Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mass recoveryn 5kg:n pönttöjä on kolme kiskottu ja neljäs avataan tänään.
Hyvää tavaraa, maut suklaa sekä minttusuklaa tosi hyviä.

Tota tulee vedettyä aamupalaksi ja palkkarina.

Mun palkkari: n. 1dl maustamaton hera, n. 1dl Oboy-kaakaojauhe, 1tl kreatiini, 0,5l 2% maitoa. Ei optimaalisin, mutta pakko maustaa kaakaolla kun hera on pahaa. Ja hiilareita saa kaakaosta/maidosta. Kun kohta loppuu tuo jauhe, seuraava palkkari on 1dl maustettua heraa, 0,5-1dl maltoa, 1tl krea, 1tl glutamiini ja vesi.

Nyt lähtee sitten dietille uusi palkkari:
- Suklaan makuinen Finnmax hera 1dl
- Malto 1dl
- Glutamiini tulevaisuudessa

Kreatiinin ajattelin jättää pois pöhöttämästä

Oma tän hetkinen palkkari koostuu seuraavista;

Syntrax Nectar protsku ~40 g (en tiiä määrää deseinä mut vajaasta 2sta 26g mitallisesta tulee toi)
UFS Whey reilu ½ desiä eli n. 20g
10 g kreatiinia

L-glutamiini on hankinnan alla...

Toi protsku on vaan niin syntisen hyvää, mulla on maku vanilla bean torte...uijui-jui, niin parasta :kuola:

mites palkkariksi massgainer?

Eli mitä mieltä olette palkkariksi Giant Mega Mass 4000?

Per 150 g, % vuorokautisen saannin vertailuarvosta

* Kaloria kJ/kcal 2369/558
* Proteiinia 30 g
* Hiilihydraattia 104 g
* Rasvaa 3 g
* Kalsium 380mg, 59
* Fosfori 473 mg, 47
* Rauta 375 mg, 99
* Sinkki 13,8 mg, 86
* B1--vitamiini 2,61 mg, 186
* B2-vitamiini 2,21 mg, 138
* B6-vitamiini 3,8 mg, 190
* B12-vitamiini 1,5 μg, 150
* E-vitamiini 19,8 mg, 198
* C-vitamiini109,2 mg, 182
* Biotiini 300 μg, 200
* Pantoteenihappo 10,1 mg
* Foolihappo 372 μg
* Niasiini 35,6 mg, 198
* Jodi 12,9 mg, 89

Dekstroosi, heraproteiinikonsentraatti, maltodekstriini, herajauhe, maitoproteiini-isolaatti, fruktoosi, aromiaineet, kasviöljy, kuivatettu muna-albumiini. Väriaine: punajuurimehujauhe. Emulgointiaine: soijalesitiini. Askorbiinihappo, rautapyrofosfaatti, nikotinamidi, DL-alfatokoferol, sinkkioksidi, kalsiumpantotenaatti, pyridoksiini HCl, tiamiini, riboflaviini.

vai kannattaako tämä massgaineri lyödä koneeseen ennen treeniä ja treenin jälkeen sitten palkkariksi malto+hera+gluta, ja mikä on oikea määrä noita?

ja sitten miten paljon kannattaisi sitten ottaa joka aterialla tuota heraprotskua?

Onko kokemuksia palkkarista UFS R2 ja UFS R3?

Massakausi päällä =)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse vetäisin vaan heraa tuon sekaan kun ei tuo 30p/104hh oikee meikäläistä ainakaan sytytä.

Noista hiilareistakin on varmaan ainakin neljännes sokeria..

Mun palkkari on:
StarNutrion whey-80 1dl(minttusuklaa) + StarNutrion Malto 1dl (en muista sen virallist nimee vissii joku carbo flex?) + hitusen kreatiinii(sitä fastin)
Toimii kun se kuuluisa junanvessa ja hintaa noil ei oo paljoo 1kg wheytä 12,80€ 2kg maltoa 6,20 ja kreatiini jotain 15e muistaakseni. :)

Edit: tietty vähän vettä noihin jauhoihin. :DD(joku 4-6dl)

Mä en oo asiantuntija mut esim toi whey-80 on sellast et 100g on protskuu 76g. :) ja sitte siihen toi malto niin siin taas on hiilareit 95 100g:ssa :)

Terve!
Olen nyt treenannut yli puoli vuotta (on ollut pieni tauko välissä), enkä oikeastaan ole ikinä juonut mitään palautusjuomia treenin jälkeen.
Pystyykös tuollaisen kunnollisen palautusjuoman tekemään ihan kotona olevista aineksista (ettei käyttäisi kamalasti mitään jauheita)?
Ja mites tuo kreatiini, onko sitä kannattavaa laittaa palautusjuoman sekaan? Onko siitä kreatiinista todellakin niin paljon hyötyä että sitä kannattaa ostaa (olen lukenut että joillekkin tulee sivuvaikutuksia)?

Alussa kun aloitin treenaamisen oli palautusjuomana ananasmehua ja banaani :dance:
Sitä meni noin pari kk, sitten vaihdoin Gainomaxiin, toimi ihan hyvin, mutta oli kallista.

Nyt noin 6kk vetäny sheikkeriin:
1dl Heraa (maustamaton)
0,8 maltoa
1tl kreatiinia
1-2tl vanilijasokeria :rock: kun tota laittaa maustamattomaan heraan nii alkaa kyllä oleen aika herkkua,
ja sekotan noi rasvattomaan maitoon.

FAST:in Muscle+ minttusuklaa <33333
Täälä turussa viel kaiken lisäks eräs nimeltä mainitsematon firma myy noita muscle+ niin että ku ostaa 2 ni saa kolmannen kaupan päälle ^^ ei tuu niin kalliikskaa

Suositut

Back
Ylös Bottom