidastaa sitä proteiinin imeytymistä.

Täytyy sanoa, ettei koskaan ole tullut niin järkkyä oloa aamupalan jälkeen kuin kiireessä vetästy hera-rypsiöljydrinkki maitoon tehtynä. Olin menossa kaveria jeesaan muutossa.. oli mukava muutto. Ei tuo sekoitus pahalta maistunut, mutta itselle se ei vaan jostain syystä sopinut.

Täytyy sanoa, ettei koskaan ole tullut niin järkkyä oloa aamupalan jälkeen kuin kiireessä vetästy hera-rypsiöljydrinkki maitoon tehtynä. Olin menossa kaveria jeesaan muutossa.. oli mukava muutto. Ei tuo sekoitus pahalta maistunut, mutta itselle se ei vaan jostain syystä sopinut.
Siis mitä, pieretti vai mikä oli ongelmana? :D

Eihän monetkaan rypsiöljyt tosiaan miltään maistu vaikka paljaaltaan vetäisi, eli ei sitä makua kannata pelätä..

Mä tarttisin hyvän uuden palkkarin, kun vanhaa kunnon Mass Blastia ei enää edullisesti saa. Laittakaahan siis ehdotuksia tulemaan!

Tärkeimmät kriteerit ovat sopiva hinta (opiskelijaedullista haetaan), hyvä maku (Mass Blastiin tottuneena), helppous (mieluiten yksi tuote, vaikka kai sitä useampaakin sekoittelisi) sekä tietenkin hyvä ravintosisältö (joku 50/50 lienee sopiva mulle).

Kiitos jo etukäteen.

Mä tarttisin hyvän uuden palkkarin, kun vanhaa kunnon Mass Blastia ei enää edullisesti saa. Laittakaahan siis ehdotuksia tulemaan!

Tärkeimmät kriteerit ovat sopiva hinta (opiskelijaedullista haetaan), hyvä maku (Mass Blastiin tottuneena), helppous (mieluiten yksi tuote, vaikka kai sitä useampaakin sekoittelisi) sekä tietenkin hyvä ravintosisältö (joku 50/50 lienee sopiva mulle).

Kiitos jo etukäteen.

Minnekkäs se mass blastin edullisuus olisi kadonnut ? 40e / 4kg sanko ainakin itse sitä saa. Eipä tosta hinnasta voi pahemmin nokan koputtamista harrastaa :)

Minnekkäs se mass blastin edullisuus olisi kadonnut ? 40e / 4kg sanko ainakin itse sitä saa. Eipä tosta hinnasta voi pahemmin nokan koputtamista harrastaa :)

Mä oon yrittäny tuolla American Mass Blast topicissa kysellä, että mistä sitä saa nykyään kohtuuhintaan. Ainakin Lahden ja Jyväskylän Prismat ovat joko poistaneet sen valikoimista tai pompsauttaneet hinnan 30 eurosta 50 euroon. Internetistä löytyy 40e pönttö, mutta toimitusten kanssa hinta ei ole enää järkevä.

^ mass recovery, mass whey+ mass malto?

Tuota Mass Recoveryä olenkin vähän miettinyt. Moni täällä tuntuu kehuvan sitä, joten eikai se nyt kovin huono tuote voi olla...

Mä oon yrittäny tuolla American Mass Blast topicissa kysellä, että mistä sitä saa nykyään kohtuuhintaan. Ainakin Lahden ja Jyväskylän Prismat ovat joko poistaneet sen valikoimista tai pompsauttaneet hinnan 30 eurosta 50 euroon. Internetistä löytyy 40e pönttö, mutta toimitusten kanssa hinta ei ole enää järkevä.

Tuota Mass Recoveryä olenkin vähän miettinyt. Moni täällä tuntuu kehuvan sitä, joten eikai se nyt kovin huono tuote voi olla...

Tilaa enemmän pönttöjä kerralla niin saat varmaan ilman postikuluja tilattua? Mass Recovery myös ajaa hyvin asiansa, on se hieman laadukkaampaakin kuin tuo massblast.

Mass Recovery myös ajaa hyvin asiansa, on se hieman laadukkaampaakin kuin tuo massblast.

Taidan pistää tuon Mass Recon tilaukseen ihan jo korkeamman laadun takia. Täytyy myöntää, että haikailen Mass Blastin perään lähinnä tottumuksesta ilman rationaalisia perusteluja.

Tällä hetkellä kaapista löytyy UFS R2 palautusjuomana suklaanmakuisena (on muuten helvetin kamalan makusta :D) sekä proteiinilisänä UFS Whey1

Nyt on sit Mass Recovery mansikka ensitestissä. Ainakaan veteen tehtynä ei pärjää Mass Blastin mansikalle alkuunkaan. Sekoittuikin vähän turhan hyvin, itse tykkäisin vähän paksummasta tavarasta. Seuraava ämpäri on kyl sit minttusuklaa. ^^

mass recovery

Te mass recoveryn käyttäjät. Olisi kysymys. Ohjeissa kehotetaan ottamaan 70g eli 2 annosmitallista treenin jälkeen. Kokeilin sellaisella grammapuntarilla sitten punnita, että pitääkö tuo paikkansa. Sain tulokseksi, että noin 1,5 annosmitallista olisi se 70g. Ja otin toki huomioon mitan painon, säädin puntarin sen mukaan, että siitä ei tarvitse huomauttaa. Kysynkin nyt, että onko kukaan huomannut samaa, vai olisiko vika puntarissa? Makuna itselläni mansikka, jos se nyt asiaan jotenkin vaikuttaa.

Te mass recoveryn käyttäjät. Olisi kysymys. Ohjeissa kehotetaan ottamaan 70g eli 2 annosmitallista treenin jälkeen. Kokeilin sellaisella grammapuntarilla sitten punnita, että pitääkö tuo paikkansa. Sain tulokseksi, että noin 1,5 annosmitallista olisi se 70g. Ja otin toki huomioon mitan painon, säädin puntarin sen mukaan, että siitä ei tarvitse huomauttaa. Kysynkin nyt, että onko kukaan huomannut samaa, vai olisiko vika puntarissa? Makuna itselläni mansikka, jos se nyt asiaan jotenkin vaikuttaa.

Mass tuotteisiin ei kannata laadullisesti luottaa. Itse tilasin beta-alaniinia ja jauhe oli keltaista ja haisi pahalle. Jotain stnan öljyä päässe sekaan. Ostakaa mielummin vähä kalliimpia ja laadukkaita tuotteita, niin kasvaa ne lihaksetkin sitten.

Perustuuko nuo sun väitteet massin laadusta tietoon, vaiko yhteen purkkiin beta-alaniinia? Ihan mielenkiinnosta vain kysyn, josko tulisi uutta tietoa. Itsellä ollu ihan asiallisen oloista tavaraa aina kun jotain olen tilannut.

No jos ne väittävät esitteissään esim., että jokaisen purkin sisällön laatu tarkastetaan, niin näin ei ole. Mikähän muu sitten ei pidä paikkaansa, mitä luvataan.. Sitä emme tiedä :) Esim. Minun Mass omega3 kapselit ovat pinnalta öljyisiä, vuotavatko vai mitä? Muutenkaan halvalla ei kovin helposti saa hyvää, kuten tiedät. Enkä tarkoita ainoastaan mass tuotteita tällä "halvalla" :) Ketään mollaamatta, laatu maksaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom