Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko kellään kokemusta tämmösestä tuotteesta: CytoSport Complete Whey ? Täytyisi löytää joku hyvä proteiinijauhe mikä sisältäisi mahd. vähän laktoosia :S eikä mielellään aspartaamia. Vaikeaa on :D

yasmia: kattelit sellasta vatsaystävällisempää palautusjuomaa. itsellä kans pienikin määrä laktoosia tahtoo pistää pakin sekaisin mutta sitten törmäsin ufs:n whey2:seen jossa on tosin todella pieni määrä laktoosia mutta on sopinu täysin ainakin minun vatsalle. Siihen desin verran maltoa sekään niin kyllä sillä aerobisen jälkeenki pärjää. Whey2:ssa tulee oma mittakuppi mukaan niin ei tarvi sen kummemmin laskeskella niitä painoja vaakalla. Toki tuossa Muscle+:ssa saattaa tehdä myös se kreatiinikin sen että pakki menee sekaisin

Moikka, pitääpi kokeilla tätä kyseistä vaihtoehtoa seuraavaksi. Nyt ostin tuota Fastin Hera80 ja sit maltoa, vielä ei ole ainakaan pakki mennyt sekaisin. Kiitos vinkistä :)

Kyseessä on gaineri (=massanlisääjä), eli tuon ensisijainen käyttötarkoitus on tuoda ruokavalioon tarvittavia lisäkaloreita jos niitä ei meinaa kiinteästä ruoasta saada.
Toki gainereita voi käyttää myös palautusjuoman korvikeena.
Gainereita valittaessa kannattaa kuitenkin tarkistaa, että proteiinia siinä olisi mielellään ainakin noin 30g mitä tuossa ei näytä olevan.

Dieetillä palautusjuoma on välttämätön jos haluaa, ettei lihakset pala painon pudotessa. Hiilihydraatin ja proteiinin suhteista on vaikea sanoa, koska jokaisella se on toki erilainen riippuen dieetin pituudesta ja aerobisen ym määrästä. Proteiinin määrä on hyvä pitää dieetillä mieluummin liian suurena kuin matalana, koska dieetin aikana elimistö käyttää proteiinia helpommin suoraan energiaksi sen sijaan että se olisi lihasten rakennusainetta.

Itse käytän Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 sivulta tilaamaani Mass Nutrition -merkkiä. Vaihdoin valmiista Fastin juomista sekoitettaviin hinnan ja heran erilläänolemisen takia jolloin voin nauttia sitä lisäproteiinina iltaisin ja aamuisin. Hinta oli kohillaan ja maku (minttusuklaa) mielestäni hyvä , toki sitä voi itse myös maustaa.

-Heraa n. 40g http://Fitnesstukku koodi pakkotoisto15/product_detail.asp?prod_id=444
-Maltoa n.30g http://Fitnesstukku koodi pakkotoisto15/product_detail.asp?prod_brand=24&prod_id=470
-Kreatiinia n. 5g http://Fitnesstukku koodi pakkotoisto15/product_detail.asp?prod_brand=24&prod_id=475

Toivottavasti ei tultu liikaa mainostettua mutta siinä nyt kiinnostuneille. Proteiinin ja hiilarin suhde on noin 50/50 joten ei pitäisi liikaa fläsääkään kertyä. Palkkarin toimivuudesta en vielä osaa sanoa juotuani sitä vasta viikon verran.

Itse kokeilin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 valmista palautusjuomaa. Omasta mielestä hyvää ja halpaa ei ole olemassa, joten vaihdon takaisin Fastin Muscle+ juomaan. Omasta mielestä jäkimmäisessä juomassa huomaa, että on juoma on paljon "tuhdimpaa" ja tasalaatuisempaa vaikka juoman sekoitti samaan määrään nestettä.

Muuten huomaa et ihmiset on taas raahautunu takas salille kun kesä on ohi. Paikallisesta Prismasta oli kaikki Leaderin minttusuklaa after recoveryt ja minttusuklaa mass blastit loppunu. Muita makuja löytyi molemmista, mutta minttusuklaat jostain syystä pari euroo halvempia kuin muut maut. Nykyään kanssa sekoitellut palkkarini itse. Tällä hetkellä menee UFS whey1 mansikka sen oman mittakupillisen verran ja puoli desii maltoo (vähensin maltoa puolella viime viikolla) ja tietty viisi gramma kreatiinia.:rock:

Tilasin Mass:n Recovery minttusuklaan makuisena sen 5kg pönikän. Vihdoinkin hyvänmakuista palautusjuomaa jota kelpaa todellakin juoda. Riittoisaakin tuo on koska käytän sitä vain salin jälkeen, niin tuo riittänee mulle noin puoleksi vuodeksi, käyn kolmesti viikossa salilla ja kerran viikossa spinningissä.

Tähän asti olen sinnitellyt Gainomaxilla mutta se on loppu ny!

Hei mitäs palkkaria suosittelisitte naisihmiselle, jonka tarkoituksena kasvattaa lihasmassaa ja vähentää rasvaa. Treenaan paljon kovempaa kuin naiset keskimäärin ja salilla käyn 4-5x viikossa. Nyt käytössä Fast Dietmix.

Zentel;2980829 begin_of_the_skype_highlighting**************2980829******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Hei mitäs palkkaria suosittelisitte naisihmiselle, jonka tarkoituksena kasvattaa lihasmassaa ja vähentää rasvaa. Treenaan paljon kovempaa kuin naiset keskimäärin ja salilla käyn 4-5x viikossa. Nyt käytössä Fast Dietmix.

No tossa dietmixissä yhdessä 40 g annoksessa on vain 22 g protskuu ja 7,2 g hiilareista 5,2 g koostuu sokereista ja loput laktoosia. Voisin suositella että ostat jotain laadukasta heraa ja lisäät siihen tarpeen mukaan maltodekstriiniä ja kreatiinia. Sit lisäks jotain matalasykkeistä aerobista salillakäynnin ohessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiits basisti! Oisko jotain merkkejä vielä suositella?
No, emmä tiedä onko tolla merkillä niin väliä. Enemmänkin sillä että ostaako isolaattia vai konsentraattia. Isolaatti maksaa enemmän, mutta sitä kuulemma kroppa pystyy hyödyntämään nopeammin. Mulla on konsentraatti käytössä edullisen hinnan vuoksi. UFS Whey1:stä ostin kun oli tarjouksessa ja sitä saa monella eri maulla. Mutta tommonen itte tehty sekotus tulee jokatapauksessa halvemmaksi kuin valmiit mixit ja pystyy itse säätelemään sitä hiilarin määrää. Itse käytin ensin desin maltodekstriiniä palkkarissa, mutta pudotin määrän puoleen, kun rupesin dieetille.

Ei kai nuilla prodeilla näin sunnuntai reenaajille ole muuta väliä kun maku ja hinta. Moni hölmö ostaa 20ekeä kalliimman purnukan koska siinä on 3g/100g vähempi rasvaa ja sokeria, ei tasan mitään väliä sitten tosi elämässä.

Zentelille suosituksena mass whey + mass malto, jos hiilareita pelkäät niin voit vetästä palkkariksi pelkkää wheytä niin eipähän ainakaan sokru kerry vyötäisille.

Hintaeroista sen verran et halvimmat maksaa 700-800 g pussukka siinä 13 euron korvilla ja toinen ääripää on varmaan siellä jossain 25 euron hujakoilla. Makueroja on tietty merkeittäin, mut nekin on makuasioita, mistä tykkää. Joissain on enemmän laktoosia ja rasvaa, mut jos pakki kestää niin ei oo tällasilla normipunttaajilla väliä mitä ottaa. Se on kumminkin vaa palkkari, muut päivän protskutarpeet sit kuitenkin kandee hankkii kiinteestä ruoasta.:D

Oma palkkari sekotus tällä hetkellä on Whey3, malto6 ja kreatiini (kaikki fastilta) ja näin btw onko kukaan kokeillut sitä Fastin promixiä eli sitä joka vaikuttaa yöllä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom