Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yasmia: kattelit sellasta vatsaystävällisempää palautusjuomaa. itsellä kans pienikin määrä laktoosia tahtoo pistää pakin sekaisin mutta sitten törmäsin ufs:n whey2:seen jossa on tosin todella pieni määrä laktoosia mutta on sopinu täysin ainakin minun vatsalle. Siihen desin verran maltoa sekään niin kyllä sillä aerobisen jälkeenki pärjää. Whey2:ssa tulee oma mittakuppi mukaan niin ei tarvi sen kummemmin laskeskella niitä painoja vaakalla. Toki tuossa Muscle+:ssa saattaa tehdä myös se kreatiinikin sen että pakki menee sekaisin
Zentel;2980829 begin_of_the_skype_highlighting**************2980829******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Hei mitäs palkkaria suosittelisitte naisihmiselle, jonka tarkoituksena kasvattaa lihasmassaa ja vähentää rasvaa. Treenaan paljon kovempaa kuin naiset keskimäärin ja salilla käyn 4-5x viikossa. Nyt käytössä Fast Dietmix.
No, emmä tiedä onko tolla merkillä niin väliä. Enemmänkin sillä että ostaako isolaattia vai konsentraattia. Isolaatti maksaa enemmän, mutta sitä kuulemma kroppa pystyy hyödyntämään nopeammin. Mulla on konsentraatti käytössä edullisen hinnan vuoksi. UFS Whey1:stä ostin kun oli tarjouksessa ja sitä saa monella eri maulla. Mutta tommonen itte tehty sekotus tulee jokatapauksessa halvemmaksi kuin valmiit mixit ja pystyy itse säätelemään sitä hiilarin määrää. Itse käytin ensin desin maltodekstriiniä palkkarissa, mutta pudotin määrän puoleen, kun rupesin dieetille.Kiits basisti! Oisko jotain merkkejä vielä suositella?
Mitä eroa muuten on eri merkeillä vai onko mitään? Fast, Finnmax, Leader, Mass... Hintaeroja paljonkin, mites laatuerot?
hinta ja maku, ei kai niissä muuta eroa ole. Tietenki gramma sinne, gramma tänne on eroja sisällysluettelossa.