Pakkislaisten palautusjuomat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljonkos porukka on tavannut laittaa palkkariin protskua ja hiilaria grammoina? Käytättekö pussien annostusohjeen mukaan? Järestään imo tupannut olemaan aika pieniä määriä mitä laittaa nuissa annostusohjeissa.. Itse laittanut aina niin että protskua ja hiilaria noin ~40g molempia. Riittäisikö mahdollisesti pienempikin määrä?

Onko kukaan koittanut tuolta massin sivuilta tota "MINNA PRO RECOVERY STACK" pakettia? En ole ostamassa mutta alkoi kiinnostaa, että kuinka on toiminut jos joku käyttää tuota?

Moikka! Olen 20v nainen ja mietin että oisko teillä antaa neuvoa palkkarista? Liikuntana salia n. 2-3 kertaa viikossa ja sitten siihen yleensä jumppia, aerobista yleensä, niin joku kolmisen tuntia. Opiskelen myös liikunnanohjaajaksi, eli nyt kun koulu alkaa niin sielläkin sitten liikuntaa laidasta laitaan. Mulla on ollut fastin muscle+ joskus aikoinaan, mutta vatsa menee sekaisin ja tulee kipeäksi pienestäkin määrästä makeutusainetta. Mulla on myös laktoosi-intoleranssi, eli vatsa menee myös laktoosista kipiäksi. Protskua toivoisin palkkarissa olevan vähän enemmän kuin hiilareita. Ehdotuksia?

Varmaan käy parhaiten normi hera+malto yhdistelmä, se pitää itse testata mikä auttaa eniten. Ostat vaan jotakin halpaa heraa ja siihen maltoa ja voit vielä vetää banaanin tai 2 päälle jos haluat. Ja jos on rahaa niin massin sivuilla (mass piste fi) on laktoositonta heraa ja löytyy sitä muualta myös mutta massilla on halpaa. osta heraproteiini-isolaattia niin siinä ei ole paljon laktoosia.

Tulisiko mieleen mitään valmiiksi sekoitettua jauhetta esim tollasta muscle+ tyyppistä? Se olisi vähän helpompi sekoitella tuolla kun koulussa ollaan kokajan menossa...

Tulisiko mieleen mitään valmiiksi sekoitettua jauhetta esim tollasta muscle+ tyyppistä? Se olisi vähän helpompi sekoitella tuolla kun koulussa ollaan kokajan menossa...

Äkkiäkös ne herat ja maltot laittaa sekaisin vaikka edellisenä iltana. En tiedä kuinka paha laktoosi-intoleranssi sinulla on, mutta mm. kaverillani ei vatsa sano mitään palkkareiden sisältämään laktoosiin, mutta lasillasta maitoa ei kuitenkaan pysty juomaan. Yleensä laktoosin määrä on alle 2grammaa/annos, mitä palkkarit sisältävät.

Selaamalla saattaa löytyä valmiita laktoosittomia palkkareita, mutta hinta voi kivuta melko korkealle.

Joo no kattelin just noita hera ja malto vaihtoehtoja tosta netistä niin kyllä se halvemmaksi tulee. Ja muutenkin hellävarasempi vatsalle, joten niitä sitten ostelemaan. Kiitos vinkeistä ;)

Moro!

Vieläkö löytyy niitä, jotka jakavat palkkarinsa useampaan osaan, eli erityyppisten protskujen ja hiilarien määrillä kikkailijoita tjsp? Tuolla ketjun alkupuolella tuntui olevan yleisempää, mutta sitten myöhemmissä posteissa taisivat samat kaverit naureskella omille muutaman vuoden takaisille hifistelyilleen :david:

Olisi ihan mielenkiintoista kuulla kommentteja ja kokemuksia sekä erityisesti ohjeita vaiheistetun palkkarin käytöstä.

Itse olen vetänyt tähän asti perinteisesti:
1 dl Fast Hera80 suklaa
1 dl Fast Malto6
1 rkl Fast Dextrose
1 tl Fast Creatine
1 tl leivontakaakaota poistamaan makeutusaineen makua

Nyt kävin sitten ostamassa pussin Fastin Whey3:sta siinä uskossa, että treenin jälkeen pitäisi saada nopeammin imeytyvää proteiinia kuin mitä perus-Herasta saa. Tämän päiväisen treenin palkkariksi tein sitten:
0,5 dl Whey3
0,5 dl Hera80
0,5 dl Malto6
0,5 dl Dextrose
1 tl Creatine
1 tl leivontakaakao

Kysymys kuuluu, että onko mittää järkee? Lisäksi vielä sellaista, että kannattaako tuota nopeammin imeytyvän dextron määrää lisätä suhteessa maltoon (kuten tänään), vai laitanko vaan edelleen sen ruokalusikallisen kreatiinin imeytymistä parantamaan? Onko nuo määrät yleensäkään riittävät tällaiselle perusjantterille (192cm / 96kg) joka Arskan Golden Six:llä treenaa?

Jos joku jaksaa valaista tietämätöntä, niin kiitän.

PS. Siinä meni sit samalla pakkis-neitsyyskin.

yasmia: kattelit sellasta vatsaystävällisempää palautusjuomaa. itsellä kans pienikin määrä laktoosia tahtoo pistää pakin sekaisin mutta sitten törmäsin ufs:n whey2:seen jossa on tosin todella pieni määrä laktoosia mutta on sopinu täysin ainakin minun vatsalle. Siihen desin verran maltoa sekään niin kyllä sillä aerobisen jälkeenki pärjää. Whey2:ssa tulee oma mittakuppi mukaan niin ei tarvi sen kummemmin laskeskella niitä painoja vaakalla. Toki tuossa Muscle+:ssa saattaa tehdä myös se kreatiinikin sen että pakki menee sekaisin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom