Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tilasin netistä Massin Recoveryä 5kg pönikän. Toivottavasti on hyvää tavaraa, kilohinta ainakin oli kohdallaan (9,8e) =)

On kyllä suht edullista siihen nähden, että prode/hiilarisuhde about 1:1 ja sisältää glutaa, kreaa ja leusiinia. Hyvältä vaikuttava tuote.

Eiköhän ne ole tarpeeksi hyviä. En minä ainakaan katso pussin ulkonäköä kun ostan proteiinit/hiilihydraatit. Lähinnä hinta sekä sisältö. Esim. tuo Finnmaxin hera on aivan hyvää tavaraa kun katsoin SF-proteiinin nettisivulta. 76g proteiinia/100g.

Eiköhän ne ole tarpeeksi hyviä. En minä ainakaan katso pussin ulkonäköä kun ostan proteiinit/hiilihydraatit. Lähinnä hinta sekä sisältö. Esim. tuo Finnmaxin hera on aivan hyvää tavaraa kun katsoin SF-proteiinin nettisivulta. 76g proteiinia/100g.

allekirjoittaneella on Finnmaxin heraa -->77g prot / 100g, 7g rasvaa / 100g, 4g hr / 100g

On ne ihan hyviä kai laadultaan. Sekoittuvuus kyllä hieman huonompaa ku monissa muissa kokeilemissani ja maku aivan karmea näin yleisesti ottaen. Itse en enää tuota ostaisi ikinä mutta jos ei ole parempaa saatavilla/jos tosi halvalla saa niin mikäs siinä sitten.

Mitä suosittelisitte kun oon käyny 4kk salilla ja alotan lisäravinteiden käytön. Tarttis olla yks jauho missä olis protskut ja hiilarit samassa. Ja myös aika edullista! Olisko esim tuolta ufs storesta tota UFS WHEYTÄ

Liian vähän hiilareita, elikkäs ton kaveriksi kaipais esim. maltoa. Jos haluat juoman jossa on kaikki valmiina niin joko jonkun aiemmin mainitsema Mass Recovery tai sitten jos et halua alkuun tilata niin isoa määrää niin vaikkapa http://www.ufs.fi/kauppa/product_info.php?products_id=68.

Ite kävin eilen ostamassa American wheyta suklaan makuisena (n:11€/805g) ja leaderin maltoa (n.6€/kg), mukavan raikas maku verrattuna Mass Recoveryyn jota käytin ennen. Noita tulee nyt sekoiteltua abaut 30g molempia palkkariin. Mass recoveryssä ei kyllä sinällään mitään vikaa ollut, pitää vain koittaa jos naaman kukkiminen vähenisi kun jättää krean pois :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika harvassa taitaa olla valmiit palkkarisekoitukset, joita ei olis maustettu. Jos ei maustettu ja makeutettu uppoa, niin osta maustamatonta heraa ja maltoa erikseen, tulee halvemmaksikin. Sillähän siitä pääsee. Noita voit sitten oman maun mukaan maustella vaikka kaakaojauheella tai mehutiivisteella tms...

Nytten ostin malton ja heran. Omaan palkkarisekotukseen pistän 60g maltohera-sekotusta jossa protskua 30g/100g.
30g sitten tuota suklaan makusta massa protskua. Vettä ja rypsäriä sekaa ja :worship:

Onko näissä mun pöperöissä mitään järkee.. Oon vetänyt ennen treeniä tota malto6, pussissa lukee että otetaan 30-60min ennen treeniä.
Treenin jälkeen olen heittäny sheikkeriin n.30-40g hera80+dextroo ruokalusikallinen..? Onko toi dextro ihan kuraa? Vinkkejä palkkareihin mulle.. Kaapissa on Siis malto6, Hera80 ja dextro pussi + kreatiini purkki (sitä en mielellään hirveesti käyttäis sen aiheuttaman aknen takia)

Siis kertokaas mitä eroa on dextrol ja maltolla? Kummatki täynnä hiilareita. Dextro vissiin 100% rypälesokerista. Onko mitään suorituksiin liittyvää?

Siis kertokaas mitä eroa on dextrol ja maltolla? Kummatki täynnä hiilareita. Dextro vissiin 100% rypälesokerista. Onko mitään suorituksiin liittyvää?

Oon ymmärtäny että dextro muka auttais jotain aineita imeytymään paremmin.. en sit tiiä. joku viisaampi kertoo.

Edit: Tutkimusten mukaan useimmat ravintoaineet mm. kreatiini ja aminohapot imeytyvät paremmin kun samanaikaisesti otetaan dextroosia. Dextroosi käynnistää insuliinin erityksen tehokkaasti, joka puolestaan avaa lihassolut vastaanottamaan ravintoaineita.

Onko näissä mun pöperöissä mitään järkee.. Oon vetänyt ennen treeniä tota malto6, pussissa lukee että otetaan 30-60min ennen treeniä.
Treenin jälkeen olen heittäny sheikkeriin n.30-40g hera80+dextroo ruokalusikallinen..? Onko toi dextro ihan kuraa? Vinkkejä palkkareihin mulle.. Kaapissa on Siis malto6, Hera80 ja dextro pussi + kreatiini purkki (sitä en mielellään hirveesti käyttäis sen aiheuttaman aknen takia)
Minä en ainakaan missään tapauksessa ottais ennen treeniä maltoa. Treenin jälkeen tuo määrä heraa on OK (desi-puolitoista) ja kaveriksi desi nopeita hiilareita, esim. puoli desiä maltoa ja puoli dekstroosia voisi olla hyvä. Ruokalusikallinen on ihan liian vähän.

Mä käytin ennen palkkarina jotain Fastin maustettua valmista sekoitusta, en enää edes muista, mitä se oli. Sitten tapasin mieheni ja hän opetti mut sekoittamaan palkkarin itse maustamattomasta herasta, maltosta ja kreatiinista ja se sitten maustettiin kaakaojauheella. Sitten mies lakkasi allergiasyistä käyttämästä sitä kaakaojauhetta. Mä vähän sille yököttelin, mutta sitten meidän kaakaojauhe loppui enkä enää jaksanut ostaa uutta. Siispä nykyään vedän minäkin herani sellaisenaan. Nykyään sitä pahaa makua ei edes huomaa. Käytössä UFS:n halvimmat tuotteet.

Ei ole mitään väliä, ottaakko lyhyttä vai pitkää hiilaria.

e. Prkl osaa lainata tällä uudella systeemillä, Jumulle ja tukexulle tämä.

Mulla on nyt dieetti aluillaan olen päättänyt jättää sen vuoksi hiilarit pois palautusjuomasta, onkohan ne ihan pakollisia, niitä kuitenkin saa päivänmittaan ruuasta ihan tarpeeksi ja tuskin se protskun imeytyminen nyt kauheen paljon niillä nopeutuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom