Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Testosiima sanoi:
Kiitos tuosta kahvivinkistä. Nyt maistuu väkevältä latelta, eikä tarvitse irvistellä

Kaakaolle olen allerginen, mehut eivät toimineet mutta tätä kahvisettiä nyt alan jatkossa käyttämään.
Itse tykkäsin lisätä kaakaota makeuden vuoksi, mutta malto ajaa varmaan saman asian.

Itselläni on Fastin Dietmix Fitness Shake, mansikan makuisena. Sekotan sen tehosekottimessa maidon ja muutaman jäisen mansikan kanssa. Ja on muuten hyvää.

Tulipa tänään noudettua postista Mass recovery 5kg:n ämpäri, makuna minttusuklaa. Juuri tässä naukkailen ja makuunkin alkaa pikkuhiljaa tottua. Laitoin noin 5dl:aan vettä 2dl recoa ja voihan helvetti. Luulin että olin heittänyt suuhuni kourallisen mynthoneita kun huikan otin :wtf: Makua tässä on siis huomattavasti enemmän kuin esim. fast:n/american minttusuklaassa-tuotteissa. :D

Tietääkö kukaan kun evolutionilta on tuolta nettikaupasta kadonnu phase 2 palkkari, niin onko tuo R2 se sama uudella nimellä?? Ihan taivaallista toi phase 2 suklaa..... :kuola:

Kellään tietoa laktoosittomasta, maustetusta herasta? Ei vaan uppoa palkkarissa tuo maustamaton ja valmiit mixit on niin pirun kalliita.

E: tietty joku vahva maku-uutehan tohon kävisi kanssa, ideoita?

Tulipa tänään noudettua postista Mass recovery 5kg:n ämpäri, makuna minttusuklaa. Juuri tässä naukkailen ja makuunkin alkaa pikkuhiljaa tottua. Laitoin noin 5dl:aan vettä 2dl recoa ja voihan helvetti. Luulin että olin heittänyt suuhuni kourallisen mynthoneita kun huikan otin :wtf: Makua tässä on siis huomattavasti enemmän kuin esim. fast:n/american minttusuklaassa-tuotteissa. :D

ite kanssa tuli noudettua tuollainen massan 5 kilon ämpäri + jotain leusiini ? + glutamiini...tosin minttusuklaana. oli hinta kohillaan ni oli pakko ostaa

Kellään tietoa laktoosittomasta, maustetusta herasta? Ei vaan uppoa palkkarissa tuo maustamaton ja valmiit mixit on niin pirun kalliita.

E: tietty joku vahva maku-uutehan tohon kävisi kanssa, ideoita?

Mass No-Lac Whey...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun palautusjuoma:

-Muutama ruokalusikallinen (noin 1dl) mansikanmakuista American Pro Whey -heraa, maksoi Prismassa joku 12e / 920g

-Pari-kolme ruokalusikallista Fastin Maltoa

-3-4 desiä vettä

Melko edullista ja ihan maistuvaa ja ajaa asiansa :)

Onko mitään estettä sekoittaa palkkarin kuiva-aineksia isompi satsi etukäteen? Ainekset olisivat UFS:n malto, hera ja krea + kaakaojauhe. Ei kai tuo satsi kuivassa paikassa ja valolta suojattuna happamoidu yhtään sen nopeammin kuin mitä sen yksittäisten ainesosien parasta ennen päivä tulee vastaan?

UFS malto ja hera, 2 osaa maltoa ja 3 osaa heraa. Päälle l-glutamiini ja mausteeksi runsaasti mustaherukkamehua. Ja teen sen vääräoppisesti maitoon.

Onko toi Finnmaxin Massanlisääjä 2 (makuna kaakao) mistään kotoisin? Entäpä Massanlisääjä 3, metsämarja

Onkos joillakin makukokemuksia noista kahdesta palkkarista?

Tuota Massanlisääjä kakkosta olen pussillisen syönyt, ajaa kyllä asiansa mutta maku ei ole mielestäni kovin hyvä ja hintaa löytyi ainaki silloon 1,5v sitten aivan liikaa, tiedä sitten paljonko se nykyään maksaa mutta silloin oli 18,50e ja se on 1,2kg pussukasta mielestäni helvetisti liikaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom