Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla on nyt dieetti aluillaan olen päättänyt jättää sen vuoksi hiilarit pois palautusjuomasta, onkohan ne ihan pakollisia, niitä kuitenkin saa päivänmittaan ruuasta ihan tarpeeksi ja tuskin se protskun imeytyminen nyt kauheen paljon niillä nopeutuu.

Treenin jälkeen on juuri paras aika ottaa hiilareita. Eivätkä ne tietenkään pakollisia ole. Mutta optimaalinen saanti on sitten eri juttu. Jollekin se voisi olla dieetillä 20g ja toiselle 200g.

Ja proteiinin imeytymisnopeus on melko merkityksetön seikka, jos on nauttinut ennen treeniäkin kunnolla ravintoa.

Käväsin ostamassa prode90 ja malto6 paikallisesta liikeestä. Aika suppea on tämä laktoosi-intolerantikon valikoima :/

Millä suhteella noita kannattaa sekotella? Tähän asti ollu vaan tuota prode90 ja sitä mennyt joka treenin jälkeen ~35g + 4dl maitoa. Kannattaako se sekottaa 15g/15g vai enemmänkin? Entäs sitten onko väliä sekottaako veteen vai maitoon?

Millä muulla kuin kaakaolla vois helposti laittaa makua palkkariin? Pitäisi siis olla jottai jauhetta. Joo, tiedän että voi ostaa valmiiksi makeutettuja jauhoja.

Mitenhän olisi joku salmiakkijauhe, jota on turkinpippurien sisällä :david:

Millä muulla kuin kaakaolla vois helposti laittaa makua palkkariin? Pitäisi siis olla jottai jauhetta. Joo, tiedän että voi ostaa valmiiksi makeutettuja jauhoja.

Mitenhän olisi joku salmiakkijauhe, jota on turkinpippurien sisällä :david:

miks sen pitäis jauhetta olla?

Löysin tälläisen ku Star Nutrition Star Shake juoman ja haluisin tietää et onks tosta mihinkään? Et onks jollain kokemuksia kyseisestä "litkusta"?

Tällä hetkellä menee omasekoitettua palkkaria. Sisältö: heraisolaatti 42g, malto 40g, rasva <0,5g, kreatiinia 6g /100g.
Jatkossakin kyllä sekoittelen palkkarit itse niin saa laatutavaraa huomattavasti halvemmalla. Vaivakaan ei ole iso, kun tekee kerralla isomman määrän.

Mun palkkari: n. 1dl maustamaton hera, n. 1dl Oboy-kaakaojauhe, 1tl kreatiini, 0,5l 2% maitoa. Ei optimaalisin, mutta pakko maustaa kaakaolla kun hera on pahaa. Ja hiilareita saa kaakaosta/maidosta. Kun kohta loppuu tuo jauhe, seuraava palkkari on 1dl maustettua heraa, 0,5-1dl maltoa, 1tl krea, 1tl glutamiini ja vesi.

Itsellä menossa Ultimate nutrition protein isolate,chocolate creme makusena+ufs malto.Viimeinen kerta ikinä kun tuota protskua ostan,aivan ylimakeaa tavaraa näinkin makeanpersolle ihmiselle mitä ite.Tuon purnukan jälkeen vaihdan kyllä takaisin tuttuun ja turvalliseen ufs hera+ufs malto+hyppysellinen kaakaota-linjalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varsinaista palkkaria en käytä ( vielä ), mutta viime treenin aikana tuli hörpittyä ihan maito+suola+sokerisotkua. Ihan hyvin toiminu ainakin itellä.

Oon käyttänyt palkkarina tavallista perusheraa n. 30g (esim. UFS), jonka olen sitten maustanut Fazerin 100% kaakaolla. Treenin jälkeen oon myös aina syönyt banaanin. Mitäs mieltä porukka on tästä, että onko tavallinen perushera + banaani hyvä palkkari? Maltoa en haluaisi käyttää, kun koitan välttää turhia hiilareita.

Hyvä ja halpa palkkari: Desi halpisheraa, vajaa ruokalusikallinen nescafe murukahvia tai vast ja hiilariksi jotain sokerikaakaota oman makunsa ja hiilarimääränsä mukaan. On oikeen hyvää ja voisin veikkailla että annoksen hinnaksi tulee reippaasti alle euro.

UFS:n hera ja malto maistuvat paljaaltaan kyllä niin kiveshieltä (en ole maistanut, uskoisin maun olevan lähes sama) että sitä ei kyllä pysty juomaan kuin ykkösellä. Tosin eipä sen mikään kulinaristinen nautinto tule ollakaan!

Hyvä ja halpa palkkari: Desi halpisheraa, vajaa ruokalusikallinen nescafe murukahvia tai vast ja hiilariksi jotain sokerikaakaota oman makunsa ja hiilarimääränsä mukaan. On oikeen hyvää ja voisin veikkailla että annoksen hinnaksi tulee reippaasti alle euro.

Kiitos tuosta kahvivinkistä. Nyt maistuu väkevältä latelta, eikä tarvitse irvistellä :D

Kaakaolle olen allerginen, mehut eivät toimineet mutta tätä kahvisettiä nyt alan jatkossa käyttämään.

Suositut

Back
Ylös Bottom